Post Reply 

Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hva tror dere skjer? - Hva tror dere skjer i hp7?
11. October 2006, 15:54

Torch Skrev:Sto det ikke noe i The Daily Prophet for en stund siden at Rowling hadde sagt at DD og Hagrid ikke skulle dø?
Altså; Dumbledore ER død...
Jeg kan ikke huske at JK har sagt dette, det hun derimot har hintet om, er at det sannsynligvis dør 2 til i bok7.

"Frank, jeg tror vi har vokst fra almen skolegang". Fred Wiltersen.
"That was bloody brilliant!" Ronny Wiltersen.
Finn alle innlegg av denne brukeren
Siter denne meldingen i et svar
23. January 2007, 20:47

Jeg tror at arret til Harry er en Malacrux p.g.a hun har røpet at det siste ordet er "scar" jeg tror noen sier "but Harry were is your scar"
23. January 2007, 23:29

roonil Skrev:Jeg tror at arret til Harry er en Malacrux p.g.a hun har røpet at det siste ordet er "scar" jeg tror noen sier "but Harry were is your scar"
Hørtes faktisk veldig mulig ut....

Det stemmer jo med at Voldemort overførte noen av sine krefter til Harry den gangen, å hvorfor ikke en del av sin sjel?

Det er krefter som følger med sjelen.

Hvis Harry er en horocrux så må han vel dø for at Voldemort skal kunne dø?

"SECTUMSEMPRA!"

"AVADA KEDAVRA!"

"CRUCIO!"
20. February 2007, 11:49

roonil Skrev:Jeg tror at arret til Harry er en Malacrux p.g.a hun har røpet at det siste ordet er "scar" jeg tror noen sier "but Harry were is your scar"
Jeg tror nok at det der vil bli en unaturlig slutt, siden det siste kapitlet skal fungere som en slags epilog...

The pure and simple truth is never pure and rarely simple.
Of course, how naive. After all, I did just wake up one day and say, "You know what? I want to be gay. After all, being discriminated against by a huge fraction of society and having limited rights is GREAT fun!"
30. March 2007, 23:32

Fikk en snål, artig visjon i dag(hihi^^). Mulig andre har tenkt på det før, det har de sikker=P Jo, altså, kanskje Harry dreper kroppen til Voldemort etter å ha kvittet seg med de malacruxene han vet om, men plutselig blir han besatt av Voldemort, og da skjønner han det, at arret hans er en malacrux, så V er ikke død, og dermed dreper han seg selv med Voldemort, eller kanskje en av dødseterne gjør det i den tro at de dreper Harry, men så dreper de Voldie også=P Litt søkt, men...

The bloody trail of the Elder Wand is splattered across the pages of wizarding history.
Besøk denne brukerens hjemmeside Finn alle innlegg av denne brukeren
Post Reply 

Forumhopp: