Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Speilet fra sirius
21. March 2007, 06:30
RE: Speilet fra sirius
Husker ikke hvor jeg leste dette, men speilet Harry fikk av Sirius kom til å bli viktig i Deathly Hollows. Så kanskje det er en horcrux som Sirius har lagd mens han var rundt i verden etter å ha rømt? Vet dette er ekstremt tynt, men kanskje nok til å skape debatt.. Smile

En annen teori er at Snape har funnet det andre speilet og kommer til å veilede Harry i sin jakt på horcruxene ved hjelp av dette. ?

Gi meg neste bok N
Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
21. March 2007, 17:31

Har inntrykket av at det er veldig få som faktisk vet hvordan man lager en horcrux, så jeg vet ikke hvor sannsynlig den teorien er...men man kan jo aldri vite!
Har også hørt snakk om at det speilet kommer til å spille en viktig rolle i Deathly Hallows, spørsmålet er bare på hvilken måte Confused

Føler ikke at Slur vil gi Harry veiledning på noen som helst måte, for meg virket det ganske tydelig (etter å ha lest HBP)at han er på Voldemorts side - og har vært det hele tiden.

~Det er ikke evnene våre som viser hvem vi egentlig er, det er valgene vi tar~
22. March 2007, 00:51

Jeg tror nok at du undervurderer Dumbledore der.. Jeg tviler veldig på at Snape faktisk er så slem, og at "Snape, please.." replikken er fordi Snape nølte og Dumbledore merket det. Har en følelse av at dette er noe som blir nevnt tidlig i Deathly Hallows av Dumbledore sitt bilde eller noe sånt.

Men det lov å komme med søkte teorier om hvordan speilet kommer til å brukes her, så bare post i vei folkens Smile Sjansen er tilstede for at en av oss plutselig treffer blinken.

Og jo.. Grunnen til at jeg tenkte på speilet som en horcrux er fordi det skulle komme til bruk. Og det behøver ikke nødvendigvis være en horcrux. Det kan jo være et imprint av Black sine minner eller litt mindre dark magic. Eventuellt at Dumbledore hadde hentet speilet med seg og at han bruker det fra den andre siden eller noe?

Mange muligheter, men jeg gleder meg til å lese siste boken for å finne ut!

Gi meg neste bok N
Post Reply 

Forumhopp: