|
Anmeldelsene av filmene! - Og det er mye positivt!
|
|
25. May 2004, 12:14
|
|||
|
|||
|
RE: Anmeldelsene av filmene! - Og det er mye positivt!
HPANA og DanRadcliffe.com har postet sine respektive anmeldelser av filmen som de så på premieren på søndag.
Det er mye bra her folkens, jeg nevner bare (og dette regner jeg med ikke er så mye spoilerish): "[...] the film is not a children's movie. Aside from that, Cuarón is quite possibly the best thing that has happened to the series since JK Rowling put pen to paper back in that Edinburgh café." "[...] the new director brought performances I never would have thought possible out of the younger actors. [...] Dialogue was delivered so perfectly that I found myself laughing out loud at scenes that had almost become stale to me after reading the book so many times." "There was Quidditch in this movie, and it was Quidditch like we've never seen it before. [...] The match is so fast-paced and brutal I was on the edge of my seat, despite the fact that I already knew exactly what was going to happen." "The Knight Bus scene is amazing." "[The Patronus] seems to have an interesting effect on Sirius, but I won't spoil that for you." (heehehehe!!!) "Overall, Prisoner of Azkaban is a good film. It is a movie that everyone can enjoy and fans of JK Rowling's books can be proud to wear the Harry Potter name, not just because of how true it is to the original story, but because it's finally a smooth-paced, beautifully shot movie we can call our own." "The young cast has made another quantum leap in performance and this time they certainly get some decent material to showcase their growing talents. Often, it's the little touches that make you realize how much their performances have matured, such as an inflection here or a knowing look there." "Gary Oldman is outstanding as Sirius Black, the titular prisoner - he is so focused and brilliantly insane in his moments of psychotic fury and yet later, he still manages his own poignant scenes with Harry." "Far and away the best scene in the movie though (and in the whole series in my opinion) is the final confrontation in the Shrieking Shack. " "It's the little touches and details that make this movie and Alfonso Cuaron really knows when to use them and how to make the right scenes pop and he has delivered a masterpiece that will stand with the other two Potter movies yet be uniquely stamped as his own. You don't need to unfog your Inner Eye to see that this movie is going to make a lot of people very happy. :-)" For sikkerhets skyld: [...] betyr bare at JEG har kutta ut ting, og at det som står dere ikke er det fullstendige sitatet. Om dere vil lese resten er det bare å klikke på linkene der oppe. JEG GLEDER MEG!!! Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
25. May 2004, 13:58
|
|||
|
|||
|
ME 2!!!! (Kanskje jeg bør bestille billetter på en eller en annen måte også da! hehe...)
http://www.fanfiction.net/~quizgirl (Curse of the Prophecy, Ronald Weasley and the Subtle Knife, Hermione's Revenge, A Wave of Nausea...) |
|||
|
25. May 2004, 15:16
|
|||
|
|||
quizgirl Skrev:ME 2!!!! (Kanskje jeg bør bestille billetter på en eller en annen måte også da! hehe...)Hahahaa, sikkert veldig god idé det gitt
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
25. May 2004, 15:31
|
|||
|
|||
|
[color=#0C6722;]*bounces* Wheey, man gledegledegleder seg![/color]
"A Gryffindor will jump off a cliff. A Slytherin will push someone else off. A Hufflepuff will call in five hundred other Hufflepuffs, and they'll carve a stairway. And a Ravenclaw will get hold of a flying carpet." ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ |
|||
|
27. May 2004, 23:18
|
|||
|
|||
Jeg gleder meg noe så sinnssykt utrolig! Hvis ikke dette blir femmer på terningen i dagbladet tror jeg Harry Potter aldri vil komme til å få det. Husker man var litt furten på de to foregående firerene, men de var jo absolutt på sin plass da.
R¤a¤v¤e¤n¤c¤l¤a¤w |
|||
|
9. June 2004, 01:34
|
|||
|
|||
|
5'ern passer nok rimelig bra ja. :
:
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
9. June 2004, 12:18
|
|||
|
|||
|
Uææ! Filmen er i OVERMORGEN jo!!! YEEY!!!
Det er utrolig fint å kunne si det! *sier det igjen* : :
http://www.fanfiction.net/~quizgirl (Curse of the Prophecy, Ronald Weasley and the Subtle Knife, Hermione's Revenge, A Wave of Nausea...) |
|||
|
9. June 2004, 12:46
|
|||
|
|||
|
glede,glede,glede meg!!
og det er jo kjempebra at den har fått 5 eller 6 i alle anmeldelser jeg har lest i hvertfall. Nå kan ikke fredagen komme fort nok!!
Ajaj! Twitter: @SofieElisabeth Wooppsidaisy! |
|||
|
9. June 2004, 13:04
|
|||
|
|||
|
Nå bare strømmer det inn med anmeldelser... Ohhhh kan ikke engang se på TV uten at de kommer med den flotte reklamer og får meg til å glede meg sååååå mye!
OK bare få tiden til å gå. Kommer IKKE til å får sove i morgen!
Den som ikke spør slepper å få løgner til svar Fred Weasley Will send you a Hogwarts toilet seat George Weasley |
|||
|
9. June 2004, 14:32
|
|||
|
|||
|
SPOILER WARNING:
------------------- Leste at Quidditchkampen ikke ble spilt mot Hufflepuff, men mot SLYTHERIN? Hva er det for noe tull?! Og kommer vi i det hele tatt til å se Kronhjorten (patronusen) på slutten? Ser bare en stor sky på reklamen, men det var kanskje før han hadde fått den til? Men skulle han ikke bare få til små gnister før det? -------------------- Men uansett, tror ikke det ødelegger filmen!!! Hvor er det dere folka har billetter hen?
|||
|
9. June 2004, 15:10
|
|||
|
|||
|
[color=#C9A247;]Ta det med ro. Det er definitivt Hufflepuff, og joda, kronhjorten kommer.[/color]
|
|||
|
10. June 2004, 09:02
|
|||
|
|||
|
hjurayyyy!! gleder meg til å se patronusen til Harry. Så et bilde av den her et eller annet sted pg den er kjempe fin!!
Ajaj! Twitter: @SofieElisabeth Wooppsidaisy! |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

Jeg gleder meg noe så sinnssykt utrolig! Hvis ikke dette blir femmer på terningen i dagbladet tror jeg Harry Potter aldri vil komme til å få det. Husker man var litt furten på de to foregående firerene, men de var jo absolutt på sin plass da.
: