|
Desperanter - Skal ikke kunne fly
|
|
27. February 2006, 08:22
|
|||
|
|||
|
Ja, men så er det jo mange barn som også går å ser filmen da. Da kan vel de ikke akkurat ha det får skummelt.
"One: he's sitting on my chair. Two: he's wearing my clothes. Three: his name name's Remus Lupin." Glad i deg<3 Roxanne<3 |
|||
|
27. February 2006, 15:03
|
|||
|
|||
|
Nei, de kan vel ikke det. Men desperantene er jo litt skumle i filmene også...
Living's easy with eyes closed |
|||
|
27. February 2006, 16:42
|
|||
|
|||
|
dessuten er det jo 11-års grense på filmene...
I...must...not...look...like...a...baboon's...backside... |
|||
|
17. March 2007, 17:25
|
|||
|
|||
|
Jeg hadde også tenkt at de var svevde noen cm. over bakken, ikke fløy til himmels!
Likheter mellom kjærlighet og krig: Lett å starte Vanskelig å stoppe Umulig å glemme |
|||
|
18. March 2007, 01:28
|
|||
|
|||
Catherine Black Skrev:Ja, men så er det jo mange barn som også går å ser filmen da. Da kan vel de ikke akkurat ha det får skummelt.Jeg gir nå egentlig katta i om det er for skummelt for barn, som også er for liten til å forstå hele Harry Potter
"SECTUMSEMPRA!" "AVADA KEDAVRA!" "CRUCIO!" |
|||
|
18. March 2007, 18:38
|
|||
|
|||
|
Nåja, kor gammel er du da, Severus Snape
? Men er eni med deg at folk som blir for redde, burde ikke gå. Jeg meine, seriøst, skal dei lage filmen mindre skummel, bare for at små, pysete barn ikke skal bli redde? :angry:
Likheter mellom kjærlighet og krig: Lett å starte Vanskelig å stoppe Umulig å glemme |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

? Men er eni med deg at folk som blir for redde, burde ikke gå. Jeg meine, seriøst, skal dei lage filmen mindre skummel, bare for at små, pysete barn ikke skal bli redde? :angry: