|
CoS: Problemer - Trenger hjelp
|
|
16. November 2005, 16:05
|
|||
|
|||
|
RE: CoS: Problemer - Trenger hjelp
Vel, har funnet frem igjen mitt gamle CoS spill. Plutselig økte tempoet voldsomt, og nå ligger kommentatorsporene oppå hverandre, og ting går ekstremt fort. Noen som har vært borti noe liknende? Eventuelt vet hvordan jeg kan tilbakestille tempoet?
When you're standing at the crossroads, Don't know which path to choose, Let me come along. Cause even if you are wrong... I'll stand by you |
|||
|
16. November 2005, 17:34
|
|||
|
|||
|
Høres ut som om spillet er ødelagt. Eller ikke. Har du sjekket alle innstillingene i menyer ogsånn? Sjekk om det er store riper under plata.
|
|||
|
17. November 2005, 16:46
|
|||
|
|||
|
Jeg har kommet meg dit hvor jeg har drept basilisken på PS2, og bare skal hente litt ting for personer og surre rundt på Hogwarts på jakt etter fine ting, men jeg finner ikke det serviset som Neville har mistet. Kan noen fortelle meg hvor det befinner seg?
Neville nevner noe med taket, men jeg har sett overalt og finner det ikke... Ajaj! Twitter: @SofieElisabeth Wooppsidaisy! |
|||
|
17. November 2005, 18:44
|
|||
|
|||
Zabini Skrev:Høres ut som om spillet er ødelagt. Eller ikke. Har du sjekket alle innstillingene i menyer ogsånn? Sjekk om det er store riper under plata.Sjekket innstillingene, men det nyttet ikke. Heldigvis fant jeg ut at det bare er fordi spillet har stått i ro for lenge. Dersom man lukker det, og så åpner det på nytt, er det back to normal again
When you're standing at the crossroads, Don't know which path to choose, Let me come along. Cause even if you are wrong... I'll stand by you |
|||
|
17. November 2005, 22:14
|
|||
|
|||
megan Skrev:Jeg har kommet meg dit hvor jeg har drept basilisken på PS2, og bare skal hente litt ting for personer og surre rundt på Hogwarts på jakt etter fine ting, men jeg finner ikke det serviset som Neville har mistet. Kan noen fortelle meg hvor det befinner seg?Det er vel oppå det taket..hehe..husker ikke hvor, det er så lenge siden, men et eller annet man skulle hante var oppå et tak man måtte fly til med broomsticken..ganske stort tak..
|
|||
|
18. November 2005, 12:22
|
|||
|
|||
|
Jeg har skjønt at det er oppe på et eller annet tak, men jeg har flydd over alle takene, og landet der jeg kunne, og lett, og lett, og lett....uti i det kjedsommelige. Men neste gang skal jeg se etter et stort tak
Ajaj! Twitter: @SofieElisabeth Wooppsidaisy! |
|||
|
20. November 2005, 12:45
|
|||
|
|||
|
Har noen CoS på nintendo gamcube? Jeg sitter fast hos Aragog... Skal jeg liksom sloss mot han først (og isåfall, hvordan gjør jeg det?), eller skal jeg bare stikke av? Jeg har gått rundt der leeenge men skjønner ikke hva jeg skal gjøre...
Nirvana, Dream Theater, Metallica, Liquid Tension Experiment, Tori Amos, Mew, Sonata Arctica, Gåte, Kaizers Orchestra, Lumsk, Megadeth, System of a Down, Guns N' Roses, Coldplay, Marit Larsen, Franz Ferdinand, Foo Fighters, Audioslave, Red Hot Chili Peppers, Vamp, BigBang |
|||
|
20. November 2005, 14:06
|
|||
|
|||
Sharko Skrev:Har noen CoS på nintendo gamcube? Jeg sitter fast hos Aragog... Skal jeg liksom sloss mot han først (og isåfall, hvordan gjør jeg det?), eller skal jeg bare stikke av? Jeg har gått rundt der leeenge men skjønner ikke hva jeg skal gjøre... Ign.com: Sitat:This is where the fight will commence. Equip Incendio and Flipendo to be properly prepared for this intense battle. Aragog has an army of tiny spiders crawling widly about under his protective wing, and will continue to follow him around until he sends them out to attack. His exoskeleton is hard as metal, so all your spells are ineffective. However, every now and then, he will raise his body and expose his weakspot -- his underbelly. When it glows yellow, blast that part with Incendio and he will feel the heat of your spell! Beware of his pouncing baby spiders of death! They can get annoying. Other than sending out his lackeys to do the dirty work, Aragog also has a few attacks up in his bag of tricks. hele greia her |
|||
|
31. May 2006, 14:25
|
|||
|
|||
Sharko Skrev:Har noen CoS på nintendo gamcube? Jeg sitter fast hos Aragog... Skal jeg liksom sloss mot han først (og isåfall, hvordan gjør jeg det?), eller skal jeg bare stikke av? Jeg har gått rundt der leeenge men skjønner ikke hva jeg skal gjøre...Bare bruk revnio på de tråd-græiene i hjørnene og så vil Argarap dette ned og så sender du Rictusempra mot brystet når'n reiser seg på bakbena... The dark lord has raised again target="0">be sorted @ nimbo.net |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp