Thread Closed 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ingen lucius i film 4? - Usikkert om jason isaacs fortsetter
24. June 2004, 15:02

Vilya Skrev:*tenke lenge* Hva er det som er så dypt med Harry? Syns han virker helt vanlig og litt kjedeligWink Og i OotP hvor han leker hormontroll.. *grøsse*
Vanlig? Hmmmm la meg se. Det finnes jo de små tingene med ham som f. eks det at han er den eneste som kan stoppe Voldy, han er den eneste som har overlevd andgrep fra ham osv. osv.

Den som ikke spør slepper å få løgner til svar Fred Weasley
Will send you a Hogwarts toilet seat George Weasley
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
24. June 2004, 15:59

Nenya Skrev:
Sitat:Hmm... har hørt at han som spiller Lucius (var det Jason Isacs eller noe sånt han het? ) er han samme som spiller Haldir av Lothlorien i LotR. Noen som kan bekrefte/avkrefte det?

VET!!! Det er så irriterende! Stesøsteren min er helt brødkjørt og sier at Craig Parker og Jason Isacs er samme personen selv om jeg har vist henne på IMDb.com at det ikke er samme personen!!! Sad
Plagsomt! Smile
aarrgh! ja!! Storesøsteren min også! Og når hun sier det hele tida og på en veldig overbevisende måte, så begynner man jo til slutt å tvile, ikke sant? Og de er jo litt like! Men burde jo egentlig visst at det ikke er samme person...

I'm serious! He's got three Piston Cups!
He did WHAT in his cup?
26. June 2004, 11:31

Vilya Skrev:Absolutt ikke samme person. Craig Parker = Haldir
*sukk* Pen alv, eller? Big Grin

Siriusly!

"HERMY! WHERE HAGGER!"
- Grawp
Finn alle innlegg av denne brukeren
26. June 2004, 21:31

Jeg håper bare at film nr. 4 oppfyller alle mine ønsker Smile
Blir den som den 3.filmen, blir jeg ganske skuffet.. Den var jo bra, men boka var langt mye bedre Smile Big Grin Tongue

"So who've you been beating up tonigth?" Harry asked, his grin fading. "Another ten year old? I know you did Mark Evans two nigths ago-."
"He was asking for it", snarled Dudley.
"Oh yeah?"
"He cheeked me."
"Yeah? Did he say you look like a pig that's been taught to walk on its hind legs?"Couse that's not cheek, Dud, That's true."
26. June 2004, 23:57

Jeg tror GoF kommer til å bli en fantastisk film. Det er ikke mulig å gjøre den dårlig!!!

Siriusly!

"HERMY! WHERE HAGGER!"
- Grawp
27. June 2004, 20:27

Dessverre så går det an... Hvis dem for eksempel kutter ut juleballet... Eller verdenscupen. Sad
Jeg er så fryktelig positiv, ikke sant?

*H*O*G*W*A*R*T*S*!*
28. June 2004, 17:58

Sitat:aarrgh! ja!! Storesøsteren min også! Og når hun sier det hele tida og på en veldig overbevisende måte, så begynner man jo til slutt å tvile, ikke sant? Og de er jo litt like! Men burde jo egentlig visst at det ikke er samme person...

Jada, de ligner når de har blond parykk på seg og om du ikke tar med at det sikkert er mer enn 10 år mellom dem... Smile

'I see you are - '
'Dumbledore's man through and through,' said Harry.
'That's right.'

23. December 2004, 11:00

Vel, da har man vel funnet ut at Lucius likevel skal være med i GoF. Tråden er stengt.

Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever.
¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet
Thread Closed 

Forumhopp: