Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Norsk premieredato
1. December 2003, 11:52
RE: Norsk premieredato
Så, hvor grusomt blir det om Norge får premiere på Prisoner of Azkaban 10 uker etter England, USA og Mexico? Og bare pga andre storfilmer som går samtidig - og at det er for varmt i Norge i juni til at folk gidder å gå på kino.

Min protestmail til Sandrew Metronome ble videresendt til deres hovedkontor i Sverige. Om de sier at den eneste muligheten vi har til å se filmen tidligere er en underskriftskampanje, så starter jeg gladelig en slik en Smile

Noen andre forslag til tiltak?

Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever.
¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
1. December 2003, 17:38

[color=#C9A247;]Har du starta en underskriftskampanje eller har du tenkt til å starte en underskriftskampanje?[/color]
Finn alle innlegg av denne brukeren
1. December 2003, 17:59

[color=#235C00;]Bør starte i alle fall. Om de ikke tar til vettet snart. *Grml* Dumme kinofolk som undervurderer HP fans. Og er ikke Hp storfilm på lik linje med de anre filmene?[/color]

"A Gryffindor will jump off a cliff. A Slytherin will push someone else off. A Hufflepuff will call in five hundred other Hufflepuffs, and they'll carve a stairway. And a Ravenclaw will get hold of a flying carpet."

¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
1. December 2003, 21:17

msjoplin Skrev:Min protestmail til Sandrew Metronome ble videresendt til deres hovedkontor i Sverige. Om de sier at den eneste muligheten vi har til å se filmen tidligere er en underskriftskampanje, så starter jeg gladelig en slik en Smile
[color=#C9A247;]Om de sier ja, jeg tviler at de kommer til å oppmuntre oss til å sutre og klage videre *negativ nå*[/color]
1. December 2003, 21:59

[color=#C9A247;]Har du tenkt å starte en underskriftskampanje da?? For i så fall er jeg med :Wink:[/color]

Siriusly!

"HERMY! WHERE HAGGER!"
- Grawp
2. December 2003, 21:31

Er det ikke bare å starte en underskriftskampanje og håpe det beste? Vi taper ingenting på det...

Good Hufflepuff, she took the rest
And taught them all she knew.
2. December 2003, 22:08

lille etti Skrev:Er det ikke bare å starte en underskriftskampanje og håpe det beste? Vi taper ingenting på det...
Jepps. Jeg har mine planer serru. Men først: *mekke planteleksikon*

¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
2. December 2003, 23:56

Må det være en tradisjonell underskriftskampanje, eller kan vi lage en online? Eller skal vi starte en massemailbombardering med howlere til Sandrew Metronome, hvor vi maser og maser? Hvis mange nok sender mail, må de jo høre, må de ikke?

"Well it just doesn't work like that. You are writing children's books, you need to be a ruthless killer."
3. December 2003, 14:38

God ide det der rajraj... Det skader vel hvertfall ikke at mange mennesker sender mail og maser. Altså, de trenger ikke sette opp filmen fra 4 juni, men de kan da i hvertfall ha en vising på den tiden? En pittebitteliten visning for oss fans... Er det så mye å be om?
3. December 2003, 14:57

Elraj Skrev:Må det være en tradisjonell underskriftskampanje, eller kan vi lage en online? Eller skal vi starte en massemailbombardering med howlere til Sandrew Metronome, hvor vi maser og maser? Hvis mange nok sender mail, må de jo høre, må de ikke?
Det går veldig fint an å lage en online... f.eks. på www.petitiononline.com

Massemailbombadering blir jeg gjerne med på, men det spørs om det hjelper. Antakeligvis blir de bare sure :angry:

Good Hufflepuff, she took the rest
And taught them all she knew.
3. December 2003, 17:27

lille etti Skrev:Det går veldig fint an å lage en online... f.eks. på www.petitiononline.com

Massemailbombadering blir jeg gjerne med på, men det spørs om det hjelper. Antakeligvis blir de bare sure :angry:
Jeg tenkte jeg skulle bruke en norsk versjon, som Mira Zandar snakket om. Er enig med etti om at de nok bare vil bli sure og irriterte og ikke gidde å høre på oss uansett om vi alle sender de klagende, sutrende mail. Det blir ganske sikkert behandlet som spam.

¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
4. December 2003, 00:25

Ok. Hvordan gjør vi det da med online underskriftkampanje? Kanskje det kan være en på TDP? (*blunke med store, våte øyne mot MsJoplin*)
Den bør ihvertfall være sånn at det er en mailadresse knytta til hver underskrift, sånn at det er tydelig at det er faktiske personer som skriver under...

"Well it just doesn't work like that. You are writing children's books, you need to be a ruthless killer."
5. December 2003, 18:35

Hvis vi skal gjøre et eller anna for å få dem til å vise PoA tidligere her i Norge så må vi nok finne på noe større, og i hvertfall noe med en original vri. Jeg vet ikke helt om bare en liten underskriftskampanje på nett ville ha hjulpet, men vi kan jo prøve.
5. December 2003, 21:54

angie Skrev:Hvis vi skal gjøre et eller anna for å få dem til å vise PoA tidligere her i Norge så må vi nok finne på noe større, og i hvertfall noe med en original vri. Jeg vet ikke helt om bare en liten underskriftskampanje på nett ville ha hjulpet, men vi kan jo prøve.
En liten en? Jeg planlegger en diger en. Med bannere som alle norske (og svenske, for det blir samme dato der som i Norge) HP-sider kan ha på sine sider for å opplyse gjestene sine om at man kan signere på lista. Etc. Og selvsagt må man få blest om det i Se&Hør og div aviser.

¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
5. December 2003, 22:28

Se&Hør?! Seriøst? Men hvis du planlegger en stor kampanje så er det flotters. Du gjør en kjempejobb, som alltid :)
Post Reply 

Forumhopp: