|
GoF: Hvor langt er dere kommet? - Ja,hvor langt er dere kommet i spillet?
|
|
15. November 2005, 17:16
|
|||
|
|||
|
RE: GoF: Hvor langt er dere kommet? - Ja,hvor langt er dere kommet i spillet?
Ja, her kan dere snakke om hvem som har kommet så og så langt i spillet...
" 'Giving up' is what kills people. It's only when a person refuses to give up no matter what that they earn the right to walk down humanity's noble pathway." ~ Alucard dA'en min C: |
|||
|
15. November 2005, 17:18
|
|||
|
|||
|
jeg har kommet til Den Første Tretrollmanns Oppgaven... Den var veldig vanskelig...!
Er det noen som vet om det går an å ta Tretrollmanns Skjoldene fra Den Forbudte Skogen eller fra Utenfor Galtvort...? Sånn som det gikk an når du skulle til den første oppgaven...?
" 'Giving up' is what kills people. It's only when a person refuses to give up no matter what that they earn the right to walk down humanity's noble pathway." ~ Alucard dA'en min C: |
|||
|
15. November 2005, 19:21
|
|||
|
|||
|
Jeg har greid første Triwizard prøve. Det gikk ganske greit, men jeg fikk bare silver. Skal prøve å få gold. Nå holder jeg på med prefektbadet.
Rhonda Keeling: Jeg tok nesten alle fra "utenfor Galtvort" og noen fra "den forbudte skogen", før jeg kunne begynne med den første prøven
Før: White Sisu Nå: Tuomas ----------------------- "Death's got an Invisibility Cloak?" ----------------------- "Beautiful, aren't they, eh, Harry? We'll be studyin' weapons this term." |
|||
|
15. November 2005, 20:56
|
|||
|
|||
|
Er ferdig med andre tretrollmannsoppgave, mangler 5 skjold på å komme inn i Lappyrinten
Har fått alle skjoldene fra Skogen og Utenfor Galtvort, utenom ett irriterende i skogen..henger rett ved siden av der jeg begynner (et stykke inn i levelen) og bare henger i luften og dingler uten noe som helst hindring...rett over hodene på våre tre venner, men jeg får ikke tak i det.. Noen som trenger hjelp så har jeg msn og er ofte pålogget ![]() champ-91@hotmail.com |
|||
|
17. November 2005, 17:02
|
|||
|
|||
|
Jeg har kommet til Herbologyen. Tror jeg hadde spilt en halvtime der eller noe, før jeg døde. Var så dum at jeg valgte den personen som har minst Stamina (ikke så mange utholdenhetskort). Kjenner en som har greid hele spillet.
*H*O*G*W*A*R*T*S*!* |
|||
|
17. November 2005, 22:10
|
|||
|
|||
Hitchi Skrev:Jeg har kommet til Herbologyen. Tror jeg hadde spilt en halvtime der eller noe, før jeg døde. Var så dum at jeg valgte den personen som har minst Stamina (ikke så mange utholdenhetskort). Kjenner en som har greid hele spillet.Jeg har greid tilnærmet hele spillet jeg også nå..mangler noen få detaljer, så.. Hjelper med glede dere hvis det er noe dere lurer på ![]() Jeg har forresten ikke brukt noen kort i det hele tatt gjennom hele spillet aldri giddet
|
|||
|
22. November 2005, 22:06
|
|||
|
|||
|
Jeeess!!
Da har jeg også rundet spillet..vil jeg si Har Gull på alle tretrollmannsturneringsoppgavene, jeg har slått Voldemort, Jeg har fått tak i 38 av 38 skjold, alle dragestatuene på alle levelene, + alle de andre tingene du skulle finne (mørkedetektorer, sopper, kraner og spader), alle vådene er "Mestret", og alt er bare velstand Har igjen å få Gull på noen av Bisters Utfordringer da.. men det skulle ikke ta så lang tid ![]() Fang |
|||
|
25. December 2005, 19:12
|
|||
|
|||
|
Hehe... har nok ikke kommet så langt gitt. Driver fremdeles å installerer spillet...
Fikk spillet (til PC) i går, som julegave, og det har tatt helt sjukt lang tid å innstallere det! PC'en har stått å jobba i flere timer, og enda ikke ferdig! *Grrr* Noen som hadde samme problemet? Edit: Weee... fikk fiksa det! Måtte bare slette no' greier og sånn, så gikk det bra. Driver å loker rundt i den forbudte skogen for øyeblikket.... And above all, watch with glittering eyes the whole world around you, because the greatest secrets are always hidden in the most unlikely places. Those who do not believe in magic will never find it. |
|||
|
28. December 2005, 16:13
|
|||
|
|||
|
jeg kjøpte det i dag, så jeg har ikke kommet så veldig langt akkurat(kjøpte mariokart og, så har ikke spilt GoF så mye....
)
Everyone has AIDS! |
|||
|
29. December 2005, 11:00
|
|||
|
|||
|
Har kommet til urtologien jeg... Har bare 10/38 skjold tror jeg
|
|||
|
8. January 2006, 10:45
|
|||
|
|||
|
Har alle blitt ferdig med alle oppdrag og slått Voldemort nå, siden det ikke er flere spørsmål?
|
|||
|
12. January 2006, 23:37
|
|||
|
|||
Fang Skrev:Har alle blitt ferdig med alle oppdrag og slått Voldemort nå, siden det ikke er flere spørsmål?Neida, neida... Mangler fremdeles 3 skjold, men har ikke hatt så god tid til å spille i det siste! Kommer sterkere tilbake... Forresten Fang, har du hatt tid til å jobbe litt med den oppsummeringen av skjold etc.? Magica
"Ah. music," he said, wiping his eyes. "A magic beyond all we do here!" - Dumbledore in PS |
|||
|
16. January 2006, 16:35
|
|||
|
|||
|
Ja nå er det sannelig klart på Engelsk
Skal begynne å oversette snart Men..hvis det er noen spesiielle skjold eller andre ting du trenger imens så bare spør ![]() Fang
|
|||
|
20. January 2006, 22:48
|
|||
|
|||
|
Takk for det! Jeg mangler nå to skjold og tror det ene er å få gull på "Dragen"? (har bare sølv...). Mangler også gull i byllerotkasting og stabling av klosser (Bisters utfordringer). Kan det være et her?
Magica
"Ah. music," he said, wiping his eyes. "A magic beyond all we do here!" - Dumbledore in PS |
|||
|
21. January 2006, 01:00
|
|||
|
|||
|
Ingen skjold i Bisters utfordringer og tredje tretrollmannsoppgave og Voldemort.. Men får du får et skjold for hver medalje du tar på tretrollmannsoppgave 1 og 2
![]() det siste skjoldet derimot... hmmz.. Fang [Julestemning] |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

Er det noen som vet om det går an å ta Tretrollmanns Skjoldene fra Den Forbudte Skogen eller fra Utenfor Galtvort...? Sånn som det gikk an når du skulle til den første oppgaven...?