Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Før, underveis og etterpå
17. July 2007, 01:29
RE: Før, underveis og etterpå
[color=#F52887]Ok, hva kommer du til å gjøre før, under og etter lesninga? Skal du lese alt i ett, eller spise imellom, eller spise og sove imellom, hvor skal du lese? Skal du ordne i stand noe på forhånd? Stå lenge i kø? Hvor kommer du til å lese den?

The bloody trail of the Elder Wand is splattered across the pages of wizarding history.
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
17. July 2007, 21:51

Jeg har funnet ut at jeg ikke gidder å stå i midnatskø, så det blir vel å kjøpe boka sånn etter at jeg har stått opp og kommet meg ut av hybelen på lørdag, så sette meg på bussen hjem til mamma og pappa og være nærmest utilgjenglig til jeg har lest den ferdig(etter seks bøker, så vet både mamma og pappa bedre enn å forstyrre meg midt i en HP bok) . Litt pause innimellom må jeg nok ha, men det kommer til å bli mye lesing på meg fra lørdag og utover. Vet ikke helt hvor lang tid jeg kommer til å bruke, men det blir hvertfall under ei uke...tror jeg da, i hvertfall.

And above all, watch with glittering eyes the whole world around you, because the greatest secrets are always hidden in the most unlikely places. Those who do not believe in magic will never find it.
18. July 2007, 08:34

[color=#C9A247;]Steinkjer har neppe noe midnattssalg... så her blir det bok klokka 9 lørdag morgen. Jeg har satt av lørdagen til lesing, men må dessverre jobbe på søndag... Da spørs det om mannen har rukket å komme seg gjennom bok 5 og 6, og evt rapper nr 7 mens jeg er på jobb (han har lest de fire første på 6 dager nå)

Jeg skal KOSE meg med boka. Lese sakte og spise godt.[/color]
Finn alle innlegg av denne brukeren
18. July 2007, 12:44

Jeg får boka i posten.. Jeg bruker litt over en time på ca 100 sider så den kommer nok til å bli lest ferdig i løpet av dagen ;P
18. July 2007, 17:22

Skal til byen (Kristiansand) og kjøpe den på natten. Så skal jeg benke meg med kaffe og noe godt og spise og lese, sannsynligvis rundt, hvis ikke øynene blir for vonde. Så vil jeg ikke åpne noe forum eller internett i det hele tatt, før jeg er ferdig!
18. July 2007, 23:43

Jeg har så lyst til å stå i midnattskø et sted med flere folk, og hvor butikken er oppe!^^ Noen som vet om et sted i Hedmark med midnattsåpen bokbutikk? Wizard 4

The bloody trail of the Elder Wand is splattered across the pages of wizarding history.
Post Reply 

Forumhopp: