|
Carole bouquet som madame maxime
|
|
2. February 2004, 17:29
|
|||
|
|||
|
RE: Carole bouquet som madame maxime
Den franske skuespilleren Carole Bouquet skal spille Madame Maxime i GoF. http://pub.tv2.no/TV2/underholdning/film...180530.ece
Er Oyvindo på Gompebeskyttelsens forum: http://lotr.rpgadvance.com/ootp/ H¤U¤F¤F¤L¤E¤P¤U¤F¤F Nitwit!Blubber!Oddment!Tweak! |
|||
|
2. February 2004, 21:32
|
|||
|
|||
Grawp Skrev:Den franske skuespilleren Carole Bouquet skal spille Madame Maxime i GoF. http://pub.tv2.no/TV2/underholdning/film...180530.eceSånn jeg forsto det av The Leaky Cauldron, er ikke det franske magasinet Studio noe å stole noe viderepå. Vi bør vente på bekreftelse fra Warner Bros.
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
2. February 2004, 22:22
|
|||
|
|||
|
Trodde det skulle være utelukkende briter, jeg...
"Well it just doesn't work like that. You are writing children's books, you need to be a ruthless killer." |
|||
|
2. February 2004, 23:12
|
|||
|
|||
Elraj Skrev:Trodde det skulle være utelukkende briter, jeg...Ikke når det gjelder til franske og bulgarske rollefigurer vet du Bouquet skal spille Madame Maxime..
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
3. February 2004, 19:19
|
|||
|
|||
|
joa... kanskje...
... |
|||
|
3. February 2004, 20:38
|
|||
|
|||
|
Tja tja tja. Ganske langt fra min forestilling, men sminke og redigering kan jo gjøre underverker.
If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals.~ |
|||
|
3. February 2004, 23:22
|
|||
|
|||
|
Var sikker på at jeg hadde hørt et sted at det bare skulle være briter - selv til de utenlandske rollene, og at folk stussa litt over det; men jeg tar nok feil...
"Well it just doesn't work like that. You are writing children's books, you need to be a ruthless killer." |
|||
|
3. February 2004, 23:46
|
|||
|
|||
Elraj Skrev:Var sikker på at jeg hadde hørt et sted at det bare skulle være briter - selv til de utenlandske rollene, og at folk stussa litt over det; men jeg tar nok feil...Nei, det er bare briter - selv statistene. ![]() Jeg syns det er glimrende at de caster fransk Maxime og bulgarsk Krum
|||
|
4. February 2004, 21:13
|
|||
|
|||
|
Enig. Det gir liksom en annen feelng når man veit at de er fra landene de skal være.
|||
|
20. February 2004, 15:11
|
|||
|
|||
|
synes de skulle vist et større bilde av kroppen hennes jeg da.
That's why all griffingdoor sings Weasley is the king. |
|||
|
20. February 2004, 21:55
|
|||
|
|||
|
[color=#C9A247;]Den er jo ikke så viktig...? Blir jo stor uansett....[/color]
Siriusly! "HERMY! WHERE HAGGER!" - Grawp |
|||
|
27. February 2004, 16:46
|
|||
|
|||
|
Hadde forventa en kjokkere og større person....
Den som ikke spør slepper å få løgner til svar Fred Weasley Will send you a Hogwarts toilet seat George Weasley |
|||
|
27. February 2004, 18:14
|
|||
|
|||
|
Hun skal ikke spille Madame Maxime likevel, hun har takket nei til rollen
|||
|
27. February 2004, 22:02
|
|||
|
|||
|
*yey!* noen andre som har fått tilbudet da
?
Den som ikke spør slepper å få løgner til svar Fred Weasley Will send you a Hogwarts toilet seat George Weasley |
|||
|
1. March 2004, 19:10
|
|||
|
|||
|
Hva slags (no offence) idioter takker nei til en rolle i HP
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

?