Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mundungus "tight spot"
22. March 2007, 03:27
RE: Mundungus "tight spot"
En ting jeg lurer litt på er hvorvidt ikke Mundungus har vært assosiert med Voldemort. Jeg lagde et annet tema om speilet til Sirius, og det er jo ikke umulig at Mundungus har stjålet dette speilet, og har det med seg? Om han selv beholder det, og dette er veien for Harry å få tak i medaljongen fra Black-familien vet vi ikke enda, men det er jo så definitivt en mulighet.

Siden Dumbledore hjalp ham ut av et "tight spot" og han derfor respekterte Dumbledore så mye kan det jo være at Mundungus kanskje var bestevenn med Regulus, og at han holdt på å få skylden for Regulus sin død? Og at Dumbledore hjalp ham ut av denne situasjonen, og at Mundungus var tilknyttet Voldemort gjennom Regulus og dermed såpass shady at de to sammen jobbet med å ødelegge horcruxene?

Bare meg som syntes dette var en smule fornuftig?

Gi meg neste bok N
Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
22. March 2007, 10:12

Det kan være noe i det, men slik jeg har oppfattet Mundungus gjennom bøkene passer det ikke ham å være under noen herre. Han har bare øyne for seg selv og sine skurkestreker.
Dessuten virket det som om han likte Sirius bedre enn han likte mange andre, og hvis den Regulus-Voldemort-kontakten har vært, skulle man jo ikke tro han hadde så mye til overs for Sirius... Jaja, vente å se. Men nå som du fikk meg inn på tanken, begynte jeg å fundere på om det er noe med Mundungus som kan spille en rolle i DH. Ihih! Glede sæ!

No buildings will fall down
no quake will split the ground
the sun won't swallow the sky
statues will not cry.

Pompel og Pilt
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
22. March 2007, 10:39

Han liker vel kanskje Sirius fordi han er broren til Regulus? Og fordi han ble dratt inn i det samme problemet som Regulus hadde når han prøvde å (i følge Sirius) forlate deatheaterne. Og at Dumbledore klarte å redde ham, men ikke Regulus.. Og det var gjennom Sirius at han fikk kontakt med Dumbledore, så derfor liker han Sirius og respekterer Dumbledore?

Gi meg neste bok N
Finn alle innlegg av denne brukeren
Post Reply 

Forumhopp: