Thread Closed 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ingen lucius i film 4? - Usikkert om jason isaacs fortsetter
2. December 2003, 12:44
RE: Ingen lucius i film 4? - Usikkert om jason isaacs fortsetter
Jason Isaacs sa i et intervju med [url=]IMDB[/url] følgende:

Sitat:"Akkurat da vi var ferdige med Chamber of Secrets, kom Alfonso Cuarón, og jeg fikk håndhilst på ham og det var det. Så begynte de å filme Azkaban og jeg er sikker på at de hadde det storartet. Men jeg vet ikke hva som skjer med Goblet of Fire. Jeg har forsøkt å ringe for å finne det ut, og de sa 'Vi har ingen anelse, beklager. Manuset har akkurat kommet inn..' Det er 700 sider eller noe slikt de skal lage en 2-timers film av, så jeg vet ikke om de skal ta med Lucius Malfoy eller ikke. Dersom jeg trodde bønnfallelse ville fungert, hadde jeg vært der ute hver dag. Men det ville nok bare irritert dem."

Kan Goblet of Fire gjøres uten Lucius?

Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever.
¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
2. December 2003, 20:43

[color=#C9A247;]Hmm, nå er jo jeg litt uoppdatert for tiden, men det kan vel gå...men, da får vi jo ikke sett Narcissa heller, det blir vel litt skuff?[/color]
Finn alle innlegg av denne brukeren
2. December 2003, 21:29

Selvfølgelig kan den gjøres uten Lucius... men jeg vil savne han, ja. Like mye som jeg vil savne alt annet de blir nødt til å kutte vekk...

Good Hufflepuff, she took the rest
And taught them all she knew.
2. December 2003, 22:06

lille etti Skrev:Selvfølgelig kan den gjøres uten Lucius... men jeg vil savne han, ja. Like mye som jeg vil savne alt annet de blir nødt til å kutte vekk...
Bare lurer litt på hvordan de skal gjøre det når Harry møter Voldie og DeathEater-folka mot slutten av boka.. Altså, Harry *ser* vel ikke Lucius der, bare øynene (?). Men likevel.

Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever.
¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet
2. December 2003, 23:24

Hvordan i all verden skal Harry kunne identifisere Lucius blandt Death Eaterne hvis han ikke er derWhat? Dette er en VESENTLIG detalj!!!

"Well it just doesn't work like that. You are writing children's books, you need to be a ruthless killer."
3. December 2003, 15:10

Elraj Skrev:Hvordan i all verden skal Harry kunne identifisere Lucius blandt Death Eaterne hvis han ikke er derWhat? Dette er en VESENTLIG detalj!!!
Ooh, det er sant! Nei, firern kan ikke gjøres uten Lucius, basta bom.

R¤a¤v¤e¤n¤c¤l¤a¤w
3. December 2003, 16:19

[color=#C9A247;]
3. December 2003, 20:21

[quote="ZipZap"][color=#000000]

"A Gryffindor will jump off a cliff. A Slytherin will push someone else off. A Hufflepuff will call in five hundred other Hufflepuffs, and they'll carve a stairway. And a Ravenclaw will get hold of a flying carpet."

¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
4. December 2003, 00:17

Selvfølgelig trenger vi Isaacs!!! Ingen GoF uten Lucius Malfoy (Please, ikke si Malfang. Kjenner jeg brekker meg av de dårlige oversettelsene! Og CRUCIO på den som våger å bruke Lucifus!!!), og ingen Lucius Malfoy uten Jason Isaacs!!!

"Well it just doesn't work like that. You are writing children's books, you need to be a ruthless killer."
4. December 2003, 14:27

Elraj Skrev:Selvfølgelig trenger vi Isaacs!!! Ingen GoF uten Lucius Malfoy (Please, ikke si Malfang. Kjenner jeg brekker meg av de dårlige oversettelsene! Og CRUCIO på den som våger å bruke Lucifus!!!), og ingen Lucius Malfoy uten Jason Isaacs!!!
[color=#1B4700;]Så fullstendig enig! *Grøsse med tanke på navn* Usj, Lucius Malfoy er jo så mye bedre enn...ja.[/color]

"A Gryffindor will jump off a cliff. A Slytherin will push someone else off. A Hufflepuff will call in five hundred other Hufflepuffs, and they'll carve a stairway. And a Ravenclaw will get hold of a flying carpet."

¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
4. December 2003, 17:36

det er en dum innstilling det.....

Klem fra Aillya=)
4. December 2003, 17:51

[color=#1B4700;]Dumt å like navnene til Rowling i Rowlings fortelling?[/color]

¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
4. December 2003, 18:30

nei men folk må vell få kalle dem det de vill... men eg trenger ikkje bry meg....

Klem fra Aillya=)
4. December 2003, 19:06

[color=#C9A247;]Lucius må jo være med i fjerde filmen også! Men vi ser jo ikke så kjempemye til han, så det kan jo hende de skal bare bruke en annen skuespiller når han er Death Eater eller no. Ikke vet jeg.
Er endelig blitt fornøyd med Gary Oldman som Sirius, men så er jeg generelt en som ikke liker nye skuespillere noen gang jeg da. Tar litt lenger tid å like han som spillen Lupin (han husker jeg tydligvis ikke hva heter akkurat nå...) Sneaky2[/color]

Alan Rickman om Severus Snape:
"I think at heart Snape is basically quite an insecure person, he's always longing to be something else that people will really respect like a black magician not just a school master. That's why he envies the more popular and successful boys like Harry. He does have his positive side though even though Harry's a thorn in his side he doesn't let it worry him too much."
4. December 2003, 20:12

De kan jo ikke bare bytte skuespiller, sånn bare littegran midt i filmserien, da. Ansiktet hans skal synes!

Issacs i GoF!!!

Thread Closed 

Forumhopp: