Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PoA: Hvor langt har dere kommet? - ---
15. November 2005, 21:04
RE: PoA: Hvor langt har dere kommet? - ---
Jeg selv var kommet til siste semesterdag, men det spillet har forsvunnet på dets rundtur blant alle mine kompiser som ville låne det..Gidder heller ikke kjøpe nytt Smile Hadde fått alle trollmannskortene Smile Vant husmesterskapet.
Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
15. November 2005, 22:07

Jeg har også rundet det, men mangler et par wizardcards.. Irriterende å gå og lete etter de hele tiden.. Hehe. Smile

Little darling, it's been a long cold lonely winter
Little darling, it feels like years since it's been here
Here comes the sun
And I say it's allright

Across the Universe ~ HP Accio
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
16. November 2005, 15:07

Jeg har ikkje rundet det ennå... Sad Men e runder det nok snart... E har ikkje spillt PoA spillet siden e fikk vite at det fjerde spillet kom ut... Noe som er en nokså god stund... Tongue Dataen klikka, så når e skulle spille det en dag, så måtte e innstallere heile greia på nytt igjen... Sad Så nå (tror) e at e har kommet til eksamenen til Hermione... Smile Sykt vanskelig når du må styre den dragen... :S

" 'Giving up' is what kills people. It's only when a person refuses to give up no matter what that they earn the right to walk down humanity's noble pathway." ~ Alucard

dA'en min C:
16. November 2005, 15:16

Jeg likte ikke dette spillet noe særlig. La det bort nesten med en gang. Husker ikke hvor langt jeg kom, men jeg kom ihvertfall til en eller annen oppgave på skolen. Lenge siden nå.
16. November 2005, 15:25

Jeg har rundet det, dvs at jeg har klart alle kravene. Men jeg mangeler fremdeles noen sånne kort... Utrolig irriterende å måtte lete etter dem... Tongue

Jeg hadde også skikkelig problemer med å styre den dragen i eksamenen til Hermine, og det tok laaang tid før jeg klarte å komme meg igjennom. Ble til og med så oppgitt at jeg holdt opp med å spille en stund...

And above all, watch with glittering eyes the whole world around you, because the greatest secrets are always hidden in the most unlikely places. Those who do not believe in magic will never find it.
16. November 2005, 15:36

Liave Ekeli Skrev:Ble til og med så oppgitt at jeg holdt opp med å spille en stund...
hehe... du også...? Laugh da er mi to... Laugh

" 'Giving up' is what kills people. It's only when a person refuses to give up no matter what that they earn the right to walk down humanity's noble pathway." ~ Alucard

dA'en min C:
17. November 2005, 09:33

Runda alt på ein dag. Tongue Er så enkelt atte.
Men eg fekk ikkje tak i alle korta, de gadd eg ikkje å leite etter... ^^U

"We slipped into the farmer's room, all quite like."
"-Like a fish."
"Yeah, and we-- Like a fish!? You stupid Norbert..."
17. November 2005, 17:11

Rundet det av på GBA ganske fort, men jeg lånte akkurat spillet til PS2. Tror jeg bare må levere det tilbake for jeg greier ikke lyktemennene. Tongue

*H*O*G*W*A*R*T*S*!*
18. November 2005, 12:24

Lyktemennene er litt vansklige, men ikke gi opp. Når du får dreisen på de, går det unna Wink Jeg har rundet spillet, men mangler noen trollmannskort og noen av de oppdragene... PS2 altså..,

Ajaj!
Twitter: @SofieElisabeth

Wooppsidaisy!
19. November 2005, 14:05

Mangler bare et par trollmannskort... Liker ikke at HP-spillene er så lette! GI OSS MER UTFORDRING!!!!

" 'Oh, very good,' interrupted Snape, his lip curling. 'Yes, it is easy to see that nearly six years of magical education have not been wasted on you, Potter. Ghosts are transparent.' " -Severus Snape
26. November 2005, 23:17

jaja... nå må e gjøre heile spillet på nytt igjen siden e var nødt til å installere maskinvaren om igjen... Sad ønsk meg lykke til Tongue

dA'en min C:
18. February 2006, 18:29

På Gameboy er det veldig morsomt..
Runda det på en dag eller noe..
Ganske morsomt egentlig... Skulle hjelpe brødrene mine (de er dødsgode på alt som har med spill å gjøre, i motsetning til meg) også klarte jeg ikke å legge det fra meg, å siden det var bare jeg som klarte å runde det, ble det Inga som måtte hjelpe til når "treet" eller "ulven" ikke kunne bli tatt...

I alle fall går det på Gameboy an å kjøpe de korta en ikke finner, + at når en har runda det så kan en begynne på nytt igjen...
Så etter å ha runda det den 5 gangen ble det ganske kjedelig...

I...must...not...look...like...a...baboon's...backside...
19. February 2006, 23:02

Kjøpte det akkurat på PSP. Virker som det er helt likt PS2 versjonen.

Før: White Sisu
Nå: Tuomas
-----------------------
"Death's got an Invisibility Cloak?"
-----------------------
"Beautiful, aren't they, eh, Harry? We'll be studyin' weapons this term."
28. February 2006, 13:35

Jeg har faktisk rundet hele spillet (på playststion) Smile Jeg fant ALLE kortene. Jeg er ganske stolt av meg selv Tongue

Living's easy with eyes closed
14. April 2006, 17:55

Da er vi to kammert, slet med korta jeg også, men fant dem til slutt, når jeg nesten hadde gitt opp da, runda spillet fort også, men sleit noe sykt med Dragen på examnen til Hermine....(PC altså) Angel
Post Reply 

Forumhopp: