|
Harry potters berømmelse - Visste ikke ungene det?
|
|
1. September 2007, 21:23
|
|||
|
|||
|
RE: Harry potters berømmelse - Visste ikke ungene det?
Siden de spurte hva folk stirret på. Virket nesten som om det skulle være hemmelig, og Ron prøvde å dra det over på ham istedet. (Selvom selvfølgelig ingen glemmer hvor viktig han var)
Om det er hemmeligholdt, er det likevel et temmelig dødfødt prosjekt, da de sannsynligvis vil merke det etter omtrent 14 sekunder på Hogwarts Express. Hva tror dere? |
|||
|
1. September 2007, 23:30
|
|||
|
|||
|
Vel, selv om ungene vet det, så må det nå være litt rart, de er jo forsatt bare foreldrene deres, og de forstår da kanskje ikke helt hvor "kjente" de er?
Tviler på det er hemmeligholdt - men tror ikke Harry går rundt og skryter av det, han har vel ikke akkurat vært så glad i all oppmerksomheten over bøkene... I can teach you how to bottle fame, brew glory, even stopper death -- if you aren't as big a bunch of dunderheads as I usually have to teach." -Snape |
|||
|
2. September 2007, 20:44
|
|||
|
|||
|
Jeg tror ikke det var hemmligholdt. De hadde uansett fått høre om det fra andre og helt sikkert lært om det i History of Magic.
Albus Severus la jo trykk på 'staring', kanskje han bare mente at det ikke var noe særlig høfelig av folk å stirre. Og etter at Ron sier at det er han som er "extremely famous" ler jo bare ungene. 7 books later: Now what do we do?? [frantic typing!:] f a n f i c t i o n . n e t [Enter] ......
|
|||
|
4. January 2008, 00:36
|
|||
|
|||
|
Det er klart ungene måtte vite at foreldrene er kjente.. Ellers så måtte jo Harry, Ron og Hermine latt dem vokse opp helt islolert fra trollmansverden, noe jeg har vanskligheter med å tro. Men det at de ikke helt er klar over hvor kjente foreldrene faktisk var/er, er fult mulig tror jeg. Hvis de idethele tatt ble kjente da. Noe jeg er helt sikker på at de ble.
jeg vil gjerne få lov til å si et par ord. Og her kommer de: Dåsemikkel! Bælje! Snurrepiperi! Klyp! |
|||
|
16. January 2008, 15:36
|
|||
|
|||
|
De visste det nok, kanskje bare ikke at han var så berømt at alle stirret på de.
Og som -Tonks- sa: de var nok fortsatt bare foreldrene. |
|||
|
9. May 2009, 11:43
|
|||
|
|||
|
RE: Harry potters berømmelse - Visste ikke ungene det?
Jeg kan tenke meg at de visste at pappaen deres var kjent for å ha slott en ond trollmann for noen år siden, men at de ikke hvet helt hvordan og hvorfor og slik. Å holde det helt hemmelig er jo bare latterlig, hva skulle vært vitsen med det?
|
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp