|
Passer ralph fiennes som voldemort?
|
|
12. December 2005, 19:39
|
|||
|
|||
|
[color=#728FCE]Han var... argh, hvordan skal jeg si det?
Jeg synes selve Ralph var genial. Han er en sinnsykt flink skuespiller. Makan til talent! Men dette med øynene var feil. No buildings will fall down no quake will split the ground the sun won't swallow the sky statues will not cry. Pompel og Pilt |
|||
|
19. February 2006, 09:17
|
|||
|
|||
|
Ralph var genial som vold.. å unnskyld han-du-vet!!! Men jeg syntes heller han skulle spille Lupin... Det kan da vel ikke være så vanskelig å finne bra vold eh eh han-du-veter?
"One: he's sitting on my chair. Two: he's wearing my clothes. Three: his name name's Remus Lupin." Glad i deg<3 Roxanne<3 |
|||
|
19. February 2006, 21:20
|
|||
|
|||
|
Jeg synes Ralph Finnes var helt SUPERB i GoF!!! Han gjorde Voldemort skummel...
Han er jo en utrolig bra skuespiller. Hvem som helst som har sett Schindlers Liste er enig. Jeg gleder meg faktisk til å se ham i OotP. Hadde aldri trodd at jeg skulle glede meg til å se Voldemort... men det gjør jeg
Living's easy with eyes closed |
|||
|
2. October 2006, 00:19
|
|||
|
|||
|
Ralph Fiennes gjorde en fantastisk bra rolle som Voldemort. Han klarte også å være temmelig skummel og barsk, må jeg si.
Han var teatralsk og engasjert og er rett og slett herlig der han hopper rundt og nærmest danser i sin egen lille galskap. Oh my god! I've killed Harry Potter! |
|||
|
16. October 2006, 22:24
|
|||
|
|||
|
Jeg synes han gjorde en veldig bra jobb som han-dere-vet! Han spilte rollen så bra, akkurat passe psykotisk, nevrotisk, gal, skummel, slem og herskesyk som jeg hadde forestilt meg det...
"Frank, jeg tror vi har vokst fra almen skolegang". Fred Wiltersen. "That was bloody brilliant!" Ronny Wiltersen. |
|||
|
24. October 2006, 14:08
|
|||
|
|||
|
Jeg så "Maid in Manhatten" med Jennifer Lopez og Ralph Fiennes på tv3 her om dagen. Jeg klarte ikke sympatisere med den mannlige hovedrollen, for det var rett og slett Fyrst Voldemort med nese..
Smilet/tenna, øynene alt var voldemorth.. Gah.. Sprøtt..Så, back to topic. Jeg synes Ralph Fiennes nalt i alt var pefekt i rollen som voldemort. Men i begynnelsen synes jeg det var irriterende at han virket så manisk, for han var nokså behersket og kald i boka. i tilegg synes jeg øynene burde vært røde. Men så innså jeg at jo mer menneskelig han så ut, jo skumlere og mer grusom er han. Det gir liksom en falsk trygghetsfølelse at han ser ok ut, og så i neste øyeblikk er vill og grusom. Og når han spiller manisk kommer virkelig galskapen frem.. eller noe.. Hmm.. jeg vet ikke jeg, men jeg tror jammen Fiennes var den beste de kunne få til å spille Voldemort. Ja ja.. Filmene blir aldri like bra som vår egen fantasi og vårt eget inntrykk av boka når vi leser den..
Håsblås, faktisk.. Molde! Jeg har flytta til Molde!!! Nitwit, Oddment, Blubber and Tweak! |
|||
|
20. November 2006, 11:20
|
|||
|
|||
|
Ble også litt skuffet først da jeg så at øynene til Voldemort nesten ikke var røde i det hele tatt, men på ekstramaterialet til Gof så er det en egen liten "dokumentar" som handler om Voldemort, og der sier de at de ikke ville gjøre øynene hans for røde pga. at det ikke skulle være for vanskelig å se følelsene i dem. (Husker ikke ordrett hva de sa, men det var noe sånt)
Hadde de vært veldig røde hadde man antagelig bare sett øynene, og ikke hvilke følelser som faktisk gjenspeiles i dem og resten av ansiktet... Som flere har sagt her så synes jeg også at han ikke oppførte seg helt som det beskrives i boka, da er han liksom litt mer rolig, men viser samtidig kanskje litt mer glede av å ha Harry i sin hule hånd. Men dette med at man i filmen liksom aldri vet helt hvor man har ham, synes jeg stemmer ganske godt. I filmen så var han rolig i et øyeblikk, før han plutselig "slo til"! Ralph Finnes er som skapt for rollen, tenkte når jeg så et bilde av han 'det er Voldemort!'. Og det er som flere har sagt her; det at han ikke er så alfor ulikt et "vanlig" menneske er jo noe av det ekleste... ~Det er ikke evnene våre som viser hvem vi egentlig er, det er valgene vi tar~ |
|||
|
27. May 2007, 15:34
|
|||
|
|||
|
Jeg synes at Ralp Fiennes, spilte Voldemort kjempebra. Men udseendet, måten Voldemort ble på lignede ikke hva jeg skal forestillede meg. Men jeg digger den måte han sagde replikkerne sine på. Veldig slikt Voldemort. Har set traileren på 5'eren og det tror jeg han kommer til å gjøre det ennå bedre
~ Bellatrix Lestrange fan - 10 november og da skal jeg lese HP 7. |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

Smilet/tenna, øynene alt var voldemorth.. Gah.. Sprøtt..