|
Dere som har sett GoF - Hva synes dere?
|
|
10. September 2006, 14:12
|
|||
|
|||
|
Det var alt for lite Sirius. Bare da du så hodet i peisen. Det var litt skuffende syns jeg.
"One: he's sitting on my chair. Two: he's wearing my clothes. Three: his name name's Remus Lupin." Glad i deg<3 Roxanne<3 |
|||
|
2. October 2006, 00:14
|
|||
|
|||
|
Jeg mener den deler ganske fint førsteplassen med PoA. Jeg er ganske svak for PoA og jeg vil vel egentlig si at jeg liker den best, men nå har jeg jo sett den så mange ganger at det blir plutselig ekstra.. morsomt (?) å se GoF, altså noe nytt og anderledes.
Jeg er også en av de få som synes det var helt o.k med bytte av komponister for soundtracket, selvom jeg foretrekker John Williams, klarer jeg meget fint å godta Patrick Doyle og det han kommer med. Når det er sagt, vil jeg jo kanskje helst få tilbake John Williams. Dvs, ok, nå har man prøvd noe annet, det fungerte helt greit, men Williams er kongen så la han fortsette Jeg synes også at filmen har klart å få frem en mye mer moden, seriøs og alvorlig stemning, noe som jo måtte til. I det hele tatt meget,meget fornøyd er jeg! Oh my god! I've killed Harry Potter! |
|||
|
8. January 2007, 07:05
|
|||
|
|||
|
Jeg synes filmen gikk litt for fort, alt var liksom stress.
Den andre prøven var jo ikke helt etter boka i og med at dragen og Harry fløy til borgen og alt det der. Og mye som ikke var tatt med, som jeg gjerne ville sett, som feks: Ludovic "Ludo" Bagman, han så man jo ofte i boka. Ingen husnisser, skulle det jo vært masse av i denne filmen, både Dobby og Winky, pluss når Harry, Ron og Hermione er på kjøkkenet. Så ut som Voldemort ikke hadde så mange dødsetere som ifølge boka skulle være på kirkegården. Slutten uten sykestua og alt det der, det var noe som burde vært med. Og selvfølgilig veldig dårlig at ikke selve Quidditch kampen på verdenscupen var med. Det hadde jeg gledet meg til. "SECTUMSEMPRA!" "AVADA KEDAVRA!" "CRUCIO!" |
|||
|
8. March 2007, 10:31
|
|||
|
|||
|
Siden det er så lenge siden nå at GoF kom på kino, har jeg jo sett den mange ganger, og hver gang har jeg lurt på den scenen hvor vi ser Karkaroff bare i et lite øyeblikk. Han står i døråpningen til rommet hvor Ildbegeret står og ser rundt seg om det er noen mennesker i nærheten som kan se han før han lukker døra.
Jeg skjønner at dette er puttet inn i filmen for at mistanken skal ledes over på at det er Karkaroff som har puttet Harry sitt navn i Ildbegeret. Tingen er at når det viser seg at det ikke er Karkaroff, får man ingen forklaring på hvorfor han snek seg rundt på natten i den overnevnte scenen. Jeg synes det er litt rart at de har tatt med den scenen hvis de ikke skal gi noe forklaring på den...Hva synes dere? Ajaj! Twitter: @SofieElisabeth Wooppsidaisy! |
|||
|
9. March 2007, 11:46
|
|||
|
|||
|
^ Det der har jeg også tenkt på, så Gof seinest i går og da fikk man bare en sånn følelse av "okei, hva var vitsen med det der liksom"
![]() Synes det er veldig unødvendig å ham med den Karkaroff-scenen uten forklaring, det finnes da virkelig andre ting de kunne ha tatt med...feks. litt mer grundig om Kroek jr.: Hvorfor han ga seg ut for å være Bister, motiv(er) og det faktum at det var han som drepte hr.Kroek. Man får jo ikke vite hvem som drepte hr.Kroek, så med mindre man har lest boka (noe man selvfølgelig burde gjøre før man ser filmen, he he) så vil man garantert undre seg litt over slike ting! ~Det er ikke evnene våre som viser hvem vi egentlig er, det er valgene vi tar~ |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp