|
Tittelen på bok 7 - Tittelen har kommet ut
|
|
16. January 2007, 17:38
|
|||
|
|||
|
Det første inntrykket mitt når jeg leste tittelen på Text-TV (hadde dataforbud den dagen >
) var at dette måtte ha noe å gjøre med Relikviene fra helgnene. Hadde akkurat lest litt om emnet, så jeg tror det er det
No one can be good. No one can be evil. We can just be ourselfs. |
|||
|
18. January 2007, 22:53
|
|||
|
|||
|
Etter at tittelen ble avslørt så har jeg store, store problemer med å akseptere at det er leeeenge til vi får vite hva tittelen sikter til... Tror jeg skal isolere meg en uke og finkjemme bøkene med lupe for å se om jeg finner et hint som ingen i hele verden har tenkt på ennå.
"Frank, jeg tror vi har vokst fra almen skolegang". Fred Wiltersen. "That was bloody brilliant!" Ronny Wiltersen. |
|||
|
8. February 2007, 20:06
|
|||
|
|||
|
God ide! Må bare begynne med en gang!!!
Jeg tror den delen av "Hallows" referer til Horcruxene, "Deathly" kan jo da refere til at ødelgges de, ødelegges "eieren", når alle er ødelagt (noe som vi allerede vet). Nei...måtte gudene vite...Leste akurat nå på Engelsk-Norsk Harry Potter Ordbok at bok 7 var ferdigskrevet...hvorfor da vente et halvt år med utgivelse?? "Even the smallest Light shines in the Dark" |
|||
|
8. February 2007, 20:26
|
|||
|
|||
Ankhogram Skrev:Leste akurat nå på Engelsk-Norsk Harry Potter Ordbok at bok 7 var ferdigskrevet...hvorfor da vente et halvt år med utgivelse??Det tar vel tid å redigere boka, i tillegg til å trykke veldig mange eksemplarer av den ol. Også må det jo lages bokforsider osv. Sånne ting tar tydeligvis litt tid! Men nå er det jo "bare" litt over 4 måneder igjen til boka kommer ut
~Det er ikke evnene våre som viser hvem vi egentlig er, det er valgene vi tar~ |
|||
|
8. February 2007, 21:00
|
|||
|
|||
|
ja du har rett der, er bare så klåfingra, har akurat blitt ferdig med 2 serier (Hp & Arven-Trilogien) å vente på den siste boka i hver serie...det er til å bli gal av. Begge seriene er mine yndlinger, og jeg sjekker hver dag, sider om hvordan det går med bøkene, hva som kommer til å bli med i dem, og hint til hvordan de slutter...hmpf...bare håper at En av dem blir ferdig snaaaart! Jaja, kan jo bare begynne på nytt i seriene fr ørtende gang, finekjemme dem å finne noen hinter selv... håper det blir en rååbra forside på boka, en skikkeli avslutnings bilde liksom
"Even the smallest Light shines in the Dark" |
|||
|
13. February 2007, 13:26
|
|||
|
|||
|
Det blir sikkert en "typisk" HP-forside med motiver du ikke skjønner fullt ut før du har lest boka, men det blir spennende når bokforsiden(e) blir offentligjort, det er alltid morsomt å komme med masse spekulasjoner og ideer om hva det er man ser
~Det er ikke evnene våre som viser hvem vi egentlig er, det er valgene vi tar~ |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

) var at dette måtte ha noe å gjøre med Relikviene fra helgnene. Hadde akkurat lest litt om emnet, så jeg tror det er det

Jeg tror den delen av "Hallows" referer til Horcruxene, "Deathly" kan jo da refere til at ødelgges de, ødelegges "eieren", når alle er ødelagt (noe som vi allerede vet). Nei...måtte gudene vite...