|
Teddy
|
|
9. August 2007, 13:14
|
|||
|
|||
|
RE: Teddy
teddy ble jo fodt like for vodemort falt, men 19 aar senere sitter ha jo pa galtvortekspressen... da er jo han 19 aar, og burde ha gatt ut av galtvort ikke sant? eller er det jeg som roter??
|
|||
|
9. August 2007, 14:02
|
|||
|
|||
|
Når jeg leste det, og når jeg ser på det igjen er han der for å si adjø og på gjensyn eller noe til en viss Victoire, som han er hodestups forelsket i eller noe. Jeg forstod det ikke som han skulle til skolen i det hele. Hvorfor skulle de ellers være overrasket over å se ham der?
Mvh Winter |
|||
|
11. August 2007, 14:44
|
|||
|
|||
|
Ja, han er der for å si hade til Victoire, datteren til Bill og Fleur.
Dumbledore to Minerva McGonagall: "It's lucky it's dark. I haven't blushed so much since Madame Pomfrey told me she liked my new earmuffs." Hermione: "I hope you're pleased with yourselves. We could all have been killed - or worse, expelled." |
|||
|
2. September 2007, 19:50
|
|||
|
|||
Kaja Skrev:Ja, han er der for å si hade til Victoire, datteren til Bill og Fleur.Hvordan veit vi at det er ungen til Bill og Fleur forresten? Kan hende jeg overså noe ass! Jeg var så ivrig på å bli ferdig med boka at det gikk kanskje litt fort noen ganger..
7 books later: Now what do we do?? [frantic typing!:] f a n f i c t i o n . n e t [Enter] ......
|
|||
|
6. September 2007, 19:24
|
|||
|
|||
|
Det står ikke, men tror Rowling har nevnt det.
Dessuten er Victoire er jo litt fransk, og da er jo Bill & Fleur passlig som foreldre? |
|||
|
6. September 2007, 19:26
|
|||
|
|||
|
Rowling har sagt at Victoire er ungen til Bill og Fleur ja. Dette er fakta
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp