Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Avsløringen om rollefigur - Rykter om dumbledore
20. October 2007, 17:44
RE: Avsløringen om rollefigur - Rykter om dumbledore
På radioen i dag hørte jeg at Rowling hadde ''avslørt'' at Dumbledore var homofil, og veldig forelsket i Grindelwald selv etter at han begynte med svartekunster. Hvor mye virkelighet er det i dette??
Wizard 2
Ikke at det gjør så mye for handlingen og sånn, så er det jo litt intresting. Rolleyes

*'^¤Simsalabim & Hokkuspokkus¤^'*

"Over there it's bling-bling, over here it's bling-bang"
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
20. October 2007, 20:26

Det er jo ikke tull når det kommer fra Rowling selv. Dere trenger ikke diskutere hvorvidt dette er sant eller ikke, bare så det er sagt.

Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever.
¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet
21. October 2007, 10:33

Det som derimot kan være viktig i denne sammenheng er at Dumbledores legning har betydning i forhold til hans oppførsel, og kanskje ikke minst setter uttalelsen fra JKR punktum for en diskusjon som har gått en tid flere andre steder. Noe blir faktisk forklart ut i fra dette.

Mvh
Winter
21. October 2007, 21:13

Wow.. Jeg bare tar meg selv i å smile når jeg tenker på dette nye som har kommet for en dag. Er litt merkelig, men når jeg tenker tilbake så virker det ikke egentlig så rart.
Sjekket på hpana.com, og der har de listet opp mange fler av spørsmålene som ble stilt i New York, blant annet så svarte Jo på hva Lily, James, Sirius og Lupin gjorde etter å ha gått ut av Hogwarts. Om Lily og James sa hun at de hadde fulltidsjobb i the Order of the Pheonix, og at de kunne leve av det fordi James var rik. Jeg er skikkelig skuffet over det svaret..! Sad Jeg trodde de (i hvert fall Lily) hadde en "ordentlig" jobb, og om James var rik så vil jeg gjerne vite hvordan han ble det! Se resten av spm på http://www.hpana.com/news.20228.html

Look...at...me...
Finn alle innlegg av denne brukeren
22. October 2007, 15:51

[color=#F52887]

The bloody trail of the Elder Wand is splattered across the pages of wizarding history.
Post Reply 

Forumhopp: