|
PoA: Trenger hjelp! - PS2-versjonen
|
|
11. April 2006, 13:23
|
|||
|
|||
|
RE: PoA: Trenger hjelp! - PS2-versjonen
Hei folks!
Er det noen hjelpsomme sjeler der ute? Holder på med PoA på Playstation 2, er ikke kommet særlig langt. Jeg har imidlertid problemer der hvor Harry & co skal samle sammen ildfluer og noen sånne rare skrutter/vesener/skapninger nede ved elven. Har fått tak i ildfluene, men skjønner ikke hvordan jeg skal få tak i disse skapningene. Hagrid er ikke til hjelp, han sier bare "hvis jeg var deg ville jeg sjekket ut nede ved elva" e.l. Help, anyone?
[color=powderblue]TO |
|||
|
11. April 2006, 19:51
|
|||
|
|||
|
Du må gå ned til vannet, ta med deg Buckbeak og fly ned til havna. Skjønner du hvor jeg mener? Det er et båthus der, blant annet. Gå bort til brygga, og da skal du få valget med å velge å spille "Dra sjøhesten opp av vannet". Det heter nok ikke det, men det er det du må gjøre. Lykke til
Little darling, it's been a long cold lonely winter Little darling, it feels like years since it's been here Here comes the sun And I say it's allright Across the Universe ~ HP Accio |
|||
|
15. April 2006, 12:18
|
|||
|
|||
|
Sjøhester? Må man hente sjøhester og? Jeg trodde det bare var de vesene som var der med elven. Ikke I elven, bare på "stranden". Med noen trær. Hvis jeg bruker en sånn lys formel, kommer den mot meg, men skjønner ikke hva mer jeg skal gjøre! :S
[color=powderblue]TO |
|||
|
18. April 2006, 18:21
|
|||
|
|||
|
Er du borte ved skogen? Og, er det noen blomster i nærheten der? For da skal blomstene spise de du lokker til deg opp.. Før de mot blomsten, og så skal den snappe den opp og spise..
Little darling, it's been a long cold lonely winter Little darling, it feels like years since it's been here Here comes the sun And I say it's allright Across the Universe ~ HP Accio |
|||
|
9. August 2006, 13:50
|
|||
|
|||
|
Ron må bruke lumos på dem for å lokke dem ut. Så fører han dem bare bort til de kjøttetende blomstene. De kjøttetende blomstene eter dem og spytter ut skallet. Da er det bare å ta skallet
"I wanted everything for little while,why shouldn't I? I wanted to know what he was like...~" |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp