|
Catfight - Mione og ginerva i farta
|
|
10. August 2006, 22:50
|
|||
|
|||
|
RE: Catfight - Mione og ginerva i farta
Voldemort og følget hans bør passe seg, for her kommer Ginny og Hermione, klar til å slåss med nebb og klør.
De er litt tynnkledde *host hark*Ginny*host host*, men det er vel de fleste av heltinner Tok meg 44 min Catfight "I wanted everything for little while,why shouldn't I? I wanted to know what he was like...~" |
|||
|
12. August 2006, 12:00
|
|||
|
|||
|
Den var veldig god! Enkel og fin...
![]() Hvilket program brukte du? I...must...not...look...like...a...baboon's...backside... |
|||
|
12. August 2006, 17:52
|
|||
|
|||
|
Takker
Brukte ikke noe program, tegnet det på Oekakicentral: :
"I wanted everything for little while,why shouldn't I? I wanted to know what he was like...~" |
|||
|
14. August 2006, 11:18
|
|||
|
|||
|
Veldig fint, mener Jordbær. Hun hadde en periode hvor hun drev mye med Oekaki selv. ;D
"Draco likes Jordbær. He hates you D;<" { Jordbær poster i tredjeperson fordi hun har alt for mye sukker i blodet } {Radio : Lemon Demon - The Ultimate Showdown of Ultimate Destiny.} - Min Online Tegneserie - |
|||
|
17. August 2006, 12:58
|
|||
|
|||
|
Linken virker ikke!
Det kommer bare opp "siden kan ikke vises" når jeg trykker på den...
~Det er ikke evnene våre som viser hvem vi egentlig er, det er valgene vi tar~ |
|||
|
7. October 2006, 16:16
|
|||
|
|||
|
linken virka for meg.. og jeg syns tegningen var veldig bra!!
"Dåsemikkel, Bælje, Snurrepiperi, Klyp! Takk for oppmerksomheten!" Albus Humlesnurr "Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?" Albus Dumbledore |
|||
|
9. October 2006, 19:18
|
|||
|
|||
|
Nå fungerer den for meg også!
Stilig tegning
~Det er ikke evnene våre som viser hvem vi egentlig er, det er valgene vi tar~ |
|||
|
18. October 2006, 14:11
|
|||
|
|||
|
Så flink du er da s_n! veldig bra!
Artig
Håsblås, faktisk.. Molde! Jeg har flytta til Molde!!! Nitwit, Oddment, Blubber and Tweak! |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

: