Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
GoF: Tredje tretrollmanns-oppgaven
21. November 2005, 11:49
RE: GoF: Tredje tretrollmanns-oppgaven
ok, e vet at e har spurt om mye her nå, men seriøst... E har ikkje peiling... Sad Er det noen som har kommet så langt i Den Tredje Oppgaven at dere skal kjempe mot Sprengsjerta Skruttene...? I hvert fall... Er det noen her som har noen tips om hvordan e kommer meg forbi de...What? Confused >Sad

Irriterer vettet av meg når e bruker "Aquasprutro" på Skruttene, men når e bruker den på én av de, så kommer den andre å "kjører" over meg... Confused

" 'Giving up' is what kills people. It's only when a person refuses to give up no matter what that they earn the right to walk down humanity's noble pathway." ~ Alucard

dA'en min C:
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
21. November 2005, 17:53

Først av alt..: er det langt på den tredje tretrollmannsoppgaven? :S

Det var det eneste vanskelige jeg hadde med å gjøre..bortsett fra å løpe fra den hekken, som jo ikke var noe vanskelig..har jeg greid å snike meg unna masse oppgaver eller?
Finn alle innlegg av denne brukeren
22. November 2005, 08:56

Fang Skrev:Først av alt..: er det langt på den tredje tretrollmannsoppgaven? :S

Det var det eneste vanskelige jeg hadde med å gjøre..bortsett fra å løpe fra den hekken, som jo ikke var noe vanskelig..har jeg greid å snike meg unna masse oppgaver eller?
ja, e tror det i hvert fall... Tror det nesten er helt på slutten... For det stedet som e har kommet til, er der du må "slukke" de Sprengskjerta Skruttene som kommer etter at en har løpt fra den hekken...

Noen forslag til hvordan e kan komme meg forbi Skruttene og redde Cedric? What?

" 'Giving up' is what kills people. It's only when a person refuses to give up no matter what that they earn the right to walk down humanity's noble pathway." ~ Alucard

dA'en min C:
22. November 2005, 16:50

Nja..få dem til å løpe i en vegg.. når dem sitter med stjerner over seg, da sørger du for å være RETT bak dem..og bruk Våde-knappen ("X" på PS2) så fort du kan..gjenta på den andre..den tar ikke så mange slike skudd hvis du treffer bra mens den har stjerner over seg..man kan være uheldig at den andre kjører over deg, men det skjer relativt sjelden hvis du gjør dette, så..keep trying! Wink

Etter de to skruttene får du se en kortfilm...så får du spille mot Voldemort! Big Grin

Fang Xmas [Håper dette hjelper]
23. November 2005, 13:11

[color=708090]Okey, 1000 takk!

dA'en min C:
23. November 2005, 15:20

Lykke til! Big Grin
Post Reply 

Forumhopp: