|
Endring av brukernavn
|
|
30. December 2004, 23:05
|
|||
|
|||
|
RE: Endring av brukernavn
[color=#C9A247]Endelig har vi fått til en hack slik at man kan få endret brukernavn.
VIKTIG: Først angi i denne tråden (eller via howler til Ingrid) hvilket brukernavn dere ønsker. Når jeg sier at brukernavnet deres er endret, må dere, med det NYE brukernavnet deres gjøre følgende: "Logg inn" -> "Har dere glemt passord og/eller innloggingsdetaljer?" Så skriver dere inn det NYE brukernavnet deres og klikker på "send mail". Da får jeg beskjed om at dere ønsker nytt passord. Og JA, man er nødt til å endre passordet for at man skal få brukt det nye brukernavnet. Da håper jeg dette var forståelig, hyl ut om det er noe som er uklart. DE SOM HAR BYTTET NAVN TIL N Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
9. March 2005, 18:56
|
|||
|
|||
|
Jess, er så smart at jeg ba dere hyle ut når dere ikke har brukernavn som funker. Skjønner at dere må trykke på knappen for å lage nytt passord selv. Så gjør det (holder med én gang), så skal jeg sende dere mail med passord når jeg ser at dere har gjort det. Jeg blir litt away nå, så kan hende jeg ikke ser det umiddelbart, men ha siden hvor dere skal skrive inn koden oppe så lenge, så dere slipper å klikke på knappen igjen.
Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
9. June 2005, 18:29
|
|||
|
|||
|
Jeg trengte da ikke logge ut eller noe jeg. Plutselig en dag var brukernavnet endret og mer trengte jeg ikke gjøre, så jeg ble egentlig litt overrasket. Skal jeg da vente meg å få opp innloggingskjemaet snart jeg og da eller er det bare slik når man bruker en annen pc man ikke er innlogget fra før på? Ble virkelig usikker nå, for jeg mener å ha det samme passordet nå som jeg alltid har hatt...
Må si takk for at du fikk endret brukernavnet mitt foresten, msjoplin! Tidligere Marianne, nå Maia ![]() Ta en tur til mitt forum: http://hpcom.forumsplace.com/index.html |
|||
|
19. August 2007, 20:54
|
|||
|
|||
|
Jeg, White Sisu, har nå skiftet navn til det jeg bruker på hovedsiden: "Tuomas".
Før: White Sisu Nå: Tuomas ----------------------- "Death's got an Invisibility Cloak?" ----------------------- "Beautiful, aren't they, eh, Harry? We'll be studyin' weapons this term." |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp