|
Fleur delacour - Le oh so pretteh~
|
|
11. April 2006, 23:38
|
|||
|
|||
|
RE: Fleur delacour - Le oh so pretteh~
Jodbær fant ut at hun ikke hadde tegnet Harry Potter fan art på lenge og derfor produserte hun denne tegningen. Hurra? Hun savner å rollespille D: For mye skole/latskap/soving osv.
*klomse på Ron-Ron og Nillie* <:0 Ingen warning, intet ingen små barn ikke kan se ;3 Et stort steg for Jordbær...hmmm? I present, the pretty Fleur. Laget med: OC 1.1 + gjort mindre (+ tekst) på Adobe: 4-6 timer on and off med CSI, Star Ocean og kjedsomhet. "Draco likes Jordbær. He hates you D;<" { Jordbær poster i tredjeperson fordi hun har alt for mye sukker i blodet } {Radio : Lemon Demon - The Ultimate Showdown of Ultimate Destiny.} - Min Online Tegneserie - |
|||
|
12. April 2006, 08:16
|
|||
|
|||
|
Så flink du har vært!!!
Den var kjempefin!!!!
"One: he's sitting on my chair. Two: he's wearing my clothes. Three: his name name's Remus Lupin." Glad i deg<3 Roxanne<3 |
|||
|
12. April 2006, 13:30
|
|||
|
|||
|
[color=#F660AB]
I...must...not...look...like...a...baboon's...backside... |
|||
|
12. April 2006, 21:32
|
|||
|
|||
|
[color=#0000FF]
Look busy, for godness sake! You're unique; juuust like everyone else. |
|||
|
13. April 2006, 21:41
|
|||
|
|||
|
Den var drit pen, jeg forstår ikke hvordan folk klare og lage sånne tegninger, belive me, I have tryed....hehe..den var drit fin....
|
|||
|
13. April 2006, 22:23
|
|||
|
|||
|
Jordbær takker ;9 Hyggelig å få fine kommentarer.
"Draco likes Jordbær. He hates you D;<" { Jordbær poster i tredjeperson fordi hun har alt for mye sukker i blodet } {Radio : Lemon Demon - The Ultimate Showdown of Ultimate Destiny.} - Min Online Tegneserie - |
|||
|
14. April 2006, 11:55
|
|||
|
|||
|
Verkeleg fin, Jordbær.
La bonne volonté ne suffit pas ... |
|||
|
14. April 2006, 19:15
|
|||
|
|||
|
Du overrasker meg allikavel selv om jeg er fult klar over tegneferdighetene dine. Nok en utrolig fin tegning
Rowling:Harry and Hermione? You think so? Ron and Hermione. There's a tension there. |
|||
|
15. April 2006, 09:08
|
|||
|
|||
|
Wow! (ikke sånn wow- genser vi mener på her...)
Dine tegneferdigheter er virkelig IMPONERENDE! Hvordan i all verden får du til så bra tegninger...? For å understreke at jeg synes at tegningen din var kjempeflott: KJEMPEFLOTT
|
|||
|
28. May 2006, 20:21
|
|||
|
|||
|
Minner meg om anime! Kjempe bra!
The dark lord has raised again target="0">be sorted @ nimbo.net |
|||
|
29. May 2006, 20:43
|
|||
|
|||
|
[color=#C9A247]
|
|||
|
9. July 2006, 14:09
|
|||
|
|||
|
WoW! Det var en virkelig flott tegning. Er det mulig å være så flink?
Tydeligvis!
[color=powderblue]TO |
|||
|
16. July 2006, 21:31
|
|||
|
|||
|
Virkelig kjempeflott! Enig med Mr Potter i at det kan tegnestilen kan minne om anime (noe du sikkert er klar over).
- Scorpy - |
|||
|
21. January 2007, 15:25
|
|||
|
|||
|
Jeg får ikke fram bildet. Det stårt at siden kan være fjernet osv. Hva har skjedd?
I don't have to be careful! I have a gun! |
|||
|
2. February 2007, 11:38
|
|||
|
|||
Mendi Rockcastle Skrev:Jeg får ikke fram bildet. Det stårt at siden kan være fjernet osv. Hva har skjedd?Jordbær har fikset linken x__X Sorrry!~ "Draco likes Jordbær. He hates you D;<" { Jordbær poster i tredjeperson fordi hun har alt for mye sukker i blodet } {Radio : Lemon Demon - The Ultimate Showdown of Ultimate Destiny.} - Min Online Tegneserie - |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

Den var kjempefin!!!!