Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Borgen - Og gygrisd hytte...
30. October 2004, 19:20

megan Skrev:Spilte forresten PoA i stad på PS2 og der var det en scene hvor Malfoy drakk Polyjuice Potion og lurte Harry ut av sykesenga, som Ron, men så kom den ekte Ron og reddet dagen. Smile Det var jo som tatt ut av det blå.. Tongue
Ja, de burde skrive sine egne bøker istedet, når de syns det er så gøy å finne på ting Tongue

Yesterday is history, tomorrow is a mystery. Today is a gift, that's why it's called the present...

-Keep The Dream Alive-
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
31. October 2004, 16:59

[color=#FDD017]Wow

" Er det ingen her som har lest GaltvortsHistorie eller? Dere må da vite at det er MER som beskytter borgen"
Finn alle innlegg av denne brukeren
31. October 2004, 18:04

De fant sikkert ikke på noen bedre unnskyldning til at Hermione kunne komme seg ned dit og lære seg reparo. hehhe Smile Men ellers følger de handlingsforløpet i filmene til punkt og prikke (utenom allle sånne ting som er oppgaver man må gjøre, men selve handlingen er lik) . De burde jo fulgt bøkene, men ettersom spill og film kommer ut på samme tid tjener de nok mer på det. Akkurat som LEGOen kommer på samme tid som filmene og ikke bøkene.

Ajaj!
Twitter: @SofieElisabeth

Wooppsidaisy!
2. November 2004, 20:28

Ja, det er litt snålt:Wink:

" 'Oh, very good,' interrupted Snape, his lip curling. 'Yes, it is easy to see that nearly six years of magical education have not been wasted on you, Potter. Ghosts are transparent.' " -Severus Snape
4. November 2004, 19:02

Etter min mening er borgen litt liten i filmene, jeg forestiller meg den enda større, men Jo har jo sagt at den er akkurat slik hun forestiller seg, så da er den vel rett, da.

Yesterday is history, tomorrow is a mystery. Today is a gift, that's why it's called the present...

-Keep The Dream Alive-
5. November 2004, 19:39

Men jeg tror egentlig den er større inni... for det er jo lett å gå seg bort der.. selv om man har vært der noen år.. så tror egentlig den er forhekset til å være større inni...! Smile

" Er det ingen her som har lest GaltvortsHistorie eller? Dere må da vite at det er MER som beskytter borgen"
11. November 2004, 21:44

Jeg skulle bare ønske at de kunne bruke settene fra de to første filmene jeg, det hadde blitt mye bedre synes jeg What?

For verden er du bare noen,
mens for noen er du hele verden.
Glem aldri det!!!
12. November 2004, 15:02

Hermione Skrev:Men jeg tror egentlig den er større inni... for det er jo lett å gå seg bort der.. selv om man har vært der noen år.. så tror egentlig den er forhekset til å være større inni...! Smile
På filmen er den jo hverken særlig stor inni eller utenpå... I bøkene er alt sammen mye større!

-Keep The Dream Alive-
12. November 2004, 21:24

Ja gjett om det er større i bøkene. :angry:

For verden er du bare noen,
mens for noen er du hele verden.
Glem aldri det!!!
14. November 2004, 19:40

Hmm... er jo litt dumt at de har forandret såå mye da...
Men vi må huske på at film er ikke det samme som bok! :Wink:

8. January 2007, 06:30

Ja det har irritert meg mye at hytta til Hagrid ikke er på samme plass i PoA som i PS og CoS.

Plasseringen i de 2 første filmene var liksom helt etter boka ihverttfall i PS.
Står ingenting om at den skal være så langt fra borgen og være i den skråningen. (helt på trynet).

Dessuten så er prylepilen ikke så langt fra hytta, tenkte meg prylepilen sånn som den står plassert i CoS. Sad

"SECTUMSEMPRA!"

"AVADA KEDAVRA!"

"CRUCIO!"
Post Reply 

Forumhopp: