|
Oss "vanlig dødlige" - Vi "ikke medarbeider, msj eller gud"-er
|
|
5. May 2009, 16:54
|
|||
|
|||
|
Hei , ble ganske lykkelig når jeg så at det var noen som skrev her igjen , for det har jo vært heldt dødt her i det siste. Etter min mening er dette det beste norske hp-forumet, og det hadde vært gøy viss det våknet til liv igjen : ) .
Uansett så er jeg en jente som har vært medlem her før, men som slettet seg. Men som kom tilbake , bedre og sterkere ![]() Ihvertfall så er jeg en hp frelst liten tulling , og mer er det ikke å si om den saken . btw ; er det best om jeg skriver bokmål eller nynorsk ? skriver nynorsk til vanlig, men hvet ikke helt.. |
|||
|
6. June 2009, 20:03
|
|||
|
|||
|
RE: Oss "vanlig dødlige" - Vi "ikke medarbeider, msj eller gud"-er
Jaja, vet ikke om så mange kommer til å se denne greia, men skriver noe likevel. Jeg er da 15 og kommer fra Oslo. Jeg oppdaget Harry Potter når jeg var vel 8 år eller noe? Ihvertfall etter den første filmen (kan den fortsatt nesten utenatt på norsk selv om det er mange år siden jeg har sett den) Og hadde stor interesse for denne filmen. Noen år senere så begynte jeg å lese bøkene etter søsteren min hadde lest alle utgitte på den tid (hadde en vane med å adoptere søsteren min sine interesser når hun ikke interesserte seg for det lenger) Men jeg er fortsatt interessert i Harry Potter, kanskje ikke like mye som jeg var, men sånn er det. Jeg hadde nylig frisket opp i minnene om Harry Potter og ventet spent på at den sjette filmen skulle komme ut, men så fikk jeg da vite at den var utsatt et helt halvt år! Hørte det var pga at de ikke ville ha konkurranse fra en film ved navn twilight, så jeg rushet gjennom boken slik at jeg rakk å lese boken før filmen kom ut. Og da var jeg desverre solgt og glemte Harry Potter litt, men noen turer innom fansider som Mugglenet for å holde meg oppdatert det var jeg. Og nå gleder jeg meg veldig til å dra til Akershus Festning den 15. juli
Leser Harry Potter 6 igjen nå for hadde glemt overraskende mange smådetaljer fra boken og har fortsatt en tendens til å blande med sjueren. Men nok om meg ! ;D
|
|||
|
7. June 2009, 13:06
|
|||
|
|||
|
...litt om meg...jeg er 17...bor litt utenfor oslo og har vært hp fan så lenge jeg kan huske...ok ikke så lenge, men vertfall siden jeg var 9-10... bestefaren min leste den første boka for meg og brødrene mine og det var det...vi var hekta! etter noen år begynte brødrene mine å like andre ting...men jeg var frelst..hehe... måtte bare vite hva som kom til å skje!
Synes det er litt trist at det bare er 3 filmer igjen nå ...betyr at det snart er over (det er jo det eneste vi har nå som det ikke er noen flere bøker igjen...)jeg er vel den største hp fanen jeg vet om..jeg leser bøkene, ser filmene, er på fansider, hører på podcast, er på premierer, var på boklanseringer... skal på førpremieren til hbp, gleder meg utrolig mye! vi må jo feire serien så lenge vi kan.... <3 |
|||
|
7. May 2010, 19:51
|
|||
|
|||
|
Heisan
![]() Vel, jeg er ei 15 år gammel jente fra Trøndelag og er ikke så veldig snakkesalig av meg. Men litt ellers så har jeg da mine småsyssler å fordrive tiden med. Teater for øyeblikket, blir snart sang og med tiden capoeira(aner ikke hvordan det skrives) eller klassisk fekting. HP kom jeg i kontakt med da jeg så den på VHS og var bitteliten(ikke så liten kanskje) og syntes det var den verste skrekkfilmen jeg hadde sett. Da jeg ble større begynte jeg å lese bøkene, og fant ut at det var ikke så voldsomt mye skrekkfilm å spore i de. :') |
|||
|
12. November 2010, 08:47
|
|||
|
|||
|
Hei-hei
![]() Jeg er en gutt, 1989-modell fra Vestfold. Til felles med sikkert de fleste her inne er jeg verdens største Harry Potter- og spesielt J.K. Rowling-fan. Oppdaget denne siden på Aftenposten.no i dag =) Har vært hekta på Harry Potter siden jeg leste første bok litt etter da den kom ut på norsk. Jeg hører bøkene på engelsk lydbok nesten kontinuerlig, fra første til siste bok. Filmene har jeg aldri blitt spesielt glad i, men ser dem alltid på kino. Jeg var også ivrig lytter til PotterCast, men i det siste har podkasten etter min mening blitt mye mindre underholdende. (Og savner Sue så klart!) For tiden studerer jeg til dataingeniør på Høgskolen i Vestfold, jobber i Posten, og gleder meg til jul =) “Never trust anything that can think for itself if you can't see where it keeps its brain.” – Arthur Weasley |
|||
|
14. November 2010, 18:09
|
|||
|
|||
|
Heisann! Jeg fant dette forumet i dag, første norske HP forum jeg har funnet faktisk. Jeg elsker å lese og HP bøkene er ofc favorittene. Ettersom jeg begynte å lese dem når jeg var omtrent 7 år har jeg ikke lest alle på engelsk, faktisk bare de to første. (oversettelsen var bra da, hadde jo ingenting å sammenligne med..)
Jeg er 16 år, blir 17 i mars og jeg går på studiespes. på vgs. Gleder meg til å se hvilke syn andre har på bøkene
|
|||
|
21. November 2010, 20:20
|
|||
|
|||
|
Jeg ble akkurat medlem, så jeg tenkte jeg skulle fortelle litt om meg selv siden det til og med er en egen tråd for det! Jeg heter da åpenbart Andrea og kommer fra litt utenfor Bergen. Min favorittkarakter fra bøkene må bli Sirius. Ja, og så Bellatrix selvfølgelig. Jeg er helt forgapt i dem begge.
På fritiden gjør jeg ikke så mye spennende. Jeg bruker veldig mye tid sammen med kjæresten, og ellers leser jeg og skriver mye. Leser for tiden Dødstalismanene på nytt, fikk sett filmen på fredag faktisk. Har et brennende ønske om å bli forfatter en gang i fremtiden, så vi får se hvordan det går. Ellers.. er det ikke så veldig mye å si om meg. Annet enn at jeg er blodfan av Harry Potter, og det går ikke en dag uten at jeg snakker mye om det
|
|||
|
2. January 2011, 15:35
|
|||
|
|||
|
Hei!
Var medlem her for lenge siden, og etter at min "indre Harry Potter fan" blusset opp igjen (haha) fant jeg veien tilbake hit. Har savnet diskusjonsforumene, oppdaget at mange av de norske HP forumene er slettet (til og med Damm forumet, virker det som?). uansett, er ei jente på 18 år fra Trondheim, og er selvfølgelig en ivrig Harry Potter fan og det har jeg vært siden jeg hørte De vises stein på lydbok når jeg var 7 år gammel. "The mudblood is talking to Kreacher, Kreacher will pretend he cannot hear.." |
|||
|
4. January 2011, 15:59
|
|||
|
|||
|
Hei!
![]() Det virker ganske dødt her, men kanskje noen leser dette! ![]() Jeg bor i Nord-Norge og går i niende klasse. Jeg er helt HP frelst. Og det har jeg vært helt siden jeg fikk min aller første Harry Potter bok når jeg var 7 år gammel. Ja, her heter jeg LunaLovegood fordi en av mine favoritter i Harry Potter er Luna/Lulla. Jeg er også veldig glad i Sirius, Humlesnurr og Slur. På den onde siden er min favoritt uten tvil Bellatrix. Så ellers er det vel ikke så mye og si om meg.
|
|||
|
24. February 2011, 20:32
|
|||
|
|||
|
Sa ikke så veldig mye om meg der oppe, så kan legge til litt til
![]() Jeg begynte å lese hp når jeg var 9 år og ble helt frelst. Ingen andre jeg kjenner enn dere andre her inne liker hp så mye som meg (for det skal jo litt til, hahah..) eller er fans, så jeg er ikke så mye hp-fans i det daglige for å si det sånn. Før var jeg slik at jeg gikk rundt og snakket om det, men da ble det som regel : "hæ, lese du harri påtter? herregud det suuuuge....." så det har jeg sluttet med. Feigt? ja. Faktisk mange av vennene mine som ikke visste at jeg var harry potter fan frem til den dagen jeg tok dem med hjem, og viste dem med inn i min lille harry potter-hule med plakater og stuff fra golv til tak.. ![]() Som nevnt tidligere her oppe har jeg hatt en bruker før, som fremdeles er her, men da jeg brukte den var jeg bare 10 år, og tja, for å lage en lang historie kort: jeg sa en del tåpelige og barnslige ting jeg ikke vil skal forbindes med den jenta jeg er nå. Derfor sier jeg ikke hvem det er. Feiging? ja ellers om meg kan jeg si at jeg er en person som er altfor glad i kake, som liker å lese og som alle syns har en sær sans for humor
En slik urettferdighet! Han hadde lyst å forbanne Slur i tusen slimete biter! |
|||
|
8. April 2011, 15:49
(Dette innlegget ble sist endret: 8. April 2011 15:51 av Beast.)
|
|||
|
|||
|
Heisann! Snubla over forumet nå nettopp fordi jeg driver med køplanlegging for neste og siste film, og tenkte jeg likegjerne kunne registrere meg.
![]() Er ei Oslo-jente på 28 år som driver med blant annet musikk og laiv på fritiden og har vært hekta på Harry Potter i ganske mange år nå. Var med på tre av køene i Oslo og PotterCon ifjor, samt at jeg har spilt en del online forumrollespill i "Potterverset". Er ellers ikke sånn veldig aktiv på postefronten, men lurker som regel rundt i bakgrunnen og leser. ![]() For de som har lyst til å være med på billettkø i Oslo til den siste Deathly Hallows-filmen, så har jeg opprettet en fjesbokgrupper her, så det er bare å slenge dere med og invitere folk! |
|||
|
21. April 2011, 13:10
|
|||
|
|||
|
Å, det høres gøy ut! Jeg bor så langt unna Oslo at jeg aldri har fått mulighet til å være med på noe sånt. Desverre kan jeg heller ikke være med i år, siden jeg på den tiden er på ferie. Får prøve å finne noen liknende arrengement i utlandet da!
Men det er kjempebra Beast, at slike som deg drar i gang slike ting! En slik urettferdighet! Han hadde lyst å forbanne Slur i tusen slimete biter! |
|||
|
21. June 2011, 15:35
|
|||
|
|||
|
Hei, jeg er 19 og har lest harry potter siden jeg var 10, de var mine første fantasy bøker, men ikke de siste. så har jeg egentlig ikke tenkt så mye mer over det siden den gang før jeg nå er begynt på an igjen med å lese bøkene atter en gang på nytt. så tenkte jeg at det finnes et helt internet med harry potter fans som tar referansene mine istedet for å få merkelige blikk fra de jeg henger med til daglig. så...hei
|
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

Leser Harry Potter 6 igjen nå for hadde glemt overraskende mange smådetaljer fra boken og har fortsatt en tendens til å blande med sjueren. Men nok om meg ! ;D
(det er jo det eneste vi har nå som det ikke er noen flere bøker igjen...)