Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dvd-utgaven - Generell tråd om PoA-DVD'en
16. July 2004, 00:47
RE: Dvd-utgaven - Generell tråd om PoA-DVD'en
Ifølge har [url=http://www.harrylatino.com/index.p....yLatino fått tilsendt manuset til flere av de slettede scenene som kanskje vil finne sted på DVD-utgaven av <a href=]Prisoner of Azkaban[/url]:

- SCENE 11: Inne på The Knight Bus, det krympede hodet er sammen med Ernie, som kjører uten hender. Harry sier "uff!".

- SCENE 40: Hagrid roper etter en fugl.

- SCENE 56: Harry, Ron og Hermione snakker om Hogsmeade mens de går opp de bevegelige trappene på vei til Gryffindor-tårnet. Dette er scenen før de finner ut at The Fat Lady er blitt angrepet. Ron forteller at han kjøpte Sneakoscopet i Dervish and Banges, ikke i Egypt. De kommer frem til portrettet og Sir Cadogan forteller hva som har hendt.

SCENE 91-93: McGonagall spør hvem som har mistet passordene. Neville svarer. Dette kjenner dere igjen?

-

Hva tror dere om disse slettede scenene? Big Grin *glede seg til dvd'en kommer*

ETA: DVD'en kommer altså ut i USA 23. november, og i UK (og kanskje Norge) 19. november!

Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever.
¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
16. July 2004, 18:04

Helt enig! Gleder meg til å se dem, det blir bra! Big Grin
Finn alle innlegg av denne brukeren
18. July 2004, 18:12

jeg ble skuffa over at scene 91-93 ikke kom med, folk som ikke har lest boka lurer sikkert på åssen Sirius kom seg inn.

Just for safety's sake, if a big, hairy, older man tells you he has "magic" to show you, then tries to lead you into a dark alleyway... Just Run Away!

http://www.potterpuppetpals.com/index.html
(morsom Hogwarts-film)
18. July 2004, 18:19

Men det er jo to forskjellige stunder når han bruker passordet til å komme inn, og når han ikke får lov og dermed herper den 'trinne damen'. Det med Sirius som henger over senga til Harry for å drepe Scabbers var ikke en gang med i filmen.

Magh!
18. July 2004, 18:36

[color=#00FF00]

Just for safety's sake, if a big, hairy, older man tells you he has "magic" to show you, then tries to lead you into a dark alleyway... Just Run Away!

http://www.potterpuppetpals.com/index.html
(morsom Hogwarts-film)
23. July 2004, 21:26

Det der med at McGonagall spør om de passordene... Jeg har faktisk sett noen bilder som tyder på at det er den scenen! Alle sammen går i pysjamas og McGonagall med utslått hår (*knis*). Bla gjennom Harry Potter skoledagbok, så ser dere! Tror det var på februar...

*H*O*G*W*A*R*T*S*!*
27. July 2004, 19:44

DVDen kommer den 23. november, ifølge MuggleNet.

Magh!
27. July 2004, 21:12

Vet du om den datoen gjelder for utgivelsen her i Norge oxo?
27. July 2004, 21:45

Beklager, det vet jeg ikke.. Kjenner jeg Norge godt nok tar det sikkert et par måneder. Wink

Magh!
28. July 2004, 00:10

Spørs litt når det gjelder den norske utgivelsen ja. Husk at de skal dubbe filmen til norsk også. Kan jo hende de har gjort det slik at "vår" utgave blir ferdig samtidig som de andre, men.. Er det ikke vanlig at sone 2-filmer kommer senere enn sone1? Tongue

¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
28. July 2004, 11:09

Men man kan jo alltids bestille fra utlandet! :Wink:
msjoplin: Pleier de å dubbe den engelske talen til norsk tale?? (Jeg har ingen av de andre på DVD, sju.. Har bare lasta ned fra nettet.. :Wink: )

If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.- Sirius Black
The Chosen Captain - the Boy Who Scored - Whatever they call you these days.- Draco Malfoy
It is the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more.- Albus Dumbledore
28. July 2004, 15:23

Ingrid Skrev:Men man kan jo alltids bestille fra utlandet! :Wink:
msjoplin: Pleier de å dubbe den engelske talen til norsk tale?? (Jeg har ingen av de andre på DVD, sju.. Har bare lasta ned fra nettet.. :Wink: )
Bestiller man filmen fra utlandet får man ikke med norsk tekst. Det blir teit dersom man har familiemedlemmer som ikke kan engelsk.

Alle HP-dvd'ene har både engelsk og norsk tale ja, og på vhs selges filmene enten med norsk ELLER engelsk tale.

¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
30. July 2004, 17:48

Hitchi Skrev:Det der med at McGonagall spør om de passordene... Jeg har faktisk sett noen bilder som tyder på at det er den scenen! Alle sammen går i pysjamas og McGonagall med utslått hår (*knis*). Bla gjennom Harry Potter skoledagbok, så ser dere! Tror det var på februar...
Jeg har også sett det bildet av McSnurp med utslått hår og alle i pyjamas. Håper den scenen kommer med på DVD'en Smile

And above all, watch with glittering eyes the whole world around you, because the greatest secrets are always hidden in the most unlikely places. Those who do not believe in magic will never find it.
6. August 2004, 21:43

Ja, den har nemlig jeg og sett!
Jeg lurte på hvorfor den ikke ble med på kino..What?

"Hva-?" utbrøt Voldemort og så seg om. Og så hvisket han:
"Humlesnurr."
Hjertet hamret i brystet på Harry da han snudde på hodet.
Humlesnurr sto foran gullporten.

Alice
8. August 2004, 22:04

Alice Skrev:Ja, den har nemlig jeg og sett!
Jeg lurte på hvorfor den ikke ble med på kino..What?
Ja, jeg synes de kunne tatt med den scenen. Den er veldig viktig, etter min mening.

*H*O*G*W*A*R*T*S*!*
Post Reply 

Forumhopp: