|
Kappemannen
|
|
2. June 2004, 19:58
|
|||
|
|||
|
På tull.no eller? hæhæ!! de oversettelsesbrølerne er KONGE!!
I'm serious! He's got three Piston Cups! He did WHAT in his cup? |
|||
|
2. June 2004, 20:14
|
|||
|
|||
|
Nei, det var ikke der...
Den som ikke spør slepper å få løgner til svar Fred Weasley Will send you a Hogwarts toilet seat George Weasley |
|||
|
3. June 2004, 00:43
|
|||
|
|||
Sitat:Når noen sier kappemen tenker jeg faktisk på de tolv dvergene i Hobbiten... Var de ikke tretten, da? os så måtte de ha med seg Bilbo for ikke å være ulykkestallet? Thorin Balin Dvalin Oin Gloin Bombur Dain Dori Nori Okey, det var alle jeg husket... er ikke sikker på om alle er rette, en gang.... Det var ihvertfall mer enn 9 dverger...
'I see you are - ' 'Dumbledore's man through and through,' said Harry. 'That's right.' |
|||
|
3. June 2004, 14:09
|
|||
|
|||
|
Tretten ja:
Davlin Balin Kili Fili Bifur Bofur Bomur Thorin Dori Nori Ori Oin Gloin Den som ikke spør slepper å få løgner til svar Fred Weasley Will send you a Hogwarts toilet seat George Weasley |
|||
|
3. June 2004, 19:46
|
|||
|
|||
Sitat:Tretten ja: Der har vi an, ja! Kunne bare ikke huske alle i hodet.. har ikke the Hobbit, vettu...
'I see you are - ' 'Dumbledore's man through and through,' said Harry. 'That's right.' |
|||
|
3. June 2004, 19:48
|
|||
|
|||
|
Tassen...! Han gikk på barne-TV når jeg var liten!
Siriusly! "HERMY! WHERE HAGGER!" - Grawp |
|||
|
4. June 2004, 17:36
|
|||
|
|||
|
jaja... så tretten da... BOmma på en
glemte vel Thorin tenker jeg... : :
|||
|
7. June 2004, 16:02
|
|||
|
|||
|
Hmm er ikke så hekta på LotR og hobbiter som HP++ så jeg måtte slå opp i boka ja... Men tassen ja. Gode minner. Så dårlig tegnet, men så morsomt! Hvem kom på å gjøre en hund helt knall gul?
Den som ikke spør slepper å få løgner til svar Fred Weasley Will send you a Hogwarts toilet seat George Weasley |
|||
|
7. June 2004, 19:05
|
|||
|
|||
|
Jeg var helt LotR-fanatisk for et par måneder siden... Likte HP, men det var liksom ingenting mot LotR... Men nå er det liksom ikke mer med LotR. I HP venter vi på en film og to bøker. Med LotR venter vi ikke på en dritt!
Eller jo! The Return of the King Extended Edition! Men det er liksom ikke nok... Kommer jo kanskje en Hobbit-film, men det er jo så lenge til! Nei, Harry Potter for meg!
|||
|
19. June 2004, 22:06
|
|||
|
|||
|
Uuuuæææ! Her kommer den fæle kappemannen! (Eller skal vi si busemannen..?) :
:
*H*O*G*W*A*R*T*S*!* |
|||
|
20. June 2004, 09:07
|
|||
|
|||
|
Når jeg var liten leste jeg et Donald-blad om Donald i Australia, og der støtte han på sånne såkalte "Buskmenn". Av en eller annen grunn klarte jeg å lese feil, og trodde det stod "busemenn"... Hehe!
Satt der og smålo hver gang buskmennene ble nevnt
|||
|
28. June 2004, 15:11
|
|||
|
|||
|
Kan ikke huske hvordan Tassen så ut, jeg!
Kappemannen høres jo helt sykt ut! Jaja.. Bugge kan det med å lage syke oversettelser av og til. : :
If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.- Sirius Black The Chosen Captain - the Boy Who Scored - Whatever they call you these days.- Draco Malfoy It is the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more.- Albus Dumbledore |
|||
|
15. July 2004, 01:05
|
|||
|
|||
|
[color=#B22222]
Sitat:Uuuuæææ! Her kommer den fæle kappemannen! (Eller skal vi si busemannen..?) Var vel omtrent det jeg tenkte på da jeg leste den setningen. First think of a person who lives in disguise, who deals in secrets and tells naught but lies. Next tell me what's always the last thing to mend, the middle of middle and end of the end. And finally give me the sound often heard during the search of a hard-to-find word. Now string them together and answer me this: which creature would you be unwilling to kiss? |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

Det var ihvertfall mer enn 9 dverger...

: