|
Traileren
|
|
5. June 2004, 22:04
|
|||
|
|||
|
RE: Traileren
Noen andre som syns Harry har ekstremt morsom stemme når han sier "He betrayed my parents! He was their friend!"
Men jeg liker trailer'n! Gleder meg bare mer og mer til filmen jeg... Siriusly! "HERMY! WHERE HAGGER!" - Grawp |
|||
|
6. June 2004, 09:42
|
|||
|
|||
|
I hvilken trailer sier han det? Link link link. =)
"These books can't possibly compete with centuries of established history, especially when that history is endorsed by the ultimate bestseller of all time." "Don't tell me Harry Potter is actually about the Holy Grail!" "I was referring to the bible." "... I knew that!" da vinci code ah... poor Lucius. |
|||
|
6. June 2004, 09:51
|
|||
|
|||
|
Den siste traileren
Tror det er den nederste saken her.
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
6. June 2004, 13:08
|
|||
|
|||
|
takkitiTakk!
hum.. synes ikke det var noe særlig spess med stemmen hans.. Hermione var annerledes i derimot.. Jeg kjøpte Death Eater maske i går til premieren! "These books can't possibly compete with centuries of established history, especially when that history is endorsed by the ultimate bestseller of all time." "Don't tell me Harry Potter is actually about the Holy Grail!" "I was referring to the bible." "... I knew that!" da vinci code ah... poor Lucius. |
|||
|
6. June 2004, 20:53
|
|||
|
|||
|
*gasp* Hvor fikk du tak i det?! Jeg skal gå som heks utenom skoletid. I muggleklær
Vel, antagelig Quidditch-trøya og skjerf.. men du vet.
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
7. June 2004, 07:00
|
|||
|
|||
|
[color=#ADA96E]På Standar så klart.
"These books can't possibly compete with centuries of established history, especially when that history is endorsed by the ultimate bestseller of all time." "Don't tell me Harry Potter is actually about the Holy Grail!" "I was referring to the bible." "... I knew that!" da vinci code ah... poor Lucius. |
|||
|
7. June 2004, 10:11
|
|||
|
|||
|
Standard? HVOR?!
*hulke* Jeg har ikke kappe jo!
|||
|
7. June 2004, 10:15
|
|||
|
|||
|
Nevermind, fant
![]() OMG de har jo kapper jo! Håper de ikke er utsolgt. Får stikke innom på onsdag. *krysse fingre* Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
7. June 2004, 12:52
|
|||
|
|||
DracoD Skrev:I hvilken trailer sier han det? Link link link. =)Fikk ikke tid til å se trailern MsJ linka til, men det er iallefall den lengste de har sendt på TV til nå. Siriusly! "HERMY! WHERE HAGGER!" - Grawp |
|||
|
1. July 2004, 20:14
|
|||
|
|||
|
Synes så synd på Harry i den scenen.. Får lyst å gå inn i filmen og trøste
Synes Dan spiller den scenen veldig bra jeg
|
|||
|
1. July 2004, 20:41
|
|||
|
|||
|
Bortsett fra at griningen virket så utrolig falsk! Ikke at jeg sjønner hvor de har fått det fra at Harry skal sitte å grine i skogen... :
:
'I see you are - ' 'Dumbledore's man through and through,' said Harry. 'That's right.' |
|||
|
1. July 2004, 20:54
|
|||
|
|||
|
Synes han gjorde det bra! Rørte meg hvertfall.. Men det skal vel kanskje ikke så mye til..
|
|||
|
2. July 2004, 17:12
|
|||
|
|||
|
Jeg synes alt var bra i den scenen, bortsett fra grininga. Virka litt sånn rart på meg..
Måtte holde meg fra å le høyt akkurat da, siden det var en litt trist scene.. : :
If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.- Sirius Black The Chosen Captain - the Boy Who Scored - Whatever they call you these days.- Draco Malfoy It is the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more.- Albus Dumbledore |
|||
|
3. July 2004, 23:43
|
|||
|
|||
|
Gutter på 13 år griner vanligvis ikke... Foran vennene sine iallefall!
Så den scenen var lite sannsynlig. Siriusly! "HERMY! WHERE HAGGER!" - Grawp |
|||
|
4. July 2004, 10:15
|
|||
|
|||
|
Var den vel ikke! Han hadde nettopp fått vite at foreldrenes beste venn hadde forrådt dem, som hadde endt med at de døde! Selvfølgelig begynte han å grine, er ikke noe rart en plass!
|
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

Tror det er den nederste saken
Vel, antagelig Quidditch-trøya og skjerf.. men du vet.