|
GoF: Hva syns du om spillet? - Karakter + kommentar!
|
|
27. December 2005, 00:38
|
|||
|
|||
|
RE: GoF: Hva syns du om spillet? - Karakter + kommentar!
Ja hva syns du om spillet?
Personlig liker jeg det veldig godt, og jeg vippet mellom å gi den 5 og 6, men det endte på 6. Det eneste jeg finner negativt med dette spillet er at det ikke er fri utforsking på slottet. Dette er et så lite minus,og resten er så glimrende at jeg har valgt å gi den høyeste karakter. Jeg liker også slike spill, og derfor blir det lettere for meg å gi den karakter: Terningkast 6! |
|||
|
27. December 2005, 00:53
|
|||
|
|||
|
Ga 5, jeg, fordi jeg er litt irritert akkaurat nå... Spillet er kjempebra, men jeg blir sprø av at jeg ikke får rundet det snart!
Magica
"Ah. music," he said, wiping his eyes. "A magic beyond all we do here!" - Dumbledore in PS |
|||
|
29. December 2005, 10:57
|
|||
|
|||
|
Synes det er et veldig bra spill, men det fikk bare 4. Litt iriterende med styringa. Det er bedre med C,X og Z, men ikke at det er så vanskelig å "sikte". Eks. Når du skal trylle på en dragestatue o.l så tar det evigheter å stille Harry(eller Ronny, Hermine) rett på den! Også får du veldig vonde vinkler i blant.
Limekontrollen er bare grusom! Heldigvis trenger du ikke å spille det så mye. Også det med utforskining i borgen. PoA spillet er veldig bra synes jeg. Det beste så langt. Det som er dumt i PoA er at slutten er så lett. Før GoF spillet kom var PS spillet det med vanskeligst slutt. Dette fikk GoF-spillet minus for: Limekontroller Styring på Harry, Hermine og Ronny Vinkler Utforskining Dette får spillet pluss for: Trylleknapper(lettere å bruke bokstaver enn musa) Slutten er vanskelig Landskap Utfordringene Heksekjele sprengning Badet til prefektene |
|||
|
20. January 2006, 17:44
|
|||
|
|||
|
ble dritskuffa.... det beste med spillene er jo at du bare kan gå rundt og ikke må ta bare oppdrag... 1er fra meg...
|
|||
|
6. February 2006, 18:21
|
|||
|
|||
|
Ga det ein 3, på grunn av at man ikkje kan stille inn kontrollane og at man ikkje kan utforske.
Eit pluss er det jo at man kan velge kem man skal være. ![]() Men PoA vil nok alltid være min favoritt. ^_^ "We slipped into the farmer's room, all quite like." "-Like a fish." "Yeah, and we-- Like a fish!? You stupid Norbert..." |
|||
|
9. February 2006, 17:58
|
|||
|
|||
|
4
det eneste jeg savner er at man ikke kan går rundt i slottet og utforske slik som i de andre spillene. Y Sirius And we must |
|||
|
28. February 2006, 13:41
|
|||
|
|||
|
Jeg synes spillet var bra. Men spillet er for kort. Du runder det altfor lett... Og dessuten synes jeg at de bør bruke skuespillerene fra filmen til å gjøre stemmene. Denne gangen brukte de bare Ralph Finnes (Voldemort). Så til neste gang synes jeg at de bør gjøre spillet lengre!
Living's easy with eyes closed |
|||
|
28. February 2006, 15:04
|
|||
|
|||
|
Gir det 5.
Minus for at man ikke kan gå fritt. Bortsett fra det er det absolutt et av de bedre HP-spillene. Spesielt grafikken er sinnsykt bra. Før: White Sisu Nå: Tuomas ----------------------- "Death's got an Invisibility Cloak?" ----------------------- "Beautiful, aren't they, eh, Harry? We'll be studyin' weapons this term." |
|||
|
10. August 2006, 22:55
|
|||
|
|||
|
Vet ikke helt jeg...
Grafikken er helt super, men det er noe som mangler alikavel. Muligheten til å gå og utforske er borte, og det er ett stooort minus.. Selv syns jeg at dette er en av de dårligste HP spillene. PoA var såå mye bedre. Gir den en 3 "I wanted everything for little while,why shouldn't I? I wanted to know what he was like...~" |
|||
|
26. July 2007, 10:44
|
|||
|
|||
|
eg likte det veldig godt.
eneste minuset er vel det at man ikkje kan gå fritt men ellers er det ganske er nok uenig med mange om slutten eg sunest den var enkel bare eg forstod ka eg skulle gjøre. eg ga den 6 |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp