|
Passer ralph fiennes som voldemort?
|
|
5. August 2004, 23:22
|
|||
|
|||
|
RE: Passer ralph fiennes som voldemort?
Syns dere Ralph Fiennes passer som Voldemort? Han skal jo tross alt kanskje spille i film 5 som Voldemort...
HER er et bilde jeg har fiksa litt på... Bildet ser jo litt rart ut i og med at noe av hodet hans har forsvunnet, men Voldemort har vel ikke brunt hår på hode
"Hva-?" utbrøt Voldemort og så seg om. Og så hvisket han: "Humlesnurr." Hjertet hamret i brystet på Harry da han snudde på hodet. Humlesnurr sto foran gullporten. Alice |
|||
|
6. August 2004, 00:42
|
|||
|
|||
|
[color=#0C6722;]Du må huske på at nesa ikke går ut da, men at det er to "slits" som nesebor. *finne bilder* Ralph = Voldie 1 og 2.
Jeg er sikker på at han kommer til å passe bra. Men han er min REMUS goddamnit![/color] "A Gryffindor will jump off a cliff. A Slytherin will push someone else off. A Hufflepuff will call in five hundred other Hufflepuffs, and they'll carve a stairway. And a Ravenclaw will get hold of a flying carpet." ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ |
|||
|
6. August 2004, 08:58
|
|||
|
|||
|
Han kan bli bra.......!
Før: Hermine Nå:Elle "McLaggen makes Grawp look like a gentleman"- Hermione |
|||
|
6. August 2004, 11:30
|
|||
|
|||
|
Flyttet denne tråden siden den egentlig hører hjemme under filmen =)
"A Gryffindor will jump off a cliff. A Slytherin will push someone else off. A Hufflepuff will call in five hundred other Hufflepuffs, and they'll carve a stairway. And a Ravenclaw will get hold of a flying carpet." ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ |
|||
|
6. August 2004, 22:41
|
|||
|
|||
|
[color=#810541]Ralph Fiennes er en genial skuespiller, men han som VOLDEMORT??
Det går jo ikke i det hele tatt! Han er jo the Red Dragon, for Sirius' sake!!! Han kan da vel ikke spille to av mine yndlings badguy'er? Det blir jo like feil som om de hadde fått sir Ian McKellen til å spille Dumbledore i tillegg til Gandalf (som det gikk stygge rykter om før den første filmen *grøsse*)... Hmf... kanskje jeg bare skulle prøve å leve med det faktum at folka hos Warner Bros. ikke bryr seg en døytt om hva jeg syns? Men hvis det først M ~ Life is a box of Bertie Bott's Every Flavour Beans: It's all about picking what's good and avoiding the earwax ~ "Give her hell from us, Peeves!" -- Fred Weasley ~ LIONS FOR THE CUP ~ |
|||
|
7. August 2004, 00:05
|
|||
|
|||
|
Woooow... Vet ikke helt hva jeg synes jeg. Jeg ELSKER Ralph Fiennes, spesielt i Schindlers Liste... Blir litt trist å se han som Voldemort kanskje?
MEN -det blir spennende å se hvordan han blir i rollen uansett, han skuffer oss nok ikke! *glede seg til å se bilder av han som Voldie*
http://www.fanfiction.net/~quizgirl (Curse of the Prophecy, Ronald Weasley and the Subtle Knife, Hermione's Revenge, A Wave of Nausea...) |
|||
|
7. August 2004, 11:28
|
|||
|
|||
|
Jeg syns WarnerBros sålangt har gjort en glimrende jobb med castingen av skuespillere. Til tross for min begynnende tvil om hva søren David Thewlis gjorde som Remus, skiftet jeg helt mening etter å faktisk ha sett ham i rollen. Jeg kan ikke forestille meg andre som Remus nå.
Derfor forholder jeg meg helt avslappet til hva Warner Bros finner på, og heller gleder meg over det faktum at de nok en gang har castet en av mine yndlingsskuespillere (jeg ELSKER Alan Rickman og Gary Oldman, så.. ).
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
7. August 2004, 11:49
|
|||
|
|||
|
Jeg tror han kommer til og gjøre en utmerket jobb.
Men han må nok ha på seg mye sminke det er ikke noe og tvile på, han når han skal se ut som et rotent lik nærmest.
Give a little love +++ http://www.danradcliffe.com |
|||
|
7. August 2004, 15:36
|
|||
|
|||
|
Jeg er enig med deg når det gjelder Alan Rickman og Gary Oldman, Miss Joplin! For ikke å nevne Jason Isacs *wOOt!*, og Dame Maggie Smith, og Robbie Coltrane... egentlig så elsker jeg vel alle sammen! *ler*
David Thewlis var helt fantastisk som Lupin, syns jeg. (Han er også helt hysterisk morsom i "Divorcing Jack" - med sterk irsk dialekt!! Anbefaler alle de som ikke har sett den, om å gjøre det snarest! Jason Isacs spiller forresten også i den filmen... Greit, skal slutte å sikle over mr. Isacs nå *kremte*)Ralph blir sikkert fantastisk i GoF... bare se ham for dere: "But I am no man, Muggle... *grøsse frydefullt* ~ Life is a box of Bertie Bott's Every Flavour Beans: It's all about picking what's good and avoiding the earwax ~ "Give her hell from us, Peeves!" -- Fred Weasley ~ LIONS FOR THE CUP ~ |
|||
|
7. August 2004, 17:46
|
|||
|
|||
|
Joa, jeg tror Ralph kommer til å gjøre det bra, og så langt etter hva jeg har sett av ham er han jo en dyktig skuespiller!!
Og til alle ( som meg ) Alan Rickman fan der ute - Selv om det er en litt spes film, dere bare må se Blow Dry! Og til alle som ikke er Alan Rickman fan, godeste Josh Hartnett er med også... ( spiller faktisk bra, og med en knallkul engelsk aksetn!! )(Litt off topic men men...) I can teach you how to bottle fame, brew glory, even stopper death -- if you aren't as big a bunch of dunderheads as I usually have to teach." -Snape |
|||
|
7. August 2004, 20:29
|
|||
|
|||
|
Haha, lover jeg skal se Blow Dry, -Tonks-! Litt ehrm.. spesielle filmer er ikke noe hinder for meg... snarere tvert imot
*ler* Og alle filmer med Alan Rickman i er absolutt verdt å se! (Josh Hartnett, on the other hand... *brekke seg*) Er forresten ute etter noen anbefalinger til filmer jeg kan se (med eller uten mr. Rickman og Ralph - men gjerne helt Josh Hartnett-frie! *lol*), noen forslag? Til alle som ikke har sett den enda, og trenger litt Ralph Fiennes-oppvarming før Goblet of Fire - lei the Red Dragon! Eller enda bedre: hele Hannibal the Cannibal-triologien! (Can't help loving that cannibal! hehe)[okey, skal pelle meg tilbake til topic nå : : ]
~ Life is a box of Bertie Bott's Every Flavour Beans: It's all about picking what's good and avoiding the earwax ~ "Give her hell from us, Peeves!" -- Fred Weasley ~ LIONS FOR THE CUP ~ |
|||
|
7. August 2004, 23:09
|
|||
|
|||
|
Jeg tror han kommer til å gjøre en bra jobb.
Ansiktet hans kommer nok til å bli litt.. annerledes, men det er jo ikke det som avgjør om en skuespiller er god eller ikke. : :
If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.- Sirius Black The Chosen Captain - the Boy Who Scored - Whatever they call you these days.- Draco Malfoy It is the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more.- Albus Dumbledore |
|||
|
8. August 2004, 00:13
|
|||
|
|||
Veritaserum Skrev:(Josh Hartnett, on the other hand... *brekke seg*) Er ikke akkurat Josh Hartnett fan selv, men tro det eller ei, han er faktisk dødskul i den filmen! Det er selvfølgelig Alan Rickman også da... : :Ok, greit tilbake til topic...
I can teach you how to bottle fame, brew glory, even stopper death -- if you aren't as big a bunch of dunderheads as I usually have to teach." -Snape |
|||
|
8. August 2004, 18:59
|
|||
|
|||
|
Til å begynne med skal jeg innrømme at jeg var litt skeptisk.....synes liksom at de kunne ha funnet en litt mindre pen skuespiller.....Men han er jo en flink skuespiller og vil helt sikkert gjøre sitt beste som Voldemort....og med sminke og spesial effekter og hele pakka....så blir det så bra så
|
|||
|
8. August 2004, 22:53
|
|||
|
|||
|
Jeg vet ikke helt jeg om han burde spille Voldemort, har ikke sett noen filmer av han (føle seg liten).
Men seriøst: hvis de skal ha en skuespiller som voldemort istedet for å dataanimere han (det gikk jo ikke så bra i PS, ikke sant.), kan jo vedkommende hverken spise eller gå ut på flere måneder!!
|
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

*glede seg til å se bilder av han som Voldie*
).
Anbefaler alle de som ikke har sett den, om å gjøre det snarest! Jason Isacs spiller forresten også i den filmen... Greit, skal slutte å sikle over mr. Isacs nå *kremte*)
*ler* Og alle filmer med Alan Rickman i er absolutt verdt å se! (Josh Hartnett, on the other hand... *brekke seg*)
hehe)
: ]