|
Gof wallpaper - En wallpaper laget med bilder fra gof
|
|
12. September 2005, 22:13
|
|||
|
|||
|
RE: Gof wallpaper - En wallpaper laget med bilder fra gof
Heihei!
Her er den første wallpaperen jeg har laget - med bilder fra GoF. Fikk en sånn hvit strek midt på bildet til høyre, vet ikke helt hvorfor, men pyttpytt. Wallpaperen kan beskues her ![]() ~Della [color=powderblue]TO |
|||
|
13. September 2005, 14:03
|
|||
|
|||
|
Oh.. Wow, virkelig tøft *blunke* Hvilket program brukte du?:
:
"I wanted everything for little while,why shouldn't I? I wanted to know what he was like...~" |
|||
|
13. September 2005, 15:02
|
|||
|
|||
|
Dødsfint jo... Så ingen hvit strek jeg da? Kjempeflott var det
Siriusly! "HERMY! WHERE HAGGER!" - Grawp |
|||
|
13. September 2005, 15:26
|
|||
|
|||
|
Brukte vanlig JASC - Paint Shop Pro 9
Tusen takk for all rosen, forresten
[color=powderblue]TO |
|||
|
13. September 2005, 15:51
|
|||
|
|||
|
Veldig flott satt sammen!
To ting jeg "ikke likte": - På bildet med Ron og Harry og qillsene opp mot Harry og 'Mione er den kanten ikke helt pen. - Firkanten på Harry (øverst til venstre) sin krage, var tøff når jeg oppdaget den, men så ble den litt distraherende. Elsker ellers hvordan du har klippet dem sammen!
Look busy, for godness sake! You're unique; juuust like everyone else. |
|||
|
13. September 2005, 16:28
|
|||
|
|||
|
Jeg likte den jeg
Men noe du bør ha i tankene til neste gang - lag wallpaperen større (dvs 1280*1024 px), og heller forminsk til de andre standardene senere, slik at folk med større skjermoppløsning (dvs meg) kan bruke dem. Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
13. September 2005, 21:18
|
|||
|
|||
|
Ops, når du nevner den firkanten! Den skal *ikke* være der, det grønne overlaget skal *suppose* to dekke hele bildet. Så nå at det gjorde det ikke. Hmm... Må prøve å rette på det
![]() Men ellers, igjen: Tusen takk for ros!
[color=powderblue]TO |
|||
|
14. September 2005, 14:19
|
|||
|
|||
|
Kjempestilig bilde!
Skjønner ikke hvordan du har fått det til, men det var ihvertfall veldig fint Pussig det med den firkanten, men det skjer jo av og til sånne små feil når man har med datamaskiner og gjøre... ~Det er ikke evnene våre som viser hvem vi egentlig er, det er valgene vi tar~ |
|||
|
16. September 2005, 16:37
|
|||
|
|||
|
Jeg kunne godt tenkt meg å henge denne opp på rommet, og aldri tatt den ned(hvis du får fikset på den distraherende firkanten ved kragen til HP...=P Også den firkanten som er rundt G-en i Goblet...) Jeg syns bare den hvite stripen var stilig - spess på hvit bakgrunn
'Mione så litt ekstra overrasket ut på bildet enn hun pleier!! Syns jeg var stilig, men det kan ha noe med den effekten du har oppå å gjøre?
He stole my soul. He broke it and throwed it away. And now I'm crying a Poisoned Tear. |
|||
|
8. October 2005, 13:28
|
|||
|
|||
|
Den var kjempeflott, Della.
*bruke som skjermsparer*
When you're standing at the crossroads, Don't know which path to choose, Let me come along. Cause even if you are wrong... I'll stand by you |
|||
|
15. October 2005, 12:12
|
|||
|
|||
|
Den er for liten for Jordbærs skjerm ;_; Men den var fin!
"Draco likes Jordbær. He hates you D;<" { Jordbær poster i tredjeperson fordi hun har alt for mye sukker i blodet } {Radio : Lemon Demon - The Ultimate Showdown of Ultimate Destiny.} - Min Online Tegneserie - |
|||
|
26. February 2006, 00:43
|
|||
|
|||
|
Den var stilig
Living's easy with eyes closed |
|||
|
26. February 2006, 08:21
|
|||
|
|||
|
Den var tøff. Bre synd med den firkanten da
"One: he's sitting on my chair. Two: he's wearing my clothes. Three: his name name's Remus Lupin." Glad i deg<3 Roxanne<3 |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

:

'Mione så litt ekstra overrasket ut på bildet enn hun pleier!! Syns jeg var stilig, men det kan ha noe med den effekten du har oppå å gjøre?