|
Goblet of fire kostymer
|
|
16. August 2005, 10:44
|
|||
|
|||
|
RE: Goblet of fire kostymer
[color=#C9A247]Jeg fant ikke en skikkelig kostymetråd så jeg lager en her
Filmkostymer opptar meg enormt. Jeg har lagd masse inspirert av Ngila (lord of the rings) og en del av Trisha (star wars). Jany Temime (harry potter) har ikke imponert meg så mye enda, men i Goblet of Fire så kommer det iallfall mye nytt og spennende! Jeg gleder meg, hehe. Rita Skeeter må jo utstråle uforskammethet og gi seeren en uggen følelse hver gang hun dukker opp på skjermen og det syns jeg de har fått til! For å si det mildt, hihi Ritas jakke Ritas kjole De franske jentene er jo et kapittel for seg! De ser faktisk utrolig yndige og grasiøse ut i sine lyseblå antrekk, et av de mer vellykkede kostymeprosjektene syns jeg.. Franske jenter Selveste Fleur har vi sett i 5 kostymer foreløpig, men de ser slettes ikke verst ut faktisk, og det kommer flere etterhvert! Fleurs turneringskostyme Fleur casual Fleurs entrekostyme Også har hun jo badedrakten sin, men jeg fant ikke det bildet akkurat nå.. Så til kjolen som helt klart har skap mest diskusjon -- HERMIONES YULE BALL DRESS! Den skulle jo være blå for søren....og fin?! Hvorfor lage den sukkerrosa?? Ikke vet jeg, men den har vokst litt på meg etter at jeg har studert den en del. Jeg vet også at den sannsynligvis vil være ferskenfarget i filmen, og det hjelper masse! Ferskenfarget ballkjole Yule Ball Dress Fin svingkjole!! [url=http://www.mugglenet.com/gallery/details.php?image_id=712] |
|||
|
11. September 2005, 20:51
|
|||
|
|||
|
Hva slags farge er det egentligt på kjolen til Hermione?
På noen bilder ser den fersken ut (akseptabelt), på andre knæsj lillarosa (eww). Noen som vet sikkert? Siriusly! "HERMY! WHERE HAGGER!" - Grawp |
|||
|
13. September 2005, 07:12
|
|||
|
|||
|
Det er ingen som vet sikkert, for det fins ingen utstillingsbilder av den. Men vi har jo masse behind the scenes bilder som sagt og der er den dessverre veldig rosa..
Jeg håper å få se noen som lager en kopi av den på premiera. ...den kunne vært lagd i blå også, så kan det hende den hadde blitt skikkelig fin!
|
|||
|
16. September 2005, 10:43
|
|||
|
|||
|
Skulle virkelig ønske at den kjolen var i blå! Den er jo veldig fin, men tenk så nydelig den hadde vært i blå! For å ikke snakke om at det er mer korrekt med boka.
Ajaj! Twitter: @SofieElisabeth Wooppsidaisy! |
|||
|
19. September 2005, 10:32
|
|||
|
|||
|
Har fått det for meg at jeg har posta disse bildene før, men jeg husker ikke om det var på dette forumet så jeg tar sjansen. Bildene er fra hp utstillingen på ComicCon.
Harrys turneringsdrakt Fleurs turneringsdrakt Noe som har med Ministry of Magic å gjøre. - Har lastet opp bilder på min server og oppdatert linkene! - MsJ. |
|||
|
19. September 2005, 10:40
|
|||
|
|||
Madam Malkin Skrev:Noe som har med Ministry of Magic å gjøre.jøsses for et stoff.. og brodering.. de gjør det lett for oss vanlige om vi vil lage det samme
|
|||
|
20. September 2005, 07:26
|
|||
|
|||
|
He, he... jeg tror de undervurderer folks vilje til å lage kostymer fra filmene. Uff, jeg kommer bare ikke over kjolen til Hermine. Den er jo helt feil. Den skal jo ikke være sånn...
For det første skal den være blå, ikke rosa, og for det andre hadde jeg forestilt meg at den så mye mer "glam" ut...mer som en sånn ordentlig ballkjole.... : :
And above all, watch with glittering eyes the whole world around you, because the greatest secrets are always hidden in the most unlikely places. Those who do not believe in magic will never find it. |
|||
|
20. September 2005, 10:32
|
|||
|
|||
|
Nå har vi vel egentlig fått stadfestet mange nok ganger at kjolen faktisk er rosa. Ja, det er ikke slik i boken, men i filmen blir det aldri nevnt at kjolen er blå, og dermed er det ikke feil i filmen. Og da anser jeg den delen av kjolediskusjonen for avsluttet.
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
20. September 2005, 11:30
|
|||
|
|||
|
Jeg og Smaaen begynte på kostymene våre i helga. Vi skal komme som de franske jentene. Prøve iallfall! Tror vi blir 4 stk i gruppa. Hva skal dere andre komme i?
|
|||
|
25. September 2005, 20:42
|
|||
|
|||
|
Vanlig elev på meg i hverfall hvis jeg og Majo får til å få laget kostymer. Har allerede en skolegenser
|||
|
26. September 2005, 07:53
|
|||
|
|||
|
"Vanlig elev" kan være så mangt!
Er mer nysgjerrig jeg, hehe. Enkle Hogwarts kapper med uniform under Howart robes med resten av uniformen under Plain uniform |
|||
|
30. September 2005, 17:16
|
|||
|
|||
|
Har en v-genser, så skal i hvertfall gå med den. Skal også prøve å få tak i slips, skjørt, skjorte og en kappe av et eller annet slag.
Lager dere kostymene deres helt fra scratch?
|||
|
1. October 2005, 01:40
|
|||
|
|||
|
Jeg gjør iallefall det.. så godt som. Tar meg den frihet og sier at det gjør Madam Malkin også
Nå har jeg bare laget kostymer som ikke er "vanlige" klær da, om jeg skulle laget en skole uniform hadde jeg nok funnet en genser og slips og sydd skjørtet selv. Jeg vet ikke helt hvordan jeg hadde gjort det ettersom jeg ikke har sett så nøye på de kostymene... |
|||
|
1. October 2005, 17:51
|
|||
|
|||
|
Right u are Smaaen, her er alt fra scratch, hehe. Men det overordnede målet er alltid å få kostymene best mulig, så hvis man ser noe i butikken som ligner mer enn noe man selv kunne lagd så ikke nøl med å kjøpe det! Kunsten er å få alt til å se ut som det passer sammen, og at det ligner mest mulig på originalkostymet.
Gleder meg så innmari til å ta kostymebilder på premieredagen!! ![]() Btw, når vi snakker om robe på ballet; det har iallfall Harry! Jøss så tøft! Første skikkelige ballkostymebildet av han: Harrys ballkostyme |
|||
|
1. October 2005, 22:26
|
|||
|
|||
|
Er det bare jeg som aldri får opp noen av bildene Madam Malkin linker til? Det skjer hver eneste gang
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

:
Lager dere kostymene deres helt fra scratch?