Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
GoF: Hjelpeemnet! - les her først! - Alle objekter! [ikke skjold]
23. December 2005, 12:59
RE: GoF: Hjelpeemnet! - les her først! - Alle objekter! [ikke skjold]
Her vil ejg senere komme med en FULLSTENDIG sjekkliste på hvor du finner alle dragestatuene, forsvinningskortene, mørkedetektorene, soppene, kranene og spadene, samt en del OSS (Ofte Stilte Spørsmål). Dette er hentet fra et emne i et engelsk forum hvor jeg selv har vært med på å utforme emnet, og nå altså skal oversette det til norsk.

Alt info er ferdig og jeg og to andre holder nå på å sy det sammen til en lang, sammenhengende tekst. [Dette blir likevel ingen walkthrough! Denne guiden inneholder bare hvor man finner de forskjellige savnede objekter, FAQs, samt hvor, når og hvordan man bruker forskjellige formler, og litt annet] Når dette er ferdig "sammensydd", vil jeg straks begynne arbeidet med oversettelsen, og legge det inn på dette emnet. Regner med at det blir på julaften (I morgen). Håper virkelig det ikke blir så lenge til, for den 26. reiser jeg helt til ut på nyåret.. Confused

Jaja, imens må dere føle dere frie til å spøre spørsmål i vårt andre emne: "Generell spm-tråd", for går ut i fra at ikke alle sammen har "rundet" spillet? Er veldig liten aktivitet i dette spillforumet for øyeblikket.

Fang [Spillforummoderator] Xmas
Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
23. December 2005, 14:32

Lyst til å mekke dette for ALLE spillene? Wink Dette er glimrende å ha på TDP serru, har tenkt på det lenge (men gidder ikke spille alle spillene på nytt, muahaha).

[color=red]EDIT: Joa, men ejg har ikke så mye peiling på de andre spillene lengre! Dessuten ahr jeg jo ikke alle But but Wink Men ellers er det en bra tanke. Vi får se! Smile
[Fang]

EDIT 2: Jeg har rundet alle, så bare spør Smile [White Sisu][/color]

Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever.
¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
24. December 2005, 00:15

Så bra, Fang! Du har virkelig gitt meg mange gode tips, men jeg trenger flere... har nå 35 av 38 skjold, mye takket være deg! Cool

Magica Xmas

"Ah. music," he said, wiping his eyes. "A magic beyond all we do here!" - Dumbledore in PS
16. May 2006, 16:07

Kunne nå ha gjort det, men orker ikke ta meg bryet da det er så sent, og de fleste enten har rundet det eller har mistet itneressen.. Får heller være raskere med OotP-spillet Wink
16. May 2006, 16:25

Du gidder ikke gi noen tips når de spør om det? Jeg har ikke rundet det, ikke kommet halvveis engang. Vil veldig gjerne se en samlet oppsummering av hvor skjold er Wink

¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
16. May 2006, 17:22

Jeg gir tips hvis folk spør seff, derfor har vi en annen tråd Wink Men kan se om jeg finner linken til forumet der vi holdt på på engelsk...

Som nevnt i forumbeskrivelsen er det ikke skjold med her, men forhåpentligvis det meste annet.. en Wren28 skal kanskje lage fullstendig skjoldliste også, men dette blir da ikke før om en stund..
16. May 2006, 17:29

[color=#990000]Jeg kan jo poste det på engelsk imens, og se om neon andre ivrige spillere vil oversette det? Smile

Welcome to the help topic for Harry Potter
16. May 2006, 19:43

Flottings! *printe ut*

¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
Post Reply 

Forumhopp: