|
Gof-traileren! - Finally! :d
|
|
15. September 2005, 16:46
|
|||
|
|||
|
RE: Gof-traileren! - Finally! :d
Okey folkens...
Snakk i vei!! Siriusly! "HERMY! WHERE HAGGER!" - Grawp |
|||
|
15. September 2005, 18:11
|
|||
|
|||
|
Ikke så mye å snakke om enda for min del. Jeg tror aldri jeg har forbannet min beskjedne 56k modem forbindelse så mye som i dag....
For dere som ikke vet det, å laste ned 16 mb vha et 56k modem tar laaaaaaang tid. 3% av 100.... lover å snakke mer fornuftig om selve traileren når jeg endelig får lastet den ned... i mellomtiden trenger jeg minst to tuber av den berømte tålmodigheten å smøre meg med....
And above all, watch with glittering eyes the whole world around you, because the greatest secrets are always hidden in the most unlikely places. Those who do not believe in magic will never find it. |
|||
|
15. September 2005, 18:43
|
|||
|
|||
|
[color=#C9A247]Traileren var KNALLT
|
|||
|
15. September 2005, 20:01
|
|||
|
|||
|
Jeg fikk sett den på jobb i dag UTEN LYD, og har etter det vært meget opptatt med forelesning og kaffeslaberas. Nå laster jeg endelig ned her hjemme og det går sååå treeeegt. GLEDER MEG OMG.
ETA: HAHAHA, genial trailer!!! *gledesegsinnsyyykt* Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever. ¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤ Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet |
|||
|
15. September 2005, 20:08
|
|||
|
|||
|
[color=#FF0000]YES! Endelig! Drøye to timer etter forrige innlegg har endelig min supertrige - forbindelse klart å laste ned traileren. NOE S
And above all, watch with glittering eyes the whole world around you, because the greatest secrets are always hidden in the most unlikely places. Those who do not believe in magic will never find it. |
|||
|
15. September 2005, 21:09
|
|||
|
|||
|
[color=#348781]Alt ser så fantastisk ut at jeg blir helt rørt. No more complains fra denne kanten iallefall.
Syntes det var så skjønt når de viste hvor mye trioen har vokst i begynnelsen... Naw =) Siriusly! "HERMY! WHERE HAGGER!" - Grawp |
|||
|
17. September 2005, 21:09
|
|||
|
|||
|
Syntes nesten at det var litt snytt når vi fikk se det som kanskje var Voldemort i den siste traileren... Men jeg er sikkert den eneste som var "misfornøyd" med det-som-kanskje-var Voldemort...
Men har nå sett den siste traileren så mange ganger at jeg har kommet ut av telling! Ler like høyt hver gang når McGonnagoll sier:" Mr. Weasley, plase you right hand on my vest"(aner ikkje hvordan d staves...) og når Ron svarer:" Where...?!" også latteren til de(tror at det er en av tvillingene)! den er heilt sinnsyk!
" 'Giving up' is what kills people. It's only when a person refuses to give up no matter what that they earn the right to walk down humanity's noble pathway." ~ Alucard dA'en min C: |
|||
|
18. September 2005, 13:45
|
|||
|
|||
|
[color=#FFFF00]
Ajaj! Twitter: @SofieElisabeth Wooppsidaisy! |
|||
|
19. September 2005, 09:13
|
|||
|
|||
|
En fantastisk trailer! da jeg så den første gangen satt jeg med frysninger fra første stund! hissig!
Jeg gleder meg som en unge, kostymene er i gang så dette blir bra! |
|||
|
19. September 2005, 10:24
|
|||
|
|||
|
Velkommen så mye skal du være Smaaen
Endelig noen å snakke kostymer med, hehe! Er det forresten noen som kan identifisere personer på de nye ballbildene som kom i går? Der har jo folk mye finere kjoler enn Hermione... http://www.veritaserum.com/galleri....log.jpg http://www.veritaserum.com/galleri....k05.jpg |
|||
|
19. September 2005, 10:34
|
|||
|
|||
|
Det ser ut som Cho og Fleur. Synes jeg. Cho går sammen med Cedric i den kjolen med de hissige armene. Og jeg synes hun andre i den blå/grå kjolen ligner på Fleur... jeg kan jo ta feil.
edit. så om du snakket om de i bakgrunnen. som du sikker gjorde så vet jeg ikke..
|
|||
|
19. September 2005, 10:40
|
|||
|
|||
|
Snakket om alle forsåvidt! Hissiarmene skal bli artige å se i aksjon mens de danser. Kanskje de er kuttet av slik som shieldmaiden armer, most likely, hehe. Ja...hun holder jo Cedric i armen.
|
|||
|
19. September 2005, 10:45
|
|||
|
|||
|
Synes de minner om de kjolene i "flying daggers", bortsett fra i lengden
men blir moro å se, armer er alltid moro!
|
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

Ler like høyt hver gang når McGonnagoll sier:" Mr. Weasley, plase you right hand on my vest"(aner ikkje hvordan d staves...) og når Ron svarer:" Where...?!"