|
Tatoo - Sirius black tatovert?
|
|
14. June 2004, 14:27
|
|||
|
|||
|
En ting som var dumt med å ha lest boka ja, vi visste jo at Sirius var snill og det ble ikke skummelt i det hele tatt. Hehehe. Jaja.
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
15. June 2004, 16:58
|
|||
|
|||
msjoplin Skrev:En ting som var dumt med å ha lest boka ja, vi visste jo at Sirius var snill og det ble ikke skummelt i det hele tatt. Hehehe. Jaja.hehe jeg vet. De andre som ikke har sett boka, sitter der vel vettskremte og venter på at Sirius skal komme tter Harry. Og så er det vi som vet at han er kjempesnill ![]() Tatoveringene var ok. Men to timer i prøverommet er litt teit da. |
|||
|
16. June 2004, 00:31
|
|||
|
|||
|
I prøverommet, ja...
Sitat:Synes han ble litt barsk med de tatoveringene, jeg.. Litt sånn bad-guy, eller hva jeg skal si! Gleder meg til å se han i filmen! Den skumle morderen som egentlig er snill, liksom.. Er ikke Sirius barsk da kanskje? Sirius var så.... fins ikke ord for hva han var i filmen... Søt og snill? Den greie karen! Viste følelser og greier...
'I see you are - ' 'Dumbledore's man through and through,' said Harry. 'That's right.' |
|||
|
16. June 2004, 20:59
|
|||
|
|||
|
Urgh... noen som la merke til de svarte tenna hans? Hehe... perfekt for å få ham til å skremme oss litt! *grøsse* Ultimate badguy ikke sant?
Men er jo egentlig en superkoselig kar, samtidig som han er litt barsk og tøff. Bra kombinasjon spør du meg! I'm serious! He's got three Piston Cups! He did WHAT in his cup? |
|||
|
16. June 2004, 21:43
|
|||
|
|||
|
Jepp! Badguy med følelser!
Tennene var jo en bra detalj! Sittet 12 år i Azkaban uten tannkost... Tennene blir vel litt råtne da... : :
'I see you are - ' 'Dumbledore's man through and through,' said Harry. 'That's right.' |
|||
|
17. June 2004, 08:40
|
|||
|
|||
|
[color=#C9A247;]Jeg ville egentlig ha svart mye lenger opp i diskusjonen, menmen. Får prøve å oppsummere litt.
1. Tatoveringene var kule, selv om jeg hater tatoveringer IRL. 2. Fangedrakten. Jeg syns den var helt på sin plass. For den var jo ikke sånn skarpt svart og hvit som dem i f.eks Jailhouse Rock, da. Det var først ETTER at jeg hadde sett filmen at jeg la merke til det. Og jeg syns IKKE fangedrakten er komisk. For dem jeg har sett bruke lignende drakter, var fangene i Auschwitz og Treblinka, Sachsenhausen og Ravensbruck. (altså, jeg så dem ikke i live, såklart, men jeg har sett bilder) Og jeg kan forsikre dere om at det ikke er noe mye komisk over dem. Og de var garantert ikke rene og skarpfargede da fangene fikk dem. Jeg fikk frysninger av fangedrakten, jeg. 3. Tennene. hehe. Jeg la merke til dem, ja.......[/color] |
|||
|
17. June 2004, 12:19
|
|||
|
|||
|
Lillesøstra mi trodde at Sirius forsatt var slem etter at de hadde kommet ut av The Womping Willow, og det er jo ikke noe rart, han ser jo ekstremt skummel ut, og oppfører seg litt som en galing, mens jeg ble bare glad for å se Sirius...må nyte alle øyeblikk for han kommer jo til å forsvinne......hulk.
Ajaj! Twitter: @SofieElisabeth Wooppsidaisy! |
|||
|
17. June 2004, 12:28
|
|||
|
|||
|
[color=#C9A247;]- og venninna mi skjønte ikke noe av hvorfor Sirius plutselig var snill og ikke slem. De kunne tatt seg tid til å forklare det med lønndomsholdermagien, spør du meg. Samt Marauder's, så klart.[/color]
|
|||
|
3. July 2004, 23:48
|
|||
|
|||
|
Ja, jeg tror de som ikke hadde lest boka hadde vanskelig for å forstå alt sammen...
Siriusly! "HERMY! WHERE HAGGER!" - Grawp |
|||
|
4. July 2004, 00:17
|
|||
|
|||
|
Fikk ikke en gang vite at Lupin var Moony, James var Prongs osv. De burde ha forklart mye mer. Jeg hadde ikke hatt problemer med å sitte fem til ti minutter lengere i den kinosalen. Men kanskje de til og med hadde klart å forvirre folk mer med mye snakk..! Særlig sirius; han vimset jo rastløst rundt mens han snakket, og Lupin så jo skikkelig slem ut. :
:
"These books can't possibly compete with centuries of established history, especially when that history is endorsed by the ultimate bestseller of all time." "Don't tell me Harry Potter is actually about the Holy Grail!" "I was referring to the bible." "... I knew that!" da vinci code ah... poor Lucius. |
|||
|
4. July 2004, 15:00
|
|||
|
|||
Lupin så ikke slem ut! Men er enig med deg med den vimsingen til Sirius... Men det er vel ikke så rart at han var litt vimsete etter 12 år i Azkaban... Stakkars Sirius! *snufs* Han var for ung til å dø! *snufsesnufs*
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

:

Lupin så