|
Hva skjedde med alle sammen?
|
|
9. August 2007, 21:04
|
|||
|
|||
Martin Skrev:Vel, Harry er jo gudfar for Teddy Tonks, så det er vel han som tar seg av han.[color=#32CD32] 'He accused me of being "Dumbledore's man through and through".' 'How very rude of him.' 'I told him I was.' |
|||
|
9. August 2007, 23:04
|
|||
|
|||
|
Kanskje det er bestemor Adromeda som tar seg av Teddy? Skulle ikke forundre meg. (:
|
|||
|
11. August 2007, 13:06
|
|||
|
|||
|
Jeg hatet ikke epilogen men jeg elsket den ikke heller. Noe som i mine øyne (ikke nødvendigvis i noen andres) ville vært bedre var om det siste kapitlet sluttet med "all was well". Så kunne det kommet et kapittel til som omhandlet Harry's egen begravelse så mange år senere, med taler og slikt som gjennomgikk hans liv på en "hyllende" måte. Kanskje en statue ble reist av ham. Kanskje han ble gravlagt på Hogwarts, kanskje i Godrik's Hollow. Hvordan hadde han forandret verden på en positiv måte. Osv osv.
Om sløret i Department of mysteries - jeg liker å tro at det er åpningen til et "tomrom", en ikke-eksistens mellom liv og død, og at det var her Harry havnet da han ble "drept" av Voldemort. Og at de som skal dø går videre herfra (Sirius), de som ikke er klare for å dø vender tilbake herfra som spøkelser, og at Voldemort og andre onde er for evig fanget i en hvileløs tilstand her. Dumbledore to Minerva McGonagall: "It's lucky it's dark. I haven't blushed so much since Madame Pomfrey told me she liked my new earmuffs." Hermione: "I hope you're pleased with yourselves. We could all have been killed - or worse, expelled." |
|||
|
14. August 2007, 09:24
|
|||
|
|||
|
[color=#C9A247]Leste et intervjuet med JKR som ligger på bloomsbury... Der fortalte hu litt om hva alle driver med
![]() "Does Hermione still continue to do work with Spew and is life any better for house elves!" "Hermione began her post-Hogwarts career at the Department for the Regulation and Control of Magical Creatures where she was instrumental in greatly improving life for house-elves and their ilk. She then moved (despite her jibe to Scrimgeour) to the Dept. of Magical Law Enforcement where she was a progressive voice who ensured the eradication of oppressive, pro-pureblood laws." "what professions Harry, Hermione, Ron and Ginny go on to have did the trio do their final year at school and take their newts?" "Thank you! I |
|||
|
16. January 2008, 15:17
|
|||
|
|||
|
Det forklarte litt, men jeg vil vite mer for det. Synes epiologen var altfor kort og litt rosenrød, som sagt. Ville vært mer forklarende med enten en bok til eller et leksikon med litt til informasjon.
|
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp