|
Dødseter -hvem? - En vi "kjenner" er dødseter...
|
|
19. December 2006, 23:17
|
|||
|
|||
|
Tipper det intervjuet er temmelig gammelt, siden første post i denne tråden er skrevet 26 August 2004!
Selv tror jeg at dødseteren Rowling snakket om er Snape, det virker veldig sannsynlig, og kommer ikke på noen andre i HBP som avsløres å være dødseter
~Det er ikke evnene våre som viser hvem vi egentlig er, det er valgene vi tar~ |
|||
|
26. February 2007, 20:29
|
|||
|
|||
|
kanskje det er hvalrossmustasjen? (husker ikke navnet hans akkurat nå)
|
|||
|
26. February 2007, 22:19
|
|||
|
|||
Katie Skrev:Tipper det intervjuet er temmelig gammelt, siden første post i denne tråden er skrevet 26 August 2004!eller malfoy då.. siden det er så lenge siden...
Klem fra Aillya=) |
|||
|
1. March 2007, 20:57
|
|||
|
|||
Aillya Skrev:Nja...Tror fortsatt det er Slur det var snakk om! For i HBP fikk vi vite at han hadde vært en dødseter hele tiden, og det kom jo veldig uventet på mangeKatie Skrev:Tipper det intervjuet er temmelig gammelt, siden første post i denne tråden er skrevet 26 August 2004!eller malfoy då.. siden det er så lenge siden... Og det virket ikke som om Draco hadde vært en dødseter så lenge, mer som om han ble det om sommeren mellom OotP og HBP. (For det er vel ganske så sikkert nå at Draco er en dødseter?) Så for meg har det hele tiden hørtes ut som om "en vi kjenner er dødseter"-frasen var ment for Slur! ~Det er ikke evnene våre som viser hvem vi egentlig er, det er valgene vi tar~ |
|||
|
3. March 2007, 16:28
|
|||
|
|||
|
Jeg tror også det er Snape det er snakk om her. Selv om mange tror han er uskyldig, så har jeg aldri stolt 100% på Snape. Og jeg blir ikke kvitt den lille stemmen inni hodet mitt som forteller meg å hate Snape etter at han drepte Dumbledore. Uansett om det var planlagt eller ikke.
Jeg tror han lurer begge parter. At han ville være på den siden som vinner og lurte derfor både Voldemort og Dumbledore. Men nå som han har drept umbledore... hmm..
7 books later: Now what do we do?? [frantic typing!:] f a n f i c t i o n . n e t [Enter] ......
|
|||
|
3. March 2007, 18:28
|
|||
|
|||
|
Siden du skreiv "kjente", er det siden vi kommer til å få kjenne personen i boka som kommer?
Free your mind, Free your heel |
|||
|
4. March 2007, 17:11
|
|||
|
|||
Dr.Avada Skrev:Siden du skreiv "kjente", er det siden vi kommer til å få kjenne personen i boka som kommer?Sikter du til det jeg skrev? I så fall skrev jeg "kjenner" og ikke "kjente", og det var på grunnlag av at Rowling sa noe sånt som at "En vi kjenner er dødseter", før HBP kom ut... Og jeg mener altså at denne personen er Slur
~Det er ikke evnene våre som viser hvem vi egentlig er, det er valgene vi tar~ |
|||
|
21. March 2007, 06:38
|
|||
|
|||
|
Men det var hintet til dette i goblet of fire da? Jeg fikk inntrykk av at han var deatheater allerede i prisoner of azkaban (men jeg leste faktisk goblet of fire før jeg leste den, så jeg kan ikke helt si jeg var upåvirket). Jeg tror nok at det er noen andre det er snakk om. Percy kanskje? Eller Umbridge, liker ikke henne heller. Eller Aberforth.. Han har vært såpass uviktig hittil, men vi kjenner jo til ham.
Gi meg neste bok N |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Søk
Medlemsliste
Kalender
Hjelp

hmm..