|
CoS: Kommet langt? - Fortell her hvor langt dere har kommet:)
|
|
15. November 2005, 21:08
|
|||
|
|||
|
RE: CoS: Kommet langt? - Fortell her hvor langt dere har kommet:)
Dette spillet har jeg rundet
![]() Greid alle oppdrag, og hentet alt som kan hentes ![]() Dessverre er ikke spillet noe tess lengre, da bildet fryser, og spillet må restartes hver gang jeg kommer til et visst punkt på en viss level. (akkurat de jeg kommer borti en av de søylene man skal hoppe på, på en level der du skal klatre til topps opp etter en vegg mens en bokhylle kommer og skyter etter deg, eller noe sånt.. hehe..tror jeg..lenge siden jeg har spilt det nå.. |
|||
|
15. November 2005, 22:13
|
|||
|
|||
|
Jeg har også rundet det, på Ps2. Ganske lett spill, i hvert fall basilisken i slutten.
Det spillet har jeg også på Playstation1. Nesten som jeg liker det bedre der. På Playstation 2 er platen lilla under, og maskinen lager rare lyder når jeg spiller det, i tillegg er grafikken skral. Så det er nok det spillet jeg liker minst på Ps2 av HP-spillene. Men det har absolutt en plass i samlingen. Før: White Sisu Nå: Tuomas ----------------------- "Death's got an Invisibility Cloak?" ----------------------- "Beautiful, aren't they, eh, Harry? We'll be studyin' weapons this term." |
|||
|
16. November 2005, 14:58
|
|||
|
|||
|
Jeg har også rundet det, men på Gameboy Advance...
Har rundet det tre eller fire ganger
" 'Giving up' is what kills people. It's only when a person refuses to give up no matter what that they earn the right to walk down humanity's noble pathway." ~ Alucard dA'en min C: |
|||
|
16. November 2005, 15:15
|
|||
|
|||
|
Jeg har rundet det på Gamecube. Veldig lett spill. For lett. Basilisken på slutten kunne like godt ha vært den første oppgaven i spillet. Og måten man dreper den på; teit! Det vanskligste var den bokhyllen som løp og skøyt mot deg. Den brukte jeg faktisk litt tid på.
Men i dette spillet var det fint at man, i motsetning til nr.1, kunne gå fritt rundt på skolen. |
|||
|
16. November 2005, 22:31
|
|||
|
|||
|
Jordbær har det på PC og er enda ikke lei det XD Hun synes det er så fint at man kan tusle rundt på Galtvort når man føler for det.
"Draco likes Jordbær. He hates you D;<" { Jordbær poster i tredjeperson fordi hun har alt for mye sukker i blodet } {Radio : Lemon Demon - The Ultimate Showdown of Ultimate Destiny.} - Min Online Tegneserie - |
|||
|
17. November 2005, 17:15
|
|||
|
|||
|
Jeg har kommet ut av tellinga på hvor mange ganger jeg har drept basilisken på Gameboy, men det er mange ting jeg ikke får tak i!
Har ikke engang alohomoraformelen!
*H*O*G*W*A*R*T*S*!* |
|||
|
25. November 2005, 16:07
|
|||
|
|||
|
Jeg har rundet dette spillet for lenge siden på game cube, lille broren min fikk den til bursdagen sin
Veldig lett spill ja,
|
|||
|
14. April 2006, 18:16
|
|||
|
|||
|
X-tremt lett, jeg runa det på bursdagen min(da jeg fikk det), og har runda det igjen og igjen, synes også det er greit og gå rndt, da er man ikke tvunget til og gjøre ting, som i 1.ern...men, som tidliger nevnt kunne basilisken vært først i spillet, jeg sleit med en utfordring jeg, sretiletty...(PC)
|
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

Har rundet det tre eller fire ganger 

Har ikke engang alohomoraformelen!