Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Desperanter - Skal ikke kunne fly
10. November 2004, 00:42
RE: Desperanter - Skal ikke kunne fly
Jeg synes ikke noe om at de har latt desperantene kunne fly, de svever de flyr ikke. Devil I 3 boka faller Harry av sopelimen for at desperantene stormer ut på rumpeldunkbanen, ikke for at et par kommer svevende opp til ham Confused

Vennligst stem på dette temaet HER!!!

For verden er du bare noen,
mens for noen er du hele verden.
Glem aldri det!!!
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
10. November 2004, 11:01

Synes det ble en stilig effekt jeg.Leste et sted at de hadde filmet svarte tøystykker i vann. Veldig skummelt. hvis den hadde vært på bakken langt under Harry hadde det nok vært mange, som ikke har lest boka, som hadde lurt på hvorfor falt Harry av o.l.

Ajaj!
Twitter: @SofieElisabeth

Wooppsidaisy!
Finn alle innlegg av denne brukeren
10. November 2004, 14:23

Jeg syns nå de så ut som flygende, fillete søppelsekker, jeg. Ihvertfall når de fløy, det var ganske stilig når den kom gjennom togvinduet. Når de fikk til alle de andre bra effektene (og da utelukker vi den patronusen som så ut som ett dådyr) burde de da greie å gjøre det klart at han falt pga dementorene. Dessuten hadde de ikke trengt at han fly så høyt, han var mye nærmere dementorene og tribunene i boka (ca. 15m, ikke 100m!)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery. Today is a gift, that's why it's called the present...

-Keep The Dream Alive-
10. November 2004, 20:19

Jo, de kunne jo latt han fly litt nærmere. HAn ar jo ganske høyt oppe. Men dementorene var det ikke noe i veien med synes jeg.

Ajaj!

Wooppsidaisy!
12. November 2004, 23:04

Ikke? Jaja, du har hørt min mening. De søppelsekkene kunne bli tatt av det minste vindpust, virket det som, spør du meg. Tragisk. Confused
I boka liknet de mye mer på nâzgul Cool

Yesterday is history, tomorrow is a mystery. Today is a gift, that's why it's called the present...

-Keep The Dream Alive-
13. November 2004, 14:39

Nazgulene er jo drit skumle!!!!!! Glad ikke dementorene ble like skremmende, jeg.

Ajaj!

Wooppsidaisy!
14. November 2004, 15:30

Syntes det er greit jeg.
Det er en film og de er aldrig helt identiske med boka.
Sånn generellt er det jo synd siden de i teorien ikke skal kunne fly. Men siden det er, som nevnt, "bare" en film, går det fint for meg.
Det er jo ikke så destruktivt.

M.E.L.K.
14. November 2004, 19:44

megan Skrev:Nazgulene er jo drit skumle!!!!!! Glad ikke dementorene ble like skremmende, jeg.
I bøkene er dementorene skremmende... minst like skremmende som nâzgulene! Og jeg liker godt at ting er skumle, jeg. Er jo da det blir gøy! :Wink:

-Keep The Dream Alive-
14. November 2004, 19:45

Synes Desperanten ble stilige jeg.. hi hi.. kan ikke forvente at de skal ligne på alles bilder, utifra hav folk har fått intrykk av fra boka!

" Er det ingen her som har lest GaltvortsHistorie eller? Dere må da vite at det er MER som beskytter borgen"
14. November 2004, 19:48

Sant nok, men vi bør kunne forvente at de stemmer med JO's bilder! Vedder på at de ikke spurte henne da de lot dem fly!

-Keep The Dream Alive-
15. November 2004, 21:09

Jeg forestillede meg mere dementorerne som litt lik som Nazgulerne. Hehe. Men vel jeg synes de var veldig stillig alligevel daBig Grin

~ Bellatrix Lestrange fan

- 10 november og da skal jeg lese HP 7.
19. November 2004, 15:08

jeg syntes de ble bra,jeg. de var skummle og hadde de råttende hendene.

"Oh, I should not said that?" :Hagryd

*ONLY One wiLL DIe TOnigHt!!*
19. November 2004, 16:10

Palendaria Skrev:de fikk til alle de andre bra effektene (og da utelukker vi den patronusen som så ut som ett dådyr) burde de da greie å gjøre det klart at han falt pga dementorene.
Jeg synes Patronusen var flott jeg! Fikk (nesten) grøsninger av den... hehe!

http://www.fanfiction.net/~quizgirl (Curse of the Prophecy, Ronald Weasley and the Subtle Knife, Hermione's Revenge, A Wave of Nausea...)
19. November 2004, 21:51

Bare at i boka var det DEN store, sterke, kronhjorten som sprang rundt og drev dem bort, (Den scenen i boka får jeg skikkelige frysninger av, får frysninger bare jeg tenker på James og Sirius/ Padfoot og Prongs) men i filmen var det bare "skjold" av lys som drev dem unna, og det dyret vi så på bredden av sjøen, som jeg syns var altfor lite, minnet om et dådyr Wow

-Keep The Dream Alive-
24. November 2004, 19:34

Jeg hadde forestilt meg at kronhjorten kom springende mot Harry og Desperantene. Og drev/jagde dem vekk, ikke at den bare sto i ro på den andre siden av bredden og sendte ut lys. Pluss at jeg synes den var altfor litenSad

~Det er ikke evnene våre som viser hvem vi egentlig er, det er valgene vi tar~
Post Reply 

Forumhopp: