Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
OotP: Kommet langt?
9. July 2007, 02:38
RE: OotP: Kommet langt?
Hvor langt har dere kommet? Jeg har nå rundet det på PS3, har kun noe småtteri igjen, men er på endless day. Jeg er fornøyd med spillet, det er i hvertfall mye bedre enn GoF, synes jeg. Hogwarts ser veldig bra ut, og det er mye å utforske. Ute-området var kanskje ikke det aller største, men man kan gå til både Hagrids hytte, "ugleriet" og båthuset. Synes også man har litt for lite kontroll på kameraet noen ganger, i tillegg går det veldig fort i flekkene, så ikke-fans skjønner nok ganske lite av det som foregår. For meg var det i hvertfall veldig morsomt, og jeg gleder meg utrolig mye til filmen. Grafikken er også veldig bra!

Før: White Sisu
Nå: Tuomas
-----------------------
"Death's got an Invisibility Cloak?"
-----------------------
"Beautiful, aren't they, eh, Harry? We'll be studyin' weapons this term."
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
16. August 2007, 09:18

Jeg har spillet på Wii og holder forsatt på med å samle alle DA members, så har ikke kommet så veldig langt. Det er veldig kult å kunne bruke wiimoten som en tryllestav, de forskjellige formlene har forskjellige beveglser, og fungerer veldig bra. Det er litt vanskelig innimellom å kontrollere hvilken av formlene du skal bruke, men ellers er spillet veldig moro Smile Er det noen andre som har spillet på Wii?

Ajaj!
Twitter: @SofieElisabeth

Wooppsidaisy!
Finn alle innlegg av denne brukeren
16. August 2007, 11:14

Jeg har akkurat kjøpt meg wii, og dagen etter kjøpte jeg OotP. Så jeg sliter fortsatt med å holde ..wiimoten? (Haha, bra navn) og den andre saken riktig. Er på det nivået liksom. Men jeg er på samme sted som Megan akkurat nå, samler DA-medlemmer og utforsker Hogwarts.

Jeg klarer aldri å sikte som det står i manualen, skal visstnok peke på gjenstand og trykke A for at Harry skal sikte inn, men som oftest tryller han i fullstendig annen retning. Jaja.

Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever.
¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet
19. August 2007, 11:09

[color=#FFFF00]Ja, det krever litt trening for å få kontrollen til å gjøre som du vil, men det blir lettere etterhvert. Kan du si i fra når du har kommet så langt som å hente Luna? For jeg klarer ikke det hun vil at jeg skal gjøre, så det kan jo være at du finner en veldig lur måte Smile

Ajaj!

Wooppsidaisy!
19. August 2007, 17:01

Jeg har hentet Luna ja, og det tok grusomt lang tid. Jeg brukte wingardium leviosa og løftet maten opp til nærmeste stener, slapp spell'en, brukte wingardium på nytt, løftet opp til stenene som lå litt lenger oppe og her pleide jeg å få problemer med å få løftet den høyt nok til neste nivå så det endte med at jeg brukte sånn *gah* "skyve fra seg" i alle retninger og plutselig skjøt den opp mellom noen trær og vips kom det thestraler ned fra himmelen.

Maten landet altså ikke der jeg trodde den skulle lande, men rundt 5 cm til venstre for dette punktet. Mulig det bare var jeg som misforstå da..

Potions wear off. Spells can be broken. But the Dark Mark is forever.
¤S¤L¤Y¤T¤H¤E¤R¤I¤N¤
Gryffindor vs Slytherin ¤ The Daily Prophet
22. August 2007, 07:48

[color=#FFFF00]

Ajaj!

Wooppsidaisy!
25. August 2007, 17:00

Jeg bare lurer på en ting. Jeg er virkelig ikke fornøyd med måten EA hadde utformet GoF for PS2 for, og lurer på om OotP er mer lik GoF, eller er det mer lik PoA? Jeg elsker PoA, for da kan man utforske så mye mer.. Smile

Little darling, it's been a long cold lonely winter
Little darling, it feels like years since it's been here
Here comes the sun
And I say it's allright

Across the Universe ~ HP Accio
26. August 2007, 16:14

Ootp er mer likt PoA. Man kan utforske Hogwarts mye mer enn i GoF, og er etter min mening mye bedre Smile

Før: White Sisu
Nå: Tuomas
-----------------------
"Death's got an Invisibility Cloak?"
-----------------------
"Beautiful, aren't they, eh, Harry? We'll be studyin' weapons this term."
Post Reply 

Forumhopp: