|
Norsk premieredato
|
|
22. February 2004, 15:54
|
|||
|
|||
Ginny Weasley Skrev:Koster jo litt å legge inn greier i Se og Hør da...Koster litt? Hadde da ikke tenkt å betale for spalteplass heller da. Tenkte å tipse om at vi er veldig vrede pga filmens premiere etc. De skriver da om Arve Juritzens falske bryllup med ei venninne av ham som hadde utdrikningslag (klin gratis vil jeg tro), så jeg tror ikke de ville ha tenkt seg lenge om før de hadde skrevet om oss.
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
22. February 2004, 19:06
|
|||
|
|||
|
[color=#00FF00]Jaja, er selfølgelig for ideen! Bidrar jerne jeg med de midler jeg har....
Da kommer vel filmen senere ut på VHS og DVD her i lande og da eller? (Hvet ikke helt hvor mange ganger jeg får sett den på kino... Den som ikke spør slepper å få løgner til svar Fred Weasley Will send you a Hogwarts toilet seat George Weasley |
|||
|
23. February 2004, 21:33
|
|||
|
|||
msjoplin Skrev:[color=#C9A247;]Vi kunne jo bare nevnt at Sven O er Potter-fan...Ginny Weasley Skrev:Koster jo litt å legge inn greier i Se og Hør da...Koster litt? Hadde da ikke tenkt å betale for spalteplass heller da. Tenkte å tipse om at vi er veldig vrede pga filmens premiere etc. De skriver da om Arve Juritzens falske bryllup med ei venninne av ham som hadde utdrikningslag (klin gratis vil jeg tro), så jeg tror ikke de ville ha tenkt seg lenge om før de hadde skrevet om oss. [/color]
Siriusly! "HERMY! WHERE HAGGER!" - Grawp |
|||
|
24. February 2004, 16:48
|
|||
|
|||
|
Det hadde nok funka bra ja.... Hadde nok stilt opp å sagt hva som helst også han da!:
:
Den som ikke spør slepper å få løgner til svar Fred Weasley Will send you a Hogwarts toilet seat George Weasley |
|||
|
25. February 2004, 18:42
|
|||
|
|||
|
Haha!
Det hadde han sikkert gjort, men hvor mange vil være som Sven O??
If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.- Sirius Black The Chosen Captain - the Boy Who Scored - Whatever they call you these days.- Draco Malfoy It is the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more.- Albus Dumbledore |
|||
|
26. February 2004, 18:49
|
|||
|
|||
|
Ja, og hvor mange hadde skrevet under hvis det ble kjent at Sven O var HP fan?
Den som ikke spør slepper å få løgner til svar Fred Weasley Will send you a Hogwarts toilet seat George Weasley |
|||
|
28. February 2004, 23:37
|
|||
|
|||
|
[color=#9B4C2D]Begynner ikke forresten tiden for underskriftskampanjen å renne ut?
Det er bare 95 dager + noen timer til første visningen! Er med på hva som helst! Melder meg herved frivillig til å stå på torget i Bergen med løpesetler, henge opp plakater, informere samfunnet via mediaoppslag, stoppe alle som kommer ut av kinoen og holde fram signeringsskjemaet (går kanskje ikke S |
|||
|
10. March 2004, 18:28
|
|||
|
|||
|
YEEEEEEESSS!!!! Norge får filmen den 11. juniiiiiiiii!
Gjett hvem som er glad nå! Jeg skulle gjerne skrevet inn flere glise-smileyer, men det er begrenset hvor mange jeg kan skrive inn, så! JUBLE JUBLE!!!! Jippiii!
If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.- Sirius Black The Chosen Captain - the Boy Who Scored - Whatever they call you these days.- Draco Malfoy It is the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more.- Albus Dumbledore |
|||
|
23. March 2004, 18:57
|
|||
|
|||
|
er det mange her som blir med å lage en kø i Oslo om det ikke er kø fra før av?
jeg har fått med et par fra min skole alt... veit noen hvorfor den ble flyttet? Just for safety's sake, if a big, hairy, older man tells you he has "magic" to show you, then tries to lead you into a dark alleyway... Just Run Away! http://www.potterpuppetpals.com/index.html (morsom Hogwarts-film) |
|||
|
23. March 2004, 20:19
|
|||
|
|||
Hermes Skrev:er det mange her som blir med å lage en kø i Oslo om det ikke er kø fra før av?Jeg, Aiwarikia, Caten.. og en haug andre skal hvertfall ligge i kø. Hehehe. ![]() Aner ikke hvorfor den ble flytta, jeg liker å tro det var min bastante mail til distribusjonsselskapet som gjorde utslaget. : :
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
23. March 2004, 21:44
|
|||
|
|||
|
[color=#1B4700;]Veldig avhengig av når billettene slippes. Men jeg SKAL prøve å komme meg ned! Jeg vil![/color]
"A Gryffindor will jump off a cliff. A Slytherin will push someone else off. A Hufflepuff will call in five hundred other Hufflepuffs, and they'll carve a stairway. And a Ravenclaw will get hold of a flying carpet." ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ |
|||
|
24. March 2004, 18:06
|
|||
|
|||
|
aldri liggi kø for en film før... når burde jeg komme? to dager før? tre
Just for safety's sake, if a big, hairy, older man tells you he has "magic" to show you, then tries to lead you into a dark alleyway... Just Run Away! http://www.potterpuppetpals.com/index.html (morsom Hogwarts-film) |
|||
|
1. April 2004, 17:49
|
|||
|
|||
|
Knalllers at premieredatoen er endret!
Hvis dere skal ha et stort ligge i kø treff i Oslo angrer jeg på at jeg flyttet til Bergen Men skal jo selvsagt skaffe bilett her i stedet! 7 bøker, hva nå? |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

:
Det hadde han sikkert gjort, men hvor mange vil være som Sven O??