|
Setninger/sitater - Hvilke synes dere var bra (fra boka) ?
|
|
2. September 2007, 17:05
|
|||
|
|||
|
Her er noen av mange jeg digger i det siste "kapittelet";
"So that's little Scorpius. Make sure you beat him in every test, Rosie. Thank God you inherited your mother's brain" - Ron til datteren Rosie etter at de har sett Draco og sønnen hans på King's Cross. ~s. 605 "I can't just walk into Herbology and give him love..." - James da Ginny ber han om å "give our love to Professor Longbottom" ~s. 606 "Albus Severus, you were named for two headmasters of Hogwarts. One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew" - Harry til Albus Severus ~s. 607 "Don't let it worry you. It's me. I'm extremely famous." - Ron etter at Albus Severus spør hvorfor alle glor. ~s. 607 Og selvfølgelig den siste setningen i boka; "All was well" <3 7 books later: Now what do we do?? [frantic typing!:] f a n f i c t i o n . n e t [Enter] ......
|
|||
|
30. September 2007, 17:19
|
|||
|
|||
|
'After all this time?'
'Always' Mange som husker den? Hvertfall, det er etter at Snape har avslørt patronusen sin. Jeg har den lille biten inngravert i hjernen. Og selvfølgelig 'NOT MY DAUGHTER, YOU BITCH!'. Det er bare så uventet av Rowling xD Har ikke så mange andre, egentlig... x] I don't have to be careful! I have a gun! |
|||
|
20. January 2008, 13:32
|
|||
|
|||
|
Noen av mine favoritter:
-So that's little Scorpius. Make sure you beat him in every test, Rosie. Thank God you inherited your mother's brain -NOT MY DAUGHTHER, YOU BITCH! -I'll join you when hell freezes over. |
|||
|
11. June 2009, 20:53
|
|||
|
|||
|
RE: Setninger/sitater - Hvilke synes dere var bra (fra boka) ?
"The Bravest man I ever knew . Den er virkelig helt fantastisk . Måtte gråte litt :
![]() Men det kan jo komme over sjokket over å nettopp være ferdig med verdens aller aller beste bokserie og aldri kunne lese det med overaskelse igjen + at jeg nesten ikke hadde sovet for å bli ferdig med boka på 4 dager
En slik urettferdighet! Han hadde lyst å forbanne Slur i tusen slimete biter! |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp