Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lupins varulvskikkelse
28. December 2004, 11:21

Jeg syns ikke at varulvskikkelsen skulle hatt mer hår, selv om det var slik jeg forestilte meg(mer hår, altså). Men den kunne vært mer kraftig ulveaktig, ikke pinglete hundeaktig!!! Jeg skjønner ikke en gang at noen kan bli redd for den! Den så jo så uskyldig og snill ut!!!!! Den gjorde det!! Nusselig!!!(Men det er en jeg kjenner som går i 7(ærlig talt) som er redd den lille bofsen der!!!!!!!)

Tidligere navn: iki
Dekknavn: Cecilia Joles
Kallenavn: CJ. eller Ceci

Too much love will kill you, if you can't make up your mind...
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
2. January 2005, 23:00

Jeg må si at jeg ble UTROLIG skuffa over varulvskikkelsen, ikke no mer å si om den saken... Ligner mer på en slags... ehh.... død person, blandet med en hest(!) (dette hørtes vel kanskje rart ut, men vær så snill å tilgi meg for det)

" 'Oh, very good,' interrupted Snape, his lip curling. 'Yes, it is easy to see that nearly six years of magical education have not been wasted on you, Potter. Ghosts are transparent.' " -Severus Snape
3. January 2005, 01:13

Den var ikke så dårlig,men litt ynkelig kanskje!!

Rowling:Harry and Hermione? You think so? Ron and Hermione. There's a tension there.
Finn alle innlegg av denne brukeren
3. January 2005, 13:26

Jeg ble veldig skuffet over varulven. Syns ikke den lignet på noe jeg har forestilt meg før.

But in dreams I can still hear your name,
And in dreams we will meat again.
9. January 2005, 19:06

Dolores Jane Skrev:Absolutt. Må bare legge til en liten ting: uansett hvor vi er på dette forumet, så blir det en liten diskusjon om Sirius også. Jeg vil tro at det er fordi at alle elsker ham så høyt. (skal bevege meg forsiktig her, det er flere mennesker her som er Sirius` sjelevenn, og som fortsatt ikke har kommet over, ja... "tapet" ) Liker alle ham fordi forfatteren liker ham best? Er det ingen som kan gjøre sin egen mening om personene?
Huh? Tror ikke så mange vet at forfatteren liker han best, men hvis det er tilfellet, så er det jo mulig at hun fremstiller og skriver om han på en positiv måte.
Han er jo uansett en typisk 'helt', da; pen, trofast mot vennene sine, sexy, litt sjødesløs, elegant, han kjemper for noe, har masse mot, er selvsikker, selvoppofrende, sterk, osv osv.. Pluss at han dør i kamp. Han er perfekt.. Rolleyes
11. January 2005, 21:54

Uff, jeg likte ikke varulvskikkelisen i det hele tatt (ikke ulikt flere her). Har gått rundt til alle vennene mine og sagt at den ligna på Gollum, men de har bare sett rart på meg. Også kommer jeg hit, og det første jeg ser er en som sier akkurat det samme! *trives på forum*. Uansett, varulven hadde alt for lange armer og bein, for lite hår, og alt for hundeaktig ansikt. Må nesten nevne at jeg ikke liker hvordan David Thewlis spiller Remus heller. Han var bare så - feil! Lupin er min absolutte yndlingskarakter! Han har hatt et så fryktelig liv, allikevel er han så utrolig snill og forståelsesfull!

No buildings will fall down
no quake will split the ground
the sun won't swallow the sky
statues will not cry.

Pompel og Pilt
20. January 2005, 18:19

Nilboriel Skrev:Uff, jeg likte ikke varulvskikkelisen i det hele tatt (ikke ulikt flere her). Har gått rundt til alle vennene mine og sagt at den ligna på Gollum, men de har bare sett rart på meg. Også kommer jeg hit, og det første jeg ser er en som sier akkurat det samme! *trives på forum*. Uansett, varulven hadde alt for lange armer og bein, for lite hår, og alt for hundeaktig ansikt. Må nesten nevne at jeg ikke liker hvordan David Thewlis spiller Remus heller. Han var bare så - feil! Lupin er min absolutte yndlingskarakter! Han har hatt et så fryktelig liv, allikevel er han så utrolig snill og forståelsesfull!
Kunne ikke vært mer enig når det gjelder varulv-skikkelsen til Lupus!
Når det gjelder han som spiller Lupus så synes jeg han er veldig flink, men han ligner ikke når det gjelder utseende utifra sånn som jeg forestiller meg Lupus...

~Det er ikke evnene våre som viser hvem vi egentlig er, det er valgene vi tar~
19. December 2005, 20:32

Den varulven i PoA ligner ikke i det hele tatt på noen varulver som jeg så i filmen Dog Soldiers! Wow

Hmm... Ska se om jeg finner noe bilde...

[Bilde: dog-soldiers.jpg]

Litt stort... Og det er en tegning... Men det er sånn varulvene i den filmen ser ut... Littanderledes kanskje...? lol.. Tongue

" 'Giving up' is what kills people. It's only when a person refuses to give up no matter what that they earn the right to walk down humanity's noble pathway." ~ Alucard

dA'en min C:
9. January 2006, 00:14

OOoooh, den var lekker.

Det de fleste har klaget på når det gjelder Lupins skikkelse er at den er for tynn, for lite pels, for lite lik en ulv osv. Vel - jeg synes ikke den der oppe har så mye pels. Ei heller kan den forveksles med en ulv. Så kanskje det faktisk *er* slik varulver skal se ut? Wink

Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever.
¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet
10. January 2006, 20:56

Den så jo ut som et hjerteløst rovdyr!
Greit, varulver er hjerteløse råvdyr når de er transformert, men jeg har allikevel sett for meg at de ser mer ulveaktig ut. Husk at i OotP i Snape's Worst memory er en av oppgavene å skille en ulv fra en varulv, og det er ikke store forskjeller der (pointy snout og noe mer som jeg ikke orker å sjekke opp).
Altså ikke store forskjellen fra en ulv. Nei, film-varulven gir meg ikke de rette følelsene.

No buildings will fall down
no quake will split the ground
the sun won't swallow the sky
statues will not cry.

Pompel og Pilt
12. February 2006, 18:58

Den var alt får tynn og menneskeaktig med lange armer og beinTongue Jeg likte den ikke!

"One: he's sitting on my chair. Two: he's wearing my clothes. Three: his name name's Remus Lupin."
Glad i deg<3 Roxanne<3
Post Reply 

Forumhopp: