Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
GoF: Avifors - Og andre spells
19. November 2005, 17:45
RE: GoF: Avifors - Og andre spells
Ja, altså.

Jeg har et problem med en av spellene mine. Jeg vil teste meg på den ene utfordringen til Moody, og skal sprenge de Dugbombene til himmels med Avifors-spellen. Er det en spesiell kombinasjon jeg må trykke på PS2-kontrollen min? Eller kommer det helt tilfeldig hvilken spell jeg får?

Little darling, it's been a long cold lonely winter
Little darling, it feels like years since it's been here
Here comes the sun
And I say it's allright

Across the Universe ~ HP Accio
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
20. November 2005, 21:19

Ganske tilfeldig, ja.. Men hvis du holder dem oppi lufta med Vingardium Leviosa, vil de to andre karakterene bruke Aviforsero på den, før eller senere..da begynner de også å holde dem oppi lufta og da står bare du nede på bakken og trykker "X" så mange ganger du kan, så fort du kan Smile Big Grin

Jeg har nå ikke fått Gold på denne oppgaven jeg heller, men vet hva som skal til hvertfall... Rolleyes

Fang Xmas
Finn alle innlegg av denne brukeren
23. November 2005, 14:58

Har bare fått bronse, noe jeg var så utrolig fornøyd med første gang jeg greide det. På den utfordringen pleier jeg vanligvis å bruke minst 4 min, så er ikke akkurat noen ekspert. Har faktisk greid å bruke Avifors på en Dugbog som ligger på bakken. Vet ikke om det går på utfordringen, men har gjort det et par ganger i den forbudte skogen.

*H*O*G*W*A*R*T*S*!*
23. December 2005, 18:26

For å bruke Avifors:

Fin en Dugbog eller Blast-Ended Skrewt.. brux våde på den så den blir "stunned", løft den opp i været med waingardium leviosa og trykk vådeknappen Wink ta får du Aviforsero Wink
23. December 2005, 23:50

Det er vel ikke garantert, det? Har gjort det en del ganger, og da får jeg andre formler enn Avifors..

Little darling, it's been a long cold lonely winter
Little darling, it feels like years since it's been here
Here comes the sun
And I say it's allright

Across the Universe ~ HP Accio
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
24. December 2005, 01:11

Hvis noen gjør slik at den får stjerner over hodet, deretter løfter en av dere tre den opp me vingardiu leviosa, og en annen våder den.. da skal man bruke Avifors Smile Hvis du gjør dette riktig mend et likevel ikkje skjer, så kan det hende det er noe galt med spillet.. Elelr at jeg jo har tatt feil selvfølgelig, men dette har blitt testet ut av både meg og flere andre engelske innbitte HP-fans.. uansett, lykke til Smile
Post Reply 

Forumhopp: