Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Goblet of fire - Generell nyhetstråd
17. July 2004, 00:27
RE: Goblet of fire - Generell nyhetstråd
En tråd for generelle nyheter om GoF & such.

Bill Weasley er med i GoF!!

Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever.
¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
17. July 2004, 14:52

Bilder av Robert Pattinson AKA Cedric Diggory

¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
17. July 2004, 19:48

Jäg tyckar inte att Robert Pattinson passar som Cedric. Men det var jo bare etter å ha sett tre bilder av ham - han ligner bare ikke på den Cedric jeg har sett for meg. Han blir sikkert flink han. Tongue

Magh!
17. July 2004, 21:14

Må si meg enig med deg, Kristert. Hadde heller ikke sett ham for meg sånn som det. Så nå er det opp til ham å bevise at han virkelig kan klare å leve opp til våre forventninger :Wink:
Finn alle innlegg av denne brukeren
17. July 2004, 21:35

Men så må vi ikke skue hunden på hårene. Riktignok har ikke fyren spillt i mange filmer, men han må da ha litt talent for å ha fått spille i noen i det hele tatt.

Magh!
17. July 2004, 21:49

Jeg tror han kan funke jeg! Spesielt hvis han barberer seg Wink

I'm serious! He's got three Piston Cups!
He did WHAT in his cup?
17. July 2004, 22:45

Emma Watsons første film var jo Philosopher's Stone, såå.. :Wink:

Jeg syns han ser veldig kjekk ut, og han er blond - er det ikke slik han er beskrevet i bøkene da? Harry beskriver han som EKSTREMT kjekk. Hihi.

¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
17. July 2004, 23:52

Ja, godt argument med Emma Watson. Hun er flink. (Jeg synes hun er meget så flink. Big Grin)

Magh!
18. July 2004, 15:59

Trodde ikke Cedric hadde skjegg... Jaja, gleder meg til å se hvordan Viktor Krum blir!Gleder meg til å se ballet i 4ern!!!

> Wingardium Leviosa <
18. July 2004, 16:35

Dette er jo bilder fra en annen film da, han skal ikke være Cedric på de bildene. Big Grin

¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
19. July 2004, 14:41

Nettavisens spekulerende artikkel om GoF

¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
20. July 2004, 20:35

Kristert Skrev:Ja, godt argument med Emma Watson. Hun er flink. (Jeg synes hun er meget så flink. Big Grin)
Jeg synes egentlig ikke at Emma Watson er noe spesielt superflink, jeg.. :Wink: Synes ihvertfall at i den siste filmen (PoA) var det Daniel Radcliffe som spilte best.. Er Richard Fish den samme Richard Fish som spiller i Ally McBeal?? For jeg synes ikke at han passer i det hele tatt som Bill Weasley! Egentlig kan jeg ikke se ham for meg med hestehale, heller.. Tongue

If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.- Sirius Black
The Chosen Captain - the Boy Who Scored - Whatever they call you these days.- Draco Malfoy
It is the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more.- Albus Dumbledore
20. July 2004, 20:54

Ingrid Skrev:Er Richard Fish den samme Richard Fish som spiller i Ally McBeal?? For jeg synes ikke at han passer i det hele tatt som Bill Weasley! Egentlig kan jeg ikke se ham for meg med hestehale, heller.. Tongue
Richard Fish er navnet på han som spiller Bill Weasley.

OG

Richard Fish er navnet på ROLLEFIGUREN i Ally McBeal. Skuespilleren heter Greg German og ser SLIK ut.

Husk på at det kun er britiske skuespillere som får lov til å spille de britiske rollefigurene i filmene. Greg German er amerikansk..

Rolleyes

¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
20. July 2004, 21:01

msjoplin Skrev:
Ingrid Skrev:Er Richard Fish den samme Richard Fish som spiller i Ally McBeal?? For jeg synes ikke at han passer i det hele tatt som Bill Weasley! Egentlig kan jeg ikke se ham for meg med hestehale, heller.. Tongue
Richard Fish er navnet på han som spiller Bill Weasley.

OG

Richard Fish er navnet på ROLLEFIGUREN i Ally McBeal. Skuespilleren heter Greg German og ser SLIK ut.

Husk på at det kun er britiske skuespillere som får lov til å spille de britiske rollefigurene i filmene. Greg German er amerikansk..

Rolleyes
Oi.. Nå gjorde jeg en stor bommert her.. Tongue Ettersom det ikke var noen bilder av Richard Fish på imdb.com, så tenkte jeg at jeg skulle søke etter bilder av ham på google.com.. Og der fikk jeg plutselig bilder av han som jeg trodde "spilte" i Ally McBeal.. Så jeg tenkte ikke at rollefiguren het det, jeg, for jeg har sett veldig få episoder av Ally McBeal.. Nesten litt flaut dette..
Eh

Men jeg oppdaget en ting til da jeg leste Nettavisens artikkel. De skrev nemlig at GoF var på 900 sider og det er den da absolutt ikke. Kanskje ikke en såååå stor tabbe, men tenkte jeg skulle skrive det allikevel.

If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.- Sirius Black
The Chosen Captain - the Boy Who Scored - Whatever they call you these days.- Draco Malfoy
It is the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more.- Albus Dumbledore
20. July 2004, 21:03

Ingrid Skrev:Men jeg oppdaget en ting til da jeg leste Nettavisens artikkel. De skrev nemlig at GoF var på 900 sider og det er den da absolutt ikke. Kanskje ikke en såååå stor tabbe, men tenkte jeg skulle skrive det allikevel.
*glise* Du er tilgitt feilen :Wink:

Når det gjelder sideantall på GoF så lurer jeg på om den norske oversettelsen er på 900 sider? Tongue

Avisene skrev en gang at OotP var på 900 sider den også, og det var før den norske oversettelsen kom ut. Det var jo skammelig feil. Irriterende at aviser ikke kan gjøre bedre forarbeid. Tongue

¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
Post Reply 

Forumhopp: