|
I dare you - M'dear!
|
|
15. August 2005, 21:35
|
|||
|
|||
|
RE: I dare you - M'dear!
Oi! Nå var jeg jaggu meg i høgget!
Okai! En slags tegnelek! Jeg darer /utfordrer akkurat DEG til å tegne noe! Okai: eksempeltid. <ul> Ronja: Jeg utfordrer deg til å tegne Harry og Draco! Anne: *legge ut bildet (i link!))* Hohoh! Snæksi Draco~ Hoho. I dare you til å tegne Blaise! Majo: *legge ut snæksent bilde* Mihihi! Lille, tøffe Blaise. Jeg ufordrer deg til å tegne Hermine som blir spionert på av tre Ravnklo-gutter!" Nill: *ædde tekning* De seeeeer på hennar! *halling* Jeg utfordrer deg til å tegne Nilus på juleballet! </ul> Alle har da fått det med seg? Du kan utfordre til å tegne: - personer - steder - ting som skjer - liten tegneserie (da må du ha et velg nummer to; ikke alle som gidder og lage tegneserie *fnise*). - det meste fra HP-bøkene (ikke en norsk hytte, f.eks. Det skal ha med magiii og gjøre!) IKKE NOE SPOILERE FRA HBP! Da begynner jag: Jeg ufordrer DEG til å tegne Ginny som griner over at Harry ikke vil være sammen med henne i andre bok. (da er hun 11, husk )
Look busy, for godness sake! You're unique; juuust like everyone else. |
|||
|
15. August 2005, 21:46
|
|||
|
|||
|
JEG TAR I MOT UTFORDRINGEN!! Haha, ikke regn med bra resultat!
"I wanted everything for little while,why shouldn't I? I wanted to know what he was like...~" |
|||
|
19. August 2005, 10:24
|
|||
|
|||
|
jeg tok den!! =D =D
tegnet på et kvarter i photoshop 6, uten skisse. DA Jeg utfordrer DEG til å tegne..... LUCIUS MALFOY, snakecane and all.
"These books can't possibly compete with centuries of established history, especially when that history is endorsed by the ultimate bestseller of all time." "Don't tell me Harry Potter is actually about the Holy Grail!" "I was referring to the bible." "... I knew that!" da vinci code ah... poor Lucius. |
|||
|
19. August 2005, 12:22
|
|||
|
|||
|
Hjelp! Fikk bare en utrolig trang til å tegne. Jeg som ikke har scanner, måtte ty til andre midler. Dette er altså mitt første bilde som jeg tegner med mus i Photoshop.
Fikk dessverre ikke med den stokke-tingen hans, men vi får håpe det blir godkjent allikevel. Lucius Malfoy, ladies and gentlemen. Nåå, min tur! *gni seg i lankene* Jeg utfordrer DEG til å tegne Harry som ser misunnelig på Cedric og Cho. Sted er valgfritt. Forresten: Utrolig flott bilde, DracoD! Et kvarter? Imponeerandes! Dakkar Ginny
No buildings will fall down no quake will split the ground the sun won't swallow the sky statues will not cry. Pompel og Pilt |
|||
|
19. August 2005, 13:37
|
|||
|
|||
|
wee! *tegne*
Harry: *hrmf* si ifra hvis linken ikke virker! Er ikek helt kjent med systemet enda... =/ Jeg utfordrer DEG til å tegne..... Sirius på flygende motorsykkel! "These books can't possibly compete with centuries of established history, especially when that history is endorsed by the ultimate bestseller of all time." "Don't tell me Harry Potter is actually about the Holy Grail!" "I was referring to the bible." "... I knew that!" da vinci code ah... poor Lucius. |
|||
|
21. August 2005, 18:04
|
|||
|
|||
|
Kjempekul at man kunne se hvordan du hadde laget den! Hohoh, flott alla samman!
Sirius <3 Jeg utfordrer Dem til å tegne Hermine med bevertennene sine etter Malfoy har kastet formlen på henne nede ved Fangehullet (bok 4)
Look busy, for godness sake! You're unique; juuust like everyone else. |
|||
|
22. August 2005, 12:04
|
|||
|
|||
|
åh så fin!
![]() OK, den her ble ikek kjempebra, men den duger da! ![]() 'mionee! I dare YOU to draw..... Draco og hippogriff! "These books can't possibly compete with centuries of established history, especially when that history is endorsed by the ultimate bestseller of all time." "Don't tell me Harry Potter is actually about the Holy Grail!" "I was referring to the bible." "... I knew that!" da vinci code ah... poor Lucius. |
|||
|
22. August 2005, 12:54
|
|||
|
|||
|
Okei, jeg har aldri tegna bilder før, hverken på data eller for hånd, men dette så ut som en så morsom tråd at jeg prøvde meg på en lett tegning allikevel..
Den nettsida du har tegna på DracoD (forresten er bildene dine utrolig bra! ), den så så morsom ut at jeg ville prøve jeg også.. Håper det ikke har noe å si. (Uansett er bildene dine 1000 ganger så bra som min, og jeg må presisere at jeg ALDRI har tegnet før så du får ikke akkurat noen hard konkurranse..! )Ja, jeg vet at Draco ser litt kvalm ut på grunn av hudfargen og at nesa hans er utrolig rar.. Du har helt rett når du tenker: Det ligner ikke på Draco. Jeg vet også at en hippogriff vanligvis ser litt kulere ut.. Men jeg ville bare prøve å tegne en tegning jeg også, så ikke døm meg! ![]() http://artpad.art.com/gallery/?ilmg9kbjw8 <-- Her er link. Så var det utfordringen da.. Hmmm.. Ai der ju tu drå Dumbledore og Snape som krangler! If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.- Sirius Black The Chosen Captain - the Boy Who Scored - Whatever they call you these days.- Draco Malfoy It is the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more.- Albus Dumbledore |
|||
|
22. August 2005, 17:45
|
|||
|
|||
|
[color=#ADA96E]
"These books can't possibly compete with centuries of established history, especially when that history is endorsed by the ultimate bestseller of all time." "Don't tell me Harry Potter is actually about the Holy Grail!" "I was referring to the bible." "... I knew that!" da vinci code ah... poor Lucius. |
|||
|
23. August 2005, 10:28
|
|||
|
|||
|
Jeg synes faktisk det var nesten enklere å tegne i ArtPad enn i Photoshop..
Men nå har jeg ikke prøvd så mye Photoshop da (du skulle sett noen av forsøkene mine der! De er ti ganger så dårlig som den tegninga i ArtPad! ).. Så på tegninga mi igjen nå. Den er jo bare UTROLIG dårlig! Men morsomt å tegne var det.
If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.- Sirius Black The Chosen Captain - the Boy Who Scored - Whatever they call you these days.- Draco Malfoy It is the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more.- Albus Dumbledore |
|||
|
23. August 2005, 19:39
|
|||
|
|||
|
måtte prøve meg på artpad jeg også, så så morsomt ut.
det ble ikke noe bra resultat, men programmet er skikkelig BRA! skjønner ikke hvordan du fikk det til Draco D, det er jo vanskelig! snape & dumbledore neste utfordring: I dare you to draw....*tenke* ... Grawp! "Oh, I should not said that?" :Hagryd *ONLY One wiLL DIe TOnigHt!!* |
|||
|
23. August 2005, 20:25
|
|||
|
|||
|
HAHAHA, en dårligere tegning har jeg ikke laget siden... jeg vet ikke når! Men tok utfordringen i alle fall, og her er tegningen: Grawp. Huffameg... lol.
Jeg utfordrer deg til å tegne Harry, Hagrid og Slug fyren som drikker. (scene fra HBP.) MODERATOR: Godkjenner ikke utfordringer. Endrer til: Tegn en parodi på: "Percy wouldn't regognise a joke if it dansed naked infront of him wearing Dobbys's tea-cosy."s 335 GoF (s. 345i IB) http://www.fanfiction.net/~quizgirl (Curse of the Prophecy, Ronald Weasley and the Subtle Knife, Hermione's Revenge, A Wave of Nausea...) |
|||
|
11. October 2005, 10:16
|
|||
|
|||
|
hi hi gøy! ^__^
okay! jeg tar den og her har du den: what the..... Jeg var veldig i tvil om hvordan jeg skulle tegne en joke da...=/ Jeg utfordrer DEG til å tegne..... Narcissa og Lucius!
|||
|
12. October 2005, 11:07
|
|||
|
|||
|
Jordbær har tegnet Narcissa og Lucius.
'Cissa'nLucipuuus Hun vil at neste skal tegne... Hermine og Luna. "Draco likes Jordbær. He hates you D;<" { Jordbær poster i tredjeperson fordi hun har alt for mye sukker i blodet } {Radio : Lemon Demon - The Ultimate Showdown of Ultimate Destiny.} - Min Online Tegneserie - |
|||
|
12. October 2005, 13:49
|
|||
|
|||
|
Hermine og Luna at your service!
Nydelige tegninge, Anne (: Lo godt av din, DracoD! Nestemann/dame/ting/grønnsak skal tegne Weasley-uret! Look busy, for godness sake! You're unique; juuust like everyone else. |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

)

Imponeerandes! Dakkar Ginny 

)