Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
GoF: Generell spm-tråd - Spør her hvis du lurer på ting!
17. November 2005, 20:48
RE: GoF: Generell spm-tråd - Spør her hvis du lurer på ting!
Noen som vet hvordan en får tak i Skjoldet som er oppe på den "blokken" som er der nede...?

Jeg mener nå du begynner på nivået, så går det ann å gå nedover på noen planker, og der nede må man kaste en hel haug med Heksegryter på veggene for at de skal gå i stykker... Men oppe på en av "Etasjene", så er det ett skjold... Men på den andre "Etasjen", så er det en blokk som man skal klatre på... Men hvordan i huleste går det ann å få ned den blokka??!!

Pliz, hjelp meg noen!!!! But but Confused Sad

irriterer vettet av meg at e ikkje klarer å få den blokka ned Evil Tongue

" 'Giving up' is what kills people. It's only when a person refuses to give up no matter what that they earn the right to walk down humanity's noble pathway." ~ Alucard

dA'en min C:
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
17. November 2005, 20:58

hehe... Jeg behøver ikkje å få svar alikevel... Fant det ut... Tongue Men hvis det er noen andre som lurer på ett eller annet i "Utenfor Galtvort" så kan dere bare snakke om det her... Smile Tongue

" 'Giving up' is what kills people. It's only when a person refuses to give up no matter what that they earn the right to walk down humanity's noble pathway." ~ Alucard

dA'en min C:
17. November 2005, 22:12

Lurer dere på mørkedetektorene, Dragestatuene, miniskjoldene eller tretrollmannsskjoldene (de store), så bare spør! Big Grin
Finn alle innlegg av denne brukeren
20. November 2005, 21:14

Jeg tok meg den frihet til å endre litt på tråden. Nå kan man spørre om forskjellige ting som gjelder til GoF, håper dette er greit. Smile

Little darling, it's been a long cold lonely winter
Little darling, it feels like years since it's been here
Here comes the sun
And I say it's allright

Across the Universe ~ HP Accio
24. November 2005, 21:08

[color=#C9A247]
27. November 2005, 14:06

Jeg lurer på om noen veit hvordan man får tak i disse "vanishing cards"? Fatter ikke hvordan de ser ut eller hvor de er i nivåene!
27. November 2005, 21:43

Ja, de er (blåe?) små kort som ligger ett hver av rundt på de forskjellgie oppdragene (ett på Utenfor Galtvort, ett på I den forbudte skogen, ett i Badet til prefektene, ett i Urtologien og ett i Bister's utfordringer).. Alltid når du kommer inn i et oppdrag ligger kortet et visst sted på levelen, men etter en viss tid (ca. 1 min?) forsvinner de..

Her er Kortet Som Forsvinner for Utenfor Galtvort:
Når du starter levelen, løp ned til de tre firkantige steinene du brukte for å klatre opp på det ene tårnet. Der ser du en slags "renne" ned. (Paralell med den "rennen" du må gå ned for å komme til området hvor du smeller ned vegger med Eksploderende heksekjeler) Løp ned den rennen ved steinene. Vanligvis ender den i ingenting, men nå er det er kort der, rett før "bruddet" i "rennen". Bare løp rett på det, og du vil plukke det opp.

Lykke til! Xmas
27. November 2005, 21:48

Tusen masse takk Smile
28. November 2005, 01:54

Bare hyggelig! Skulle da bare mangle.. Smile

Håper at du fant ut av det? Du skrev ikke om du fikk det til eller ikke, nemlig Smile

Bare spør, dersom det er noe som helst du lurer på!

Fang Xmas
28. November 2005, 11:06

Jeg fikk det til Smile Har funnet noen, men den på badet til prefektene forsvinner veldig fort, og er fryktlig irriterende, men ellers tror jeg det skal gå bra!
28. November 2005, 14:32

[color=#C9A247]Anything, anytime.. Jeg ELSKER å svare på spørsmål om spillet for tiden Smile bare ikke de spørsmålene jeg har fått hundre ganger som faktisk står i samme tråden..noe som jo ikke har skjedd på dette forumet Smile

Så hvis noen som helst lurer på noe som helst, SP
30. November 2005, 16:04

Vet du hvor i Den Forbudte Skogen det kortet er hen? eller i et av de andre nivåene også da... Tongue

dA'en min C:
1. December 2005, 01:10

Jada!

Fra hvor du starter levelen nå, fortsett rett frem.. løp til du ser de soppene.. ta og kast en slik plantegreie på soppene to ganger slik at de forsvinner, så løper du og henter kortet..det er ganske lett.. Smile jeg bommet sånn fire ganger før jeg traff og jeg greide det på første forsøk Wink

Fang Xmas
6. December 2005, 20:43

Noen som har kommet så langt som til "Voldemort levelen"? Må man bare spille den én gang, eller kan man spille den flere ganger? What?

dA'en min C:
7. December 2005, 16:25

Jeg er ikke sikker på om jeg skjønner spørsmålet ditt.. Jeg har tatt Voldemort to ganger, hvis det var noe svar Smile

Fang
Post Reply 

Forumhopp: