|
Hva skjer etter bok 7
|
|
1. September 2007, 20:44
|
|||
|
|||
|
George's son's name is Fred. Aahh, jeg blir helt skrukkete inni meg av dette! Barna til alle, hvordan alle er related, alt er bare så søtt og puffy og mykt og... jah. *kremt* bare litt innestengt HP entusiasme der, godt å få det ut =P
Regnet nesten med at Ron kom til å bli morro klump=) *'^¤Simsalabim & Hokkuspokkus¤^'* "Over there it's bling-bling, over here it's bling-bang" |
|||
|
2. September 2007, 22:27
|
|||
|
|||
|
Men hvordan kan Ron være "Morroklump" og revolusjonerende, ledende Auror på en gang?
Dumbledore to Minerva McGonagall: "It's lucky it's dark. I haven't blushed so much since Madame Pomfrey told me she liked my new earmuffs." Hermione: "I hope you're pleased with yourselves. We could all have been killed - or worse, expelled." |
|||
|
3. September 2007, 13:15
|
|||
|
|||
|
Han jobbet først i morobutikken med George, før han og Harry sammen etter hvert ble Heads of the Auror Office.
|
|||
|
4. September 2007, 18:46
|
|||
|
|||
|
Har Jo sagt at han ble med Harry inn i Auror Office?
Fikk ikke jeg med meg fra det intervjuet... I can teach you how to bottle fame, brew glory, even stopper death -- if you aren't as big a bunch of dunderheads as I usually have to teach." -Snape |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp