|
Halvblodsprinsen, har du kjøpt den? - Og hvor og hvordan? hva opplevde du?
|
|
27. December 2005, 22:59
|
|||
|
|||
Mysbrya Skrev:Ei eg kjenner har heller ikkje vanskeleg for å få tak i bøkene før sleppet, for mora er bibliotekar og får bøkene tilsendt på førehand *glane*.Haha, om hun var i køen i Oslo, så snakket jeg med henne (Jeg fikk boken onsdag formiddag, så ja, det lønner seg å være bibliotekar - ikke at jeg er positiv til at moren hennes lånte boken videre da. Fy skam seg!)
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
29. December 2005, 10:43
|
|||
|
|||
|
Har den på norsk ja. Kjøpte den gjennom Bokkilden(eller noe sånt) på internett. Slughorn-Snilhorn var litt dårlig men det får gå....
|
|||
|
28. May 2006, 20:32
|
|||
|
|||
|
Lest den ut for lenge siden! Men pappa kjøpt'n for han jobber i Cappelen og de har en avtale med Damm så han fikk 45% avslag!
Det mest spennende var at jeg tråkke rundt hundre og ørte forum i 3 dager fra den kom ut der folk jublet over å ha fått'n og diskuterte allerede! Printa ut første kapittel fra Damm og lese 100000 ganger hjalp ikke så veldig mye, bare at jeg ble enda mer spent
The dark lord has raised again target="0">be sorted @ nimbo.net |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

(Jeg fikk boken onsdag formiddag, så ja, det lønner seg å være bibliotekar - ikke at jeg er positiv til at moren hennes lånte boken